[TI] [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:15

Goeiemorgen!

Uitslapen lukte helaas niet echt... pfft! :( Maar goed, dan me maar lekker op tijd nuttig maken, genoeg te doen vandaag.

Joyce, leuke kans meid!
Liesbeth, wow, jij hebt echt veel gedaan gisteren....!!! :D

Heb geen bruinbont, maar vind het idd wel supermooi!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:25

Goedemorgen,

Mm ingrid wasmachine stuk wat een ellende he, nog niet zolang geleden ging ik ook om de dag met de was onder men arm naar mijn zwager om daar te wassen pas dan merk je hoeveel was je eigenlijk wel niet hebt.

Ohh dagmar wa een lief hondje is da zeg.

Mooie kans Joyce maar ik weet ook niet of ik zo mijn beesten achter zou kunnen laten voor een heel jaar, ik heb het ook gedaan toen ik jong was ik heb in het buitenland (belgie en londen) op school gezeten en gewerkt en dat zou ik nooit hebben willen missen, maar dat was niet zo ver weg en kon ik naar huis gaan wanneer ik wilde.

:o :o schaam schaam de laatste 2 weken niet echt veel met Hobje gedaan, eerst vorige week ik de griep en deze week Desie (gaat nu wel weer beter, wil zelf vandaag weer naar school). We zijn wel steeds langs geweest om ff te kieke en een appeltje/wortel te brengen, maar meer ook niet. Ik denk niet dat Hobje dat heel erg vind. Nog wel ff met hem en Niamh gelachen woensdagavond :D , we gingen dus ff wat lekkers brengen dus ik zet de stal deur van Hobje open en die komt dus gezellig voor de stal (mag hij gewoon los lopen) een appeltje en een broodje halen, ga ik dus ff bij Niamh de stal in om haar mooie buikje te bekieke en haar deken ff goed doen blijft Hobje dus braaf voor de stal wachten geen probleem tot dat ik uit Niamh's stal ging en Hobje nog ff wa lekkers wilde geven, zzzooooo Niamh boos -:(- oren echt helemaal plat en tanden bloot het is dat haar stal deur dicht was anders had ze hem vast aangevlogen. Dus ik tegen Niamh ey wa is dat nou kom je iets te kort ofzo, staat ze weer heel onschuldig met haar oortjes omhoog zachtjes te hinniken(ja alleen om nog wa lekkers te krijgen) dus zij ook nog maar een appeltje en nog ff gekroeld komt hobje er weer bij dus ik denk ojee maar nee hoor Hobje krijgt van Niamh een lik over zijn neus :+ die toen volgens mij dacht nu is het wel genoeg en ging terug in zijn stal.

Lucy kapotte handen van het harde werken, aaii

Nog wat gelezen over vuurwerk, ik vind het wel mooi maar dan alleen siervuurwerk en wij steken ieder jaar een wens pijl aan hopelijk werkt hij aankomend jaar wel. Ik denk niet dat Hobje er last van heeft en de honden hier ook niet zo, Duko gaat denk ik wel ff blaffen maar meer ook niet dat komt denk ik omdat Molly zich er totaal niets van aantrekt.

Hier nog niets in kerstsfeer maar daar komt het weekend wel verandering in.

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:29

Good morning (:)

Zooo gezelli meteen de kerstboom weer aan *D
Ga nu eerst even ATWT kijken.

ellieellende

Re: [HK]Waar het hart van vol is loopt de mond van over deel 11.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:38

hihihi heb echt een trut paard, lang leve de hormonen, wat moet dat worden als het veulen er is..... zou mens en dier dat overleven??
ATWT kijken, ben jaloers!

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:45

Hihi leuk he merries :D Tinka kan ook zo'n lekkere hormonen bom zijn :o

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 10:55

goedemorgen,

Hier blijven de paarden ook buiten met oud en nieuw, hoop idd dat het niet te erg vriest.
Vorig jaar hebben we bij de paarden oud en nieuw gevierd, was wel bijzonder met een glaasje champagne en oliebol naast je paard vuurwerk kijken.
was alleen brrr koud dus dit jaar maar thuis denk ik, heb de volgende dag ook vroege dienst dus moet er om 5 uur uit, lig denk al voor 12 uur op bed :+

Leuk jack frutsel kwam nog voorbij!

