[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

desillies

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 17:48

als jullie naar Pignon gaan dan willen mijn oudste dochter en ik ook mee!!

laatst stuk over hem gelzen in de Amazone,ongelovelijk wat die man kan met zijn paarden!!
iemand interesse in het blad/artikel? dan stuur ik hem je toe,wie weet kan ie dan rouleren onder de geinteresseerden

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:16

De foto's van Shakira en Kaylen staan ook in het album. Die van Leon komen er ook nog bij. is wel ruimte genoeg
Diny, je moet zeker kijken, want Julian komt genoeg voorbij
http://www.mijnalbum.nl/Album=EKEYGLHP

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:16

Hallo!!!

Het valt niet echt bij te houden hier!!!

Ben ook niet heel erg in de stemming moet ik zeggen. Werk was behoorlijk uitputtend door alle stress die er heerste doordat een bepaalde collega (diegene die gister weg gestuurd is) vandaag langs zou komen...

Cheveyo, echt super bedankt!! Voorlopig heb ik nog geen tuig, ik hoop binnenkort iets leuks te vinden. Zij zal idd cob moeten hebben, dat ligt er nu ook op...

Debo, welkom nog!!!

Bonte, leuke foto's van E-L!!!

Sorry als ik nog mensen vergeten ben...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:17

Tinkermeisje. wat vreselijk zeg dat je hengstje overleden is aan de castratie..
Soms hoor je echt zulke enge verhalen!

Eventjes 2 foto´s van Kaylen waar ik stiekem wel heel erg weg van ben..

Afbeelding

Afbeelding

Toen wassie nog maar 4,5 maand ofzo

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 18:17

Hee, nóg meer foto´s, snel kijken

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:04

Dank je Mazzel-meid. Ik heb soms ook nog echt van die momenten dat ik het niet kan geloven. Als ik eraan denk hoe hij hier op de wei lag toen het was gebeurd, echt ongeloofelijk. Alsof hij ieder moment weer op kon staan en dat gebeurde maar niet. Ik heb nu ook weleens dat ik denk van, wanneer komen ze nu zeggen dat het allemaal niet waar is.

Kaylen is trouwens prachtig! Is hij van jou?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:13

Mazzel-meid schreef:
Hee, nóg meer foto´s, snel kijken

Er blijven er nog steeds meer bijkomen, alleen nu van Snowdon.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:20

tinkermeisje schreef:
Dank je Mazzel-meid. Ik heb soms ook nog echt van die momenten dat ik het niet kan geloven. Als ik eraan denk hoe hij hier op de wei lag toen het was gebeurd, echt ongeloofelijk. Alsof hij ieder moment weer op kon staan en dat gebeurde maar niet. Ik heb nu ook weleens dat ik denk van, wanneer komen ze nu zeggen dat het allemaal niet waar is.

Kaylen is trouwens prachtig! Is hij van jou?

Wat een nachtmerrie moet dat (geweest) zijn..

Kaylen is inderdaad van mij, het is het eerste veulen van onze merrie, allemaal erg leuk om zo'n kleintje op te zien groeien enzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:29

Was ik weer Ben aan het oppassen

Lekkere foto's Myrrdin!

Coole foto's Tinkermuts, en jij ook rustig aan doen he Jij bent trouwens ook echt knap, wat een mooi haar heb jij!

Wauw Elke! Kaylen ziet er spetterend uit! Mooie staart zo

Op stage nog de paarden gevoerd, foto's gemaakt van mooie hengst, maar wil m nog eens buiten op de plaat zetten, denk niet dat kleur goed overkomt. Maar heb kabel nie tmee, en kan hier ook geen foto's op wetten Anyway, ook de drie pony's (2 Paso Fino, en nog een apart ras) van Shania Twain op foto gezet, geknuffeld enzo. Ik vind ze zo stoer, ze zagen er lekker smoezelig uit (zijn bonte), met vlechtjes, klein wintervachtje, en zulke grote knuffels! Ze stopten met eten om te zien hoe ik het hooi uitschudde.

