laatst stuk over hem gelzen in de Amazone,ongelovelijk wat die man kan met zijn paarden!!
iemand interesse in het blad/artikel? dan stuur ik hem je toe,wie weet kan ie dan rouleren onder de geinteresseerden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mazzel-meid schreef:Hee, nóg meer foto´s, snel kijken
tinkermeisje schreef:Dank je Mazzel-meid. Ik heb soms ook nog echt van die momenten dat ik het niet kan geloven. Als ik eraan denk hoe hij hier op de wei lag toen het was gebeurd, echt ongeloofelijk. Alsof hij ieder moment weer op kon staan en dat gebeurde maar niet. Ik heb nu ook weleens dat ik denk van, wanneer komen ze nu zeggen dat het allemaal niet waar is.
Kaylen is trouwens prachtig! Is hij van jou?
Ben aan het oppassen 
Jij bent trouwens ook echt knap, wat een mooi haar heb jij!
Anyway, ook de drie pony's (2 Paso Fino, en nog een apart ras) van Shania Twain op foto gezet, geknuffeld enzo. Ik vind ze zo stoer, ze zagen er lekker smoezelig uit (zijn bonte), met vlechtjes, klein wintervachtje, en zulke grote knuffels! Ze stopten met eten om te zien hoe ik het hooi uitschudde.
En nog even erover gebabbeld dat ik me toch wat schuldig voelde... Zei hij dat daar totaal geen reden tot was, en dat ik rustig de tijd moest nemen, omdat mijn gezondheid gewoon het belangrijkste is... Komt nu trouwens ook nog een inwonende stalknecht ofzo, iig een Nederlander, begreep er nog niet veel van, maar ben benieuwd
tinkermeisje schreef:Mazelmeid, wie is de vader van Kaylen? Ik ben me een beetje aan het verdiepen in hengsten want ik wil Tosca ook laten dekken volgend jaar.

tinkermeisje schreef:Mazelmeid, wie is de vader van Kaylen? Ik ben me een beetje aan het verdiepen in hengsten want ik wil Tosca ook laten dekken volgend jaar.
desillies schreef:laatst stuk over hem gelzen in de Amazone,ongelovelijk wat die man kan met zijn paarden!!
iemand interesse in het blad/artikel? dan stuur ik hem je toe,wie weet kan ie dan rouleren onder de geinteresseerden

Jellie schreef:Bonte, jij hebt ook een flinke serie mooie pica’s gemaakt. Heb er nu een muishand van![]()
![]()
snowdon schreef:Gefeliciteerd, Nicole!!
Bonte... Ik ga even foto's spieken weer
hij had honger
Ik wilde lekker te paard..... Ik won 

zie ik die maffe Fant knielen om te gaan rollen. Dat deed ze zo snel dat ik t niet eens door had. Dus ik riep: Omhoog.. keek ze uilig en ging toen weer staan, hihi. Volgens mij was ze wel ontspannen want dat doet ze nooit.
ik weet niet wie dit is maar de serie foto's laat zien dat de communicatie (nog) niet je-van-het was!! en het zadel zat daar erg naar voren, of was dat de reden?
snow haalt volgens mij een 1e premie nu. wat is hij mooi geworden hè?

Pellie schreef:ik weet niet wie dit is maar de serie foto's laat zien dat de communicatie (nog) niet je-van-het was!! en het zadel zat daar erg naar voren, of was dat de reden?
Later is er ook een neusriem om gegaan en toen ging het een stuk beter. Moment opname dus.