Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathalie83 schreef:Dat is ook 1 van de vele redenen waarom mijn droom paardje een tink is
Trusten allemaal!
Ik ga het onthouden

En brave Gryf blijft maar gewoon keurig haar best doen.
Eindelijk vakantie
snowdon schreef:Schimpje, succes met Gracey vangen!
Heel veel succes Britta!!
Leuk halfbroertje heeft die dan!
(we vinden die van thunder echt helemaal geweldig) snowdon schreef:Serieus, is dat de mams van jullie Gryff?Leuk halfbroertje heeft die dan!
(we vinden die van thunder echt helemaal geweldig)
. Ja ze heeft zeker een geweldig halfbroertje
We vinden Blanca (v. Falcon) ook een hele leuke. 

omdat ze weet dat ze daar af en toe met " oud" stalgenootje benen mocht strekken, maar probeer daar dus geen gewoonte van te maken want ze moet ook wel beetje "onder controle" kunnen blijven bij zo'n zand/ vlakte 
Berdien lamme arm van kaartjes schrijven, daarom heb ik het werk gewoon via de mail gedaan
leuke kaart, leuk lettertype, leuke kleur en klaar
maar dat uit zich dan voornamelijk in als blok beton blijven staan met hoop gesnuif en soms ook geril in der lijf of heel ff kont eronder "schieten" of een keer een maf bochtje/ opzij hupsen..
vanmiddag ff naar Say
al is het momenteel nog wel erg miezerig 

. Vanmorgen gelest (nou ja, m'n zussen), ik was niet fit, dus even een keertje verstek laten gaan. Heb ik lekker foto's kunnen maken
. Coral was weer flink druk, iedere keer met rechts aanspringen een flinke bokcannonade...
Maar Petra is keurig blijven zitten
zegt de DA 'Je maakt vijf liter water aan met 5 ml neocidol en dat goed alle benen wassen.' Ja hoor, 'tuurlijk...
Heb je die benen wel eens gezien? Dat werd dus vijf liter per been!!
Muds schreef:Gisteren Muddy's benen gewassen met neocidol, in de hoop dat de sokken eraan kunnen blijvenzegt de DA 'Je maakt vijf liter water aan met 5 ml neocidol en dat goed alle benen wassen.' Ja hoor, 'tuurlijk...
Heb je die benen wel eens gezien? Dat werd dus vijf liter per been!!
![]()
Morgen de andere twee dames en over twee weekjes weer alles wassen. En dan eens zien of het resultaat heeft...

Hij schuimde erover, hij liep constant op de ketting te sabbelen. Ook 'geoefend' met het aan een lange ketting draven, kunnen we mooi van het voorjaar gaan fietsen
Hij houdt het wel vol, maar ik ben na een paar honderd meter achter adem, rood aangelopen en bekaf, terwijl hij dan net warm is gelopen
Bij jullie ook zulk letter weer? Berdien schreef:
Ook 'geoefend' met het aan een lange ketting draven, kunnen we mooi van het voorjaar gaan fietsenHij houdt het wel vol, maar ik ben na een paar honderd meter achter adem, rood aangelopen en bekaf, terwijl hij dan net warm is gelopen
Ik werd zonet door dezelfde hond vandaag voor de 2e keer gebeten.... niets ernstigs gelukkig, maar schrok wel. Hond van de buren, maar even langs gegaan...
dat is inderdaad best een prestatie!
maar meer omdat die kilo's er echt af moeten.