Bevalt op zich goed, zeker qua beeld en geluid en alles, maar in de nacht haalt ie helaas maar een meter of 12, en gezien ie 30 meter moet overbruggen gaat deze bij een eventueel volgend veulen naar binnen, en haal ik een andere camera voor op de buitenpaddock
Je noemt dat een beveiligingscamera met nightvision.
Draadloos maakt niet zozeer uit, was die van mij ook. Moest hem bij het raam zetten, maar hij haalde het goed, ook dwars door de schuren/huis heen. Maar draadloos gaat dan met name om de afstand tussen camera en ontvanger. Je hebt sowieso bij de camera in de buurt nog wel een stopcontact nodig Dat had ik me niet gerealiseerd
Haha mijn beste vriend is homo, en verteld net dat die met een meisje heeft gezoend.. Snap er niets van
Anoniem
Geplaatst: 24-08-09 21:54
Plaatje overdag, dit was nog met testen, dus kleuren niet goed gezet.
En dit 's nachts
Joh Leon, er zijn vast ook systemen die geen stopcontact nodig hebben hoor, en anders een constructie met een haspel en verlengsnoeren enzo? Moet toch vast wel wat op te brouwen zijn?
snowdon
Geplaatst: 24-08-09 21:55
Mallow schreef:
Haha mijn beste vriend is homo, en verteld net dat die met een meisje heeft gezoend.. Snap er niets van
150 meter is de afstand door de lucht zegmaar, als ik over de weg om het erf van de andere buur heen moet, is het wel 500 meter ben ik bang. Beetje veel snoer