zaterdag is pim jarig en gaan we dus koken, moet nog bedenken wat. geen vis want daar houdt de vriend van mn zus niet zo van. toetje komen we wel uit, voorgerecht ook wel, maar wat zullen we nu weer eens voor hoofdgerecht maken..
hoop hdat het snel beter gaast joyce, schiet niet op zo
ben klaar met werken we hebben voor een weekje een hond te logeren, om te kijken of het ons bevalt en uitkomt met werk enzo, dus bruikleen hond, echt leuk is dat zeg.
hier sneeuwt het een beetje, meer natte sneeuw dan dikke vlokken
ga de hond uitlaten en dan de paarden pesten
tot vanavond!!!
_Patrick_
Geplaatst: 13-01-10 16:35
Hier sneeuwt het ook,is lichtjes gelukkig. Ik vind het ook niet warm buiten. Moet zo gaan werken,jullie moeten dan niet weer 10 blz vol kleppen hoor
Nou het l*llige is dat ik geen blauwe plek krijg, maar gewoon binnen in een opdonder Ach we overleven het wel weer
Lief van je mama Maartje
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 13-01-10 19:24
Dat zou gaaf zijn Leon, een Smart!
Wat Henkie doet, doet me aan die klittebandballletjes denken, was ook zo leuk om die tegen iemand met een wollen trui aan te gooien Is Henkie misschien familie van Pippi?
grid geen zin om naar de binnenbak te gaan, dus lekker buiten gespeeld
Joyce wel fijn dat de dokter het er ook niet bij laat zitten en hopelijk knap je van deze medicijnen wat op.
Maartje
Das handig Kim een leenhond, kun je toch even kijken of het bij jullie leven past.
Petra gevallen
ellieellende
Geplaatst: 13-01-10 19:25
Goede avond!
He bah Petra! Het is vandaag misschien nog wel gladder dan dat het de afgelopen week geweest is..... Ahh Maartje, jij hebt een lieve mama! de mijne komt nog niet binnen een straal van 3 meter van een paard, doodsbang Beterschap overigens voor alle zieken Gelukkig heb je een beetje een meedenkende dokter Joyce!
Ik ga er snel vantussen, pony op de trailer gooien en lekker laten wandelen in de binnenbak!
mama is gelukkig dikke vriendjes met odinn en avelyn en voert ze wel vaker. mitchel vind ze wat minder, al heeft die ook zn charmes, het is gewoon geen knuffel. al vind het het wel fijn, hij doet altijd alsof hij het niet fijn vind. (hij heeft ook een vervelend verleden wonden boven zn hoeven van het springen omdat ze dan de balk ophoog duwde als hij er boven was, toen we hem net hadden heel kopschuw en erg bang voor mannen met zware stemmen (wat zich uit in een lelijk gezicht trekken ipv weg lopen)
Denise Henkie is echt een klitteband kat Spring nu vanaf alle mogelijk posities op en of tegen Wilco aan
Gelukkig kijkt hij niet zo freaky als ik aan het bokken ben
Lucy_1
Geplaatst: 13-01-10 20:03
Wow Leon... Zou gaaf zijn een Smartje! Deuk weer in je auto
Joyce... Hopen dat je medicijnen morgen binnen zijn en gauw aanslaan Super iig dat je terug moest naar de dokter!
Maartje... Wat een lieve mama heb jij! Hoofdgerecht... Wil je iets makkelijks of iets moeilijks? Iets met pasta of rijst of aardappelen? Recepten zat hier!
Janet.... een klittebandkat.... Klinkt best leuk
Ellen lekker pony los gooien in binnenbak...
Petra gevallen
Kim een bruikleenhond.... Da's wel handig om te kijken of je het echt wat vind
Marja aan het werk...
Hier ook wat sneeuw gehad vanmiddag.... En weer heel de zooi bevroren... Dus weer druk in de weer geweest met de tuinslang en waterkokers.... maar als het goed is komt de temperatuur morgen weer boven 0 Met middelste zoon naar de tandarts geweest vanmiddag... De andere mochten mee om te gaan schaatsen. Dus daarna ook daar naar toe.... Nu is alles gevoerd, moet alleen zo nog brokken geven...
gelukkig hebben jullie niet al teveel gekletst vandaag!
Joyce, medicijnen gekregen. Hopelijk gaat het hiermee beter!
Petra gevallen...... Bah! Is ook gevaarlijk zal met die gladheid! Doe maar lekker rustig aan hoor!
Henkie die tegen Wilco op springt!! Maf beest!
Maartje nog steeds niet fit maar gelukkig een lieve mama die vitamientjes en leesvoer komt brengen en de paarden voert!
Kim een leenhond! Handig om zo te kijken of een hond bij jullie past inderdaad! Is het een hond van bekende van jullie of dat helemaal niet?
Ik heb vandaag de stoute schoenen aan getrokken en Boncho voor de slee gezet! (Lag op stal nog een oud borsttuig dus had die van jou niet nodig Marleen maar toch bedankt voor het aanbieden!) Vond het zelf best spannend omdat ik geen idee had hoe Boncho het vroeger voor de kar deed en hoe hij het dus nu zou doen! Hij deed het super! Vond het heel niet eng en liep prima! Wat een wereld knol heb ik toch!!
Ook wat foto's gemaakt natuurlijk!! Het tuig zit een beetje raar omdat ik niet goed wist hoe ik de "strengen" (geen idee hoe ze heten) goed van de grond hield.... Heb nu dus de teugels er doorheen gehaald. Na de tijd vonden we ook nog een oude beschimmelde broek die we opgepoetst hebben en eventueel zaterdag nog kunnen gebruiken!
Kijk naar mijn kanjer!!
_janet_
Geplaatst: 13-01-10 20:21
De strengen moet je aan de slee vast maken, zou de afstand paar slee wat korter maken. zou zeker niet de tegels erdoor halen, omdat er dan constant druk om de tegels staan.