Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

morgen om mijn feedback bij mijn mentor, blij dat ik tot nu toe geen herexamens heb
. Ze was waarschijnlijk bang dat ze geen worteltjes ging krijgen vandaag
vind het altijd wel leuk om hem te vergelijken met mijn Cas. Zijn zo twee verschillende types
Kan niet wachten op het mooie weer zodat ik weer met mijn puber aan de slag kan, wil hem toch graag voorbereiden in de lente om hem in de zomer dan zadelmak te maken. Maar dat hangt bij ons thuis helaas van het weer af...
dan hangt ze daarna vast headbangend door de staldeur
.... nee niet heus 't moet prachtig zijn en schattig die eerste momenten, ook wel wat goor met al dat glijmiddel en bloed maar toch
.
En wortels vergeten ging je zeker niet doen met een aan je jas pulkend paard, Cup kan hier ook zo betekenisvol staan kijken en doen
.
. Wel vandaag even mijn kamer terug netjes gemaakt (broertje en zusjes slapen hier soms en speelgoed en kleren jep jep laat het maar achter). Is denk ik de netste kamer van huis en nee ik overdrijf niet geloof mij
. Jack en Cup enkel eten gegeven vandaag verder niks gedaan met hun, morgen misschien ik zie nog wat de "plannen" zijn. Met Cup wil ik aan de ene kant nu niet nog wat doen deze week met dat ik daar gisteren mee ben gaan joggen en voor een kleintje van 9 a 10 maanden is dat genoeg voor de week(/weken) denk ik
.
.
.