Ik voel me rot en zo schuldig... Wat heb ik mijn kleine ventje aangedaan. Ik kan er helemaal niets mee beginnen, mijn moeder ook niet en mijn vader ook niet. Hij wil helemaal niet geaaid worden... Vanochtend moest hij geent worden ivm met tetanus en open wond. Wat een gevecht... En alsnog giga veel mis gespoten. Dus een nieuw tetanus serum meegenomen. Mijn vader en ik hebben hem helemaa vast moeten zetten in de hoek. Met man en macht hebben we het er nog ingekregen...
Daarna wid hij niet geaaid worden, ik had hem nog aan het halster touw. Maar hij liep telkens weg. Dus maar een appel gehaald van binnen en hem daarmee getroost.
Het doet me zeer om hem zo te zien... Als er altijd 1 vrolijk is, is het Dundee. Als ik eraan kwam lopen, begon hij te hinneken, oortjes erop en rinchting mij lopen. Nu: oren in de nek en weg lopen, mag hem niet meer aanraken...
Hoi allemaal, even laten weten dat ik nog wel meelees maar even niet zoveel reageer...... Dacht erbovenop te zijn met ziek zijn maar we beginnen weer overnieuw. 4 dagen gewerkt vorige week, een leuk weekend gehad met wat extra vrije dagen. Helaas gister weer wakker geworden met opgeztte klieren. Weer een virale keelontsteking! K dus!!
ehhhhhhhhhh ff voor alle duidelijkheid en om geen rare roddels de wereld in te helpen, dit is de scan van vanmiddag he van Niamh en haar beeb in der buik , ik ben niet zwanger hoor (voor degene die dit misschien dacht )
Hmm, nóg een reden om de castratie van Bas nog even uit te stellen
snowdon
Geplaatst: 03-06-09 20:57
Puchje schreef:
Had Cheyenne Sierra al gezien? *even rekenen*
ChAyenne had Sierra al wel gezien 27-4 is Sierra geboren, 2-5 hebben we Chayenne weggebracht... Ze hebben eventjes samengestaan, de drie dames, voor Chayenne wegging... en dit was geen succes. Dus ben erg blij dat er rust in de kudde is Alleen Shiloh is nog aan het etteren. Sierra heeft ook een hoefafdrukwond tussen oog en oor.
Ik heb nu zoiets, misschien had ik hem maar op jongere leeftijd moeten castreren. Bij Ziggy is het nooit zo gegaan... Dundee is natuurlijk wel 5 jaar hengst geweest. Denk dat dat een grotere inpact heeft op een paard, dan als je op veel jongere eeftijd worden gecastreerd.