Vroeger was ik weg van zwart bont,maar dat kwam omdat ik mijn tinkermerrie toen nog had,zij was de eerste tink die ik in het echtje zag!
later kreeg zij een zwart veulen en vond ik dit ook mooi.
Voorkeur voor maanogen heb ik altijd gehad, vind het schitterend :-)
en nu vind ik bruinbont het mooist dankzij timo.
al kan een mooi gebouwde zwart bonte me ook bekoren ;-)

de loodgieter is hier bezig,weet dan nooit wat ik moet doen :+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:09

De dweil in de aanslag houden?? hihi

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:12

Zo, vroeg eruit kan ook zo z'n voordelen hebben :+ Heb al wei en stallen gemest, stoep bij paarden en om huis geveegd, hondenpension schoongemaakt en ga straks nog even vol goede moed verder... hihi.

Niamh is een lekker dametje dus... :Y)

Paarden hier ook gewoon buiten met oud en nieuw hoor, gaat elk jaar weer prima!

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:21

Goedemorgen.

Mirjam doe aan 'opsporing verzocht' voor Tinkers. 'Wij zijn op zoek naar een zwartbont paard, met die en die aftekeningen. Heeft u daar een naam bij, of komen de vlekken u erg bekend voor, neem dan contact op met... :P

Joyce de kans om au-pair te worden. Is het uitgeloten om Prada eventueel mee te nemen?

Ziet voor zich hoe Ilse terugroept naar een gillende keukenmeid :=

Lucy_1 niet zo fit :(:) Maar wel in het bezit van een houthok :D

Marleen niet uit kunnen slapen -O- Maar wel lekker aan de slag geweest 8-)

Niamh last van haar hormoontje of gewoon trek in nog een lekker appeltje ;)

Eevee helemaal in kerstsfeer (:)

TK loodgieter over de vloer. Ja, lastig om jezelf dan een houding te geven, niet? Ik zou er in ieder geval niet naast gaan zitten en hem op z'n vingers kijken. ;)

Deze week is best heftig geweest, afgelopen vrijdag is een collega op het werk overleden. Een jonge vrouw van 39, zoontje van 6, zomaar ineens ingestort door vermoedelijk een acute hartstilstand. Nooit ziek, vreselijk sterke vrouw... Reanimatie mocht niet meer baten. Woensdag is de crematie geweest, pff, wat een verdriet om je heen. Beetje raar ook: normaal vind je op je werk wat afleiding, maar nu is werken juist heel confronterend.

Als afleiding vanmorgen bij wijze van uitzondering eens met Coral aan het werk geweest. (Coral is eigenlijk van m'n zus en ik werk er normaal gesproken niet mee. Maar Muddy is nog steeds niet in d'r goeie doen sinds de laatste koliekpartij en Babet snapt grondwerk niet zo goed := ) Dus lekker stappen, halthouden, achterwaarts, wijken, tempowisselingen... Coral is heel intelligent en eigenlijk zijn deze oefeningen te makkelijk voor haar, maar goed, ik moet het ook niet meteen overdrijven natuurlijk. Tenslotte afgesloten met een nieuwe oefening waarbij we in een rechte lijn door de bak lopen en ik me steeds omdraai waarbij zij moet wisselen van aan mijn linkerkant te lopen naar aan de rechterkant lopen (beetje moeilijk om uit te leggen :o ) en daar komt een zweepje bij aan te pas. Deze vond ze duidelijk moeilijker. Coral heeft een heel sprekende mimiek en haar hele gezicht veranderde, de inspanning was eraf te lezen := Maar ze deed het goed, dus waren we klaar. Lekker touwhalster weer afgedaan en haar van voren naar achteren helemaal gekriebeld en nageplozen. Ik denk dat ze het erg leuk vond :)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:24

Wat erg van je collega Muds! Dat hakt er wel in zeg, sterkte! :(:)
Fijn dat je zo lekker met Coral aan de slag bent gegaan, je mag hier best eens wat vaker foto's van de paardjes plaatsen hoor! :D
Met Banbay grondwerken is ook altijd heel leuk, die hoeft maar te denken dat hij naar je toe mag komen en dan kijkt hij echt met zo'n verwachtingsvol gezicht naar je, ja mag ik? :+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:42

pfoe, lijkt me zo'n zware baan.... echt petje af hoor!

grondwerken is ook wel Niamh's ding, maar alleen voor haar baasje niet.... die heeft te weinig geduld...
Volgend jaar willen ze op de club ook een springclinic organiseren, met iemand die dus wat betekend in de springsport, er is al besloten dat ik met Niamh mee doe, mmmm wat zal zo'n springruiter raar staan te kijken dan. hihi

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:18

verschrikkelijk muds, ontzettend triest zulke dingen.

even ego wat foto's van de verbouwing :+

Afbeelding
vloer badkamer is gestort en rechts zit het bad in de vloer.

Afbeelding
beton storten, dit gedeelte komt straks bij de woonkamer en word een mooi plekje voor de honden.
was eerst een kast.

