Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
JoycexEnya schreef:Houd je je boomloos wel?
Ik wil wel een zadel waar ik geen zere kont in krijg, maar die zijn meteen wat duurder, dacht zelf aan massimo trail zadel of ijslanderzadel.
morris01 schreef:Iedereen alvast hele fijne dagen gewenst! zie leuke kaarten voorbij komenzelf ben ik niet zo creatief
![]()
Blijven oefenen Kimley, komt vast goed!
Fijn dat je weer mag gaan beginnen Nessa!
shelly gefeliciteerd!
Jorretje wat fijn dat Gijs zo braaf is!
Hier niet veel nieuws, lekker aan het rijden met Joey, het gaat super goed en mijn instructrice vond dat we wel een startkaart aan kunnen vragen binnenkort, dus misschien dat ik dat maar doe al vind ik dat wel spannend
morris01 schreef:Ja dat lijkt me wel het allerleukste shelly, ik heb altijd wel het idee dat daar de sfeer wat gemoedelijker is dan op andere wedstrijden... tenminste als ik het vergelijk met mijn regio.
JoycexEnya schreef:Jorretje, wat fijn dat het goed gaat, zo het wandelen alleen.
Gaaf Shelly, start je officieel cross of oefencrossen.
Alienda, hopelijk krijg je snel rust. Niks z'n stressvolle tijd.
Morris, leuk dat je gaat starten.
Ik heb Betsy weer gevlochten, had maandag eruit gehaald en geen tijd gehad om weer te vlechten, dus zat goed in de klit. Maar wel 17 vlechtjes gemaakt
En met der sokken borstelen, heeft ze een bultje op de binnenkant van de knie ik denk rasp, wat kan je daar aan doen? Ze heeft het alleen linksvoor.