Verder, mag de auto vanaf volgende week ook weer mee, scheelt weer in de kosten En nog even erover gebabbeld dat ik me toch wat schuldig voelde... Zei hij dat daar totaal geen reden tot was, en dat ik rustig de tijd moest nemen, omdat mijn gezondheid gewoon het belangrijkste is... Komt nu trouwens ook nog een inwonende stalknecht ofzo, iig een Nederlander, begreep er nog niet veel van, maar ben benieuwd

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:31

wenk, lastig op je werk dus ff

MM, mooie foto's, echt super

nu douche en naar poppie 102 haha

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:45

Mazelmeid, wie is de vader van Kaylen? Ik ben me een beetje aan het verdiepen in hengsten want ik wil Tosca ook laten dekken volgend jaar.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:49

tinkermeisje schreef:
Mazelmeid, wie is de vader van Kaylen? Ik ben me een beetje aan het verdiepen in hengsten want ik wil Tosca ook laten dekken volgend jaar.

Maxolo de Mes Amis, de hengst van Dienie (NikitoGoGo) hier op bokt

Roos; succes met poppetje 102

Klinkt als een superstageplaats Maya,
Ben benieuwd naar foto's! Inderdaad wel handig dat je de auto volgende week hebt!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 19:55

tinkermeisje schreef:

toch Maxolo? Vind Kaylen een schitterend ding, vooral omdat zijn hoofdje zoveel aan Baggio doet denken!

Maya, paarden van Shania Twain?? Vandaar die fries in die clip dus!
Je stage klinkt echt erg leuk!!!
gaat het al wat beter nav je ongeluk? En hoe is het met Dewi? En Manda natuurlijk!

SR, plezier bij 102. Jij verslijt ze nog erger dan ik deed zeg!!

Rot. zulke siuaties op werk Wen, maar is het nu opgelost!

Die kunsten die Pignon uithaalt, WOW, dacht ook meteen aan Snowdon, haha

Bonte, gave foto's hoor!

Volgens mij ben ik weer een eindje, moet nu eea gaan doen voor de Stichting, zucht!
Nog mensen die interesse hebben in werkzaamheden ivm de stichting? Zoek nog 2 bestuursleden, waaronder een boekhouder/penningmeester en wat meedenkers! Liefst een beetje uit mijn buurt.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:13

Mooie foto’s van jou TM!

Bonte, jij hebt ook een flinke serie mooie pica’s gemaakt. Heb er nu een muishand van

desillies schreef:
laatst stuk over hem gelzen in de Amazone,ongelovelijk wat die man kan met zijn paarden!!
iemand interesse in het blad/artikel? dan stuur ik hem je toe,wie weet kan ie dan rouleren onder de geinteresseerden

Ik vind t iig wel interessant

Tinkermeisje, zoiets lijkt me vreselijk. Sterkte nog met dit verdriet

Maya, jij hebt weer een leuke werkdag gehad. Klinkt allemaal super!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:18

Yeah, we hebben een rijtuig!!!!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:21

Chev gefeliciteerd

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:21

Jellie schreef:
Bonte, jij hebt ook een flinke serie mooie pica’s gemaakt. Heb er nu een muishand van

Ze staan er nu allemaal op. 310 stuks. Ook de laatsten kijken, want de show van Leon en Snowdon is het kijken waard
http://www.mijnalbum.nl/Album=EKEYGLHP

Nicole: gefeliciteerd met je rijtuig. Nu nog Kit ervoor

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:23

Gefeliciteerd, Nicole!!

Bonte... Ik ga even foto's spieken weer

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:33

snowdon schreef:
Gefeliciteerd, Nicole!!

Bonte... Ik ga even foto's spieken weer

Ik heb er net nog een paar overige bij gedaan. Niet schrikken van de laatste foto

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:38

Bonte, de laatstes heb ik ook nog bekeken. Gaaf hoor!!!!!

