Moet al om 9uur daar zijn! Pff, dat word vroeg in bed kruipen en vroeg poetsen, paard klaar maken, etc. Pak dat we dan nog een uurtje/halfuurtje nog klaarmaken, dan zijn we om 16uur ongv. terug
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet al om 9uur daar zijn! Pff, dat word vroeg in bed kruipen en vroeg poetsen, paard klaar maken, etc. Pak dat we dan nog een uurtje/halfuurtje nog klaarmaken, dan zijn we om 16uur ongv. terug

Cesair vond het echter tijd om van gedoopte tante naar gedoopte moeder te gaan gezien moeder Fenore een bitch is naar Erynn beschermt Cesair der maar. Zo dus ook tussen een aanvallende ruin gesprongen top Cesair 
Hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen geeeen idee.
Ik had alles nog gecontroleerd. Echter verklaard het wel waarom ze na een tijd pas elke keer om stapte bij elke bocht. Ze had daardoor veel meer ruimte dan goed was. Daarvoor stond ze namelijk keurig stil !
Of ze nog goed staat. Vond het wel sneu om haar daar 'achter' te laten. Ik kan nu niet elke dag langs helaas.
Lekker hoor. Tinky was foetsie, maar ging wel richting de andere paarden, dus ze zou niet weggelopen hebben denk ik. Achteraf nog eens gegalopeerd, maar dit keer achter iemand en toen was ze erg braaf!
. (Ik heb geen conditie na een rondje was ik bekaf). Ook met druk op de strengen gaat ook heel goed eerst vond ie het eerst raar maar op den duur was het goed. Heb een super poown!