Morgen weer 6 uur op pad, wie weet zelf langer Moet al om 9uur daar zijn! Pff, dat word vroeg in bed kruipen en vroeg poetsen, paard klaar maken, etc. Pak dat we dan nog een uurtje/halfuurtje nog klaarmaken, dan zijn we om 16uur ongv. terug
Diaz lekker eigenwijs en niet meelopen Hier een beetje op mee lees modus, dus niet zo heel actief met reacties plaatsen.
Voor wie het nog niet wisten Erynn staat weer lekker bij mams en tante en sinds gisteren weer in de hele kudde ze heeft de alpha al een waarschuwings trap verkocht (gelukkig mis getrapt), en een van de ruinen in zijn neus gebeten Cesair vond het echter tijd om van gedoopte tante naar gedoopte moeder te gaan gezien moeder Fenore een bitch is naar Erynn beschermt Cesair der maar. Zo dus ook tussen een aanvallende ruin gesprongen top Cesair
Haha die Erynn Diaz lekker in de wei. Mooie dochter van Tinky
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 06-05-12 12:24
Kayleigh heb ik gister naar het longeeradres gebracht. Ze liep weer in 1 keer de trailer op. Na een half uur hadden we een verkeerde afslag, waardoor we door een klein dorpje kwamen. Veel hobbels en rotbochten, toen hoorde we ook elke keer gestamp achterin. Komen we aan, Kayleigh wat druk. Dus we hebben haar nog 5 min laten staan. Toen ze weer rustig aan haar hooi begon, mocht ze eruit. Had ze heel de voorstang eruit gekregen. Hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen geeeen idee. Ik had alles nog gecontroleerd. Echter verklaard het wel waarom ze na een tijd pas elke keer om stapte bij elke bocht. Ze had daardoor veel meer ruimte dan goed was. Daarvoor stond ze namelijk keurig stil ! Nu hoop ik dat dat haar volgende keer niet weerhoud om de trailer in te stappen, omdat ze toch wat onrustig was.
Eind van de middag ga ik even bij haar kijken. Of ze nog goed staat. Vond het wel sneu om haar daar 'achter' te laten. Ik kan nu niet elke dag langs helaas.
Terug van buitenrit.. Tinky was braaf, buiten dat ze me eraf heeft gegooid. Ik galopeerde op kop en mevrouw was erg onzeker over het pad (pad was redelijk modderig) dus zat ze te kijken en in de ronde te springen over het pad alsof ze dronken was. Uiteindelijk ging ze ineens crossend het veld in, met torenhoge bokkensprongen.. Ik voelde me zo wegschuiven en ik had kunnen blijven zitten als ze stopte, maar nee, blijven bokken, bokken, bokken, .. En ja, toen lag ik er. In een plas modder Lekker hoor. Tinky was foetsie, maar ging wel richting de andere paarden, dus ze zou niet weggelopen hebben denk ik. Achteraf nog eens gegalopeerd, maar dit keer achter iemand en toen was ze erg braaf!
Jammer genoeg heb ik weer last van mijn rug door de val.. Pfff
Balen van je rug Jackytje! Welkom Larissa288, stel je gerust voor!
Ik kom net van Diaz.. stond lekker te smikkelen op de wei! Ze had gister jeuk aan manen en staart, dus vandaag exceemdekentje op, dat scheelde gelijk! ze had nu geen last. Van de week hoop ik bloedonderzoekje te kunnen laten doen!
Met Amigo in het tuig bezig geweest en hij draaft nu ook in het tuig . Nu ook met druk bezig geweest hij vond het eerst raar maar na een tijdje had ie zoiets als dit het is . (Ik heb geen conditie na een rondje was ik bekaf). Ook met druk op de strengen gaat ook heel goed eerst vond ie het eerst raar maar op den duur was het goed. Heb een super poown!
Wat ik me afvraag, is of die bruine vlekken op de eerste foto expres zijn? Ik moest eens 2keer kijken, want ik dacht dat het mijn ogen waren
Over mijn rug; heb altijd al last van rugpijn gehad.. Ik heb uit nature dus ook een holle rug die er niet al te veel deugd aan doet natuurlijk. Ik ben vorige zomer op mijn rug gevallen, waardoor ik van de pijn niet kon slapen. En ja, telkens als ik val is het daar weer.. Gelukkig niet zo erg.