Uit t werk ben ik snel boodschappen gaan halen. Thuis effe met Jan gevochten dat ik gelijk wilde rijden hij had honger Ik wilde lekker te paard..... Ik won

Flan lekker gepoetst. Waren best nog wat vliegen aan het pesten op stal zeg! Daarna zadeltje erop en naar de binnenbak gehuppeld. Op de fant geklommen en aan de arbeid gegaan. Omdat er nog manegeles waren bleef ik voornamelijk op de volte in het achterste deel. Er liggen altijd balkjes tot waar de lesklanten mogen en de rest is voor privepaarden. Al mogen wij wel tussen de lesklantjes door.
Op zich voor mij wel goed want hierdoor moest ik mezelf ook even dwingen om meer op een grote volte te blijven!
We zijn lekker actief bezig geweest. Na zo'n 20 min. was die les over en ben ik verder de bak ingegaan.
Ik had op een gegeven moment Flan echt super aan het lopen. Mooi nagefelijk, goed met haar achterbenen er onder.. net of ze danste
Echt zo'n moment dat je perfect in harmonie bent met elkaar... muts moi kreeg er een druip oog van
Ook nog even een L proefje geoefend. Jammer genoeg las Jan het steeds net voor de letter op zodat ik niet goed kon voorbereid... werd dus chaos
Daarna was het genoeg en ben ik Flan aan de hand uit gaan stappen zonder zadel. Ze had nog een flinke hoop gedaan dus moest ik nog even stront ruimen. Haha toen ik het opschepte zat ze zo vol belangstelling te kijken... Ze begint echt te leven, heb ik het gevoel. Ergens interesse in tonen... heerlijk
Toen ik de mest opgeruimd had liepen we nog lekker rond en ineens hoor ik Jan iets roepen... dus ik kijk om.. en zie ik die maffe Fant knielen om te gaan rollen. Dat deed ze zo snel dat ik t niet eens door had. Dus ik riep: Omhoog.. keek ze uilig en ging toen weer staan, hihi. Volgens mij was ze wel ontspannen want dat doet ze nooit.
Ik heb t hoofdstel maar af gedaan en haar lekker laten rollen.
Op stal geborsteld en een poos laten drogen. Voor we weg gingen heb ik de zomerdeken om gedaan. Nog wat lekkers gevoerd.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:41

Afbeelding
auw! ik weet niet wie dit is maar de serie foto's laat zien dat de communicatie (nog) niet je-van-het was!! en het zadel zat daar erg naar voren, of was dat de reden?
mooie foto's verder, leon zit er picobello op zeg en je korte haren staat echt snow haalt volgens mij een 1e premie nu. wat is hij mooi geworden hè?
jaqueline, je moet een corset omdoen, dan zet je je tieten naar voren!! dan is het plaatje perfect!!
en wat is kaylen toch prachtig gebouwd Elke!!
zo en nu ben ik klaar met mijn ongevraagde commentaar... bonte dat heb je weer goed voor elkaar met je foto's!!!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:43

TM fijn dat het 'maar' een beginnende hernia is, hoop dat de cesar werkt bij je, al vraag ik me af hoe je door houdingcorrectie een stukje wervel op zijn plek krijgt?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:44

Jellie, gaat lekker he met Flanna. Wanneer zien we jullie bij Indoor Brabant??

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:47

Leon, complimenten hoe Snow eruit ziet!! Erg goed, en op de foto's heb je hem mooi aan het lopen hoor!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 20:47

Pellie schreef:
ik weet niet wie dit is maar de serie foto's laat zien dat de communicatie (nog) niet je-van-het was!! en het zadel zat daar erg naar voren, of was dat de reden?

Wie dit is maakt niet uit, maar zij vroeg wat meer dan de anderen en Chubby kwam in verzet. Er zat geen neusriem om, dus het bit zat zo door de mond. Gebeurde bij leon ook Later is er ook een neusriem om gegaan en toen ging het een stuk beter. Moment opname dus.
Zadel weet ik niet.