Chev. gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie er nog zo veel plezier van beleven als ons. Gaan jullie er ook trouwerijen mee rijden?
Tinkermeisje wat lijkt me dat erg. Als je paard tijdens het casteren sterft. Gelukkig hoor ik je verhaal nu pas en niet 2 weken geleden.
Wenk gaat weer lekker op je werk. Doe nou wel rustig aan he. Jezelf op de eerste plaats.
Bonte weer geweldige foto's
Ik hoor constant lekker gepiep. Lotje onze poessesloerie heeft weer kittens. Ze was aan de pil maar dat houd deze dame niet tegen. Nu zag ik dus gisteren op marktplaats een advertentie dat ze nog pleegmoederpoezen zochten. Vandaar dat gepiep want we hebben gezins uitbreiding. 2 kittens die waren gedupt aan de kant van de weg. De mensen van de dierenbescherming waren bezorgt als ze wel geaccepteerd zouden worden. Maar daar was ik niet bang voor. Ik heb ze samen met 1 van de 2 kittens die Lotje zelf al had in de doos gezet en klaar was het ze begon gelijk te wassen en lekker breed te gaan liggen om ruimte aan de melkbar te gaan maken voor alle kittens. En de 2 nieuwen zuipen nog steeds. Ze zijn er al van af 20.15 uur en het gaat maar door. Wel heerlijk zo'n lieve kat.
Ja hoor weer 5 nieuwe post. Na ja eerst dit posten en dan dat maar lezen en reageren.
Snow en ik hebben een haat-liefde visie op publiek om ons heen haha.. aan de ene kant vinden we het geweldig, geeft het een kick, maar aan de andere kant doodeng en kruipen we (of voornl ik dus) helemaal in een schulp 

Als je hem ooit verkoopt, worden jullie beiden ongelukkig. Denk hier maar aan
Zo zit ik er nu deels bij
Thanx!!
Hoe??
snow haalt volgens mij een 1e premie nu. wat is hij mooi geworden hè?