Ik heb niet meer gereden vanochtend. Het werd allemaal een beetje laat. Wilco was nog niet uit bed, dus had niemand om mij te helpen. Hij moest nodig bijslapen na een week 90 uur werken en deze week had hij 6o uur gewerkt. Dus hij heeft behoorlijke uren gemaakt.
Heb mijn moeder vanochtend maar geholpen, er komt vanmiddag visite. Heb mijn crea kookkunsten even uitgeoefend, en heb lekkere gevulde eitjes gemaakt.
Het afscheid nemen en haar achter laten deed ons samen wel verdriet hoor. Toen ik haar vanmiddag bij het landje riep en ze ging hinneke schoot ik wel vol in de auto. En wilde haar gewoon weer mee nemen hihi. Maar zoals jullie kunnen zien op de foto's heeft ze het al aardig naar haar zin. Whis niet die vind het nog niks hoor. Die brult nog. Maarja over een paar dagen weet ze niet beter.
Leon wat een heerlijkding is het zeg. ja je zal het er wel druk mee hebben hihih. Ik zet altijd de wekker als ik een puppy in huis heb om het s'nachts uit te laten. Tot dat ze zindelijk zijn.
Janet mooie foto's meid. Wat een prachtig land zo te zien. Ze hadden alleen dat fjordje de hoeven wel eens mogen doen. Wat een lange dingen zeg
Oeps Sita niet vergeten hihihi Superdepuper dat je op je meissie hebt gereden meid
Ik geloof direct dat het een rot moment was Petra, het doet je toch wel wat als je je meisje achter moet laten, ondanks ze het daar onwijs naar haar zin zal gaan hebben!
Nou die kleine doet Leon vooral maar ondanks dat ben ik toch wel wakker 's nachts Vandaag naar Stekene geweest naar de keuring daar, was wel gezellie , daarna langs ouders Leon, toen onze paardjes, daarna eten en toen nog even een auto van het werk halen om komende dagen mee naar Harskamp te gaan rijden. Dus op zich niet heeeel veel gedaan maar wel bezig geweest.
En jah je moeilijkste moment zal vast en zeker nog komen.....
Nou is toch aardig wat hoor zo over de hele dag hihihi Ja die puppy's willen wat . Latisha ligt helemaal voor dood. Die is vanaf gisteren in de weer geweest bij Jessica. Met hun twee honden en twee katten hhihi. Ik hoor haar hier helemaal snurken whahah
Heeft ze eindelijk weer rust peet, haha. Hier zijn de mijne ook helemaal onder zeil vooral dribbel die kan weer rustig slapen. baloe slaapt zo wie zo wel he.
Ja als ze zo klein zijn dan slapen ze lekker veel Arjan.
Hihi die Dribbel is ook een lekker wiebeltje net als Latisha. Ja Balou is net mijn Bella die was ook zo. Gewoon overal door heen slapen en zich niks van andere aantrekken.