hoi hoi!
was ik ook weer even!
Ben even heeeel snel over de vorige 20 pagina's ofzo gevlogen (dat temp hier
)...
zag mooie wagens voorbij komen!!! En veulentje bij Jean, wat sneu zeg!
Wij hebben vorige week Shathu opgehaald. Ik ben werkelijk heeeeelemaal in luf met m'n nieuwe kereltje. Had ik nooit verwacht, hahahah ik riep altijd als hardst "ik heb niets met veulens"! hahaha Dat hoor je mij niet meer zeggen. Het is echt zo'n heerlijk ding, een mega knuffeltje. Echt superblij ben ik met 'm.
Reilly deed behoorlijk vervelend tegen 'm en de andere paardjes ook. Je kunt merken dat hij alleen opgegroeid is bij z'n moeder het 1e half jaar en niet in een groepje andere paarden. Gedraagd zich op zich wel heel natuurlijk alleen de 1e dagen zooo bang dat 'ie letterlijk en figuurlijk door het lint ging. Echt sneu hoor. Paarden gingen er allemaal ook expres achteraan juist door z'n gedrag. Maar dat gaat met de dag beter.
We hebben Ramona (mamsje van Reilly) naar een vriendin gebracht. Reilly is nu 4 maanden en een lekker dik mollig kereltje, dus we durfden 'm wel al af te spenen. Hij heeft de afgelopen dagen zoooo'n verdriet, hij is echt helemaal down. Zielige oogjes en aaaghh echt zieltje. Maar ook dat gaat met de dag beter.
Wat wel een megaverbetering nu is....Reilly en Shathu zijn al 2 echte dikke vriendjes. En dat is wel heel leuk om te zien. Nu is Reilly niet meer het baasje over Shathu hoor nu z'n mamsje m niet meer bijstaat!
Reilly wilde de 1e 2 dagen nadat Moontje weg was niet goed eten (grote heimwee naar mama), maar dat gaat nu ook allemaal weer beter, hij eet weer brokjes, gras en hooi gelukkig!
Met Ramoontje gaat het ook goed, 1e dag ook wat onwennig zonder Reilly maar nu gaat het allemaal weer goed!
Even fotootje van Reilly en Shathuutje...
O'Reilly zien lekkere smoeltje

Shathu...lekker ding

rest van de foto's staan hier :
viewtopic.php?f=53&t=483566
Moet nu rennen, ben nog op m'n werk en ga straks winkelen met Lida, goeie vriendin...gezellie!