Afbeelding
buddy maakt misbruik van een kleedje op de bank (normaal mogen ze hier niet op,maar de honden denken wat als er ergens een kleedje of doek op ligt ze het wel mogen :D )

Afbeelding
deur naar de oude keuken is er uit gehaald en word dichtgemaakt.hierachter komt nu de w.c.

Afbeelding
deurtje dicht :D nu dus een lange muur in de woonkamer.

Afbeelding
gedeelte buitengevel is aangemetseld en er zit noodglas in.

Afbeelding
word een halletje naar badkamer en toilet die links komt waar die pijp uit de vloer komt.

Afbeelding
en morgen de leukste klus :D slopen van deze muur en de muur links zodat de woonkamer een stuk groter word :D
eindelijk zichtwerk :o

Afbeelding
bad rechts, links naast het raam komt de inloopdouche met massage sproeiers :D rechts komt een betonnen blad met twee waskommen en de kranen komen overal uit de muur :o kan me niet snel genoeg af zijn, in de badkamer die ik nu heb is het 10 graden en s avonds nog kouder, de douche loopt altijd over en alles zit vol schimmel :o :(

zo hebben jullie weer een klein beetje een indrukje van het slopen zal ik het weekend ook nog foto's maken.
volgende week komt mijn keuken ook :D
Laatst bijgewerkt door timokyana op 11-12-09 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:20

jeetje steffie wat erg van je collega :(:)

lekker rmet coral bezig geweest :)

marleen al weer vroeg aan de bak geweest :)

mijn instructrice belde net, ze had een ponytje gekocht, kijkt ze in het boekje, was mijn oude lievelingspony vroeger van de manege :) bizar!! haha

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:21

zozo Tk!! druk aan de klus! wat een werk zeg!! maar super hoor, het wordt vast super gaaf!!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:25

thx, ben het wel een beetje beu hoor,zijn al half jaar bezig en nog zoveel te doen :o
en het is zo koud (14 graden brrr :( )
maar goed als straks het eindresultaat is zoals ik voor ogen heb ben ik zielsgelukkig in mijn paleisje :D

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:37

ja precies, en dan heb je het helemaal hoe je het wilt!!
maar wel veel werk inderdaad

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:38

TK, snap dat je de rotzooi zat bent, maar wow, 't wordt echt wat hoor!
En je honden... :D nog nooit gezien, wat een stel lekkere lobbesen!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 13:57

Muds wat erg van je collega :(:) Kan me voorstellen dat werken dan wat confronterend is. Maar wel lekker met Coral bezig geweest :)

Joyce leuke kans! Een jaar is wel lang, ik zou het niet kunnen :n Maar het is wel heel gaaf zeg..

Marleen niet uitgeslapen maar al druk geweest, en nog genoeg te doen :O

Liesbeth ook hard gewerkt :(:)

Trea ziek geweest, Hobje verwend en Niamh boos :+

TK zat van de rotzooi, maar oh wat wordt het mooi! (Denk ik :P ) Wat een werk zeg! En idd straks als het af is.... dan ben je zoooo blij, nog ff doorbijten!!!

Dagmar, wat grappig van dat ponytje!

Anita67

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:17

Hier ben ik weer , na 6 weken strompelen met isias zit ik nu tegen een hernia aan,
|( ben dus uit geschakeld.
Kon niet zitten alleen lopen of liggen, vandxaar dat je me hier niet zag.

Heb nu even de laptop van me zoon op bed.
Maar is ook niet echt goed , rare houding.

We houden de moed er in :o

Grtjes Allemaal.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:28

Afbeelding

rumba en buddy :D

dankjewel allemaal!

Beterschap anita :(:)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 14:46

Leuke honden TK!! :D :D

Anita :(:)

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 15:06

Pff ligt het nou aan mij? Maar het lijkt er op dat tegen het eind van het jaar en de feestdagen er veel mensen overlijden ;( . Bah.

Zo TK dat is een aardige verbouwing zeg, en wa een onwijs gave honden.

Dagmar dat is leuk om zo je oude lievelings pony weer tegen te komen.

El en Niamh tussen de springruiters tijdens een spring clinic, lache :D :D :D :D :D :D

Eevee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:47

Er overlijden inderdaad veel te veel mensen......en ook veel te jongen mensen :(:)

Grote verbouwing TK.....wat een werk., wat een knuffels van honden *D

Ik ga ervandoor, moet oppassen op mijn kleine neefjes (van anderhalf jaar en de ander is 5 maanden)
hopelijk doen ze een beetje rustig, want Tante eefje is moe :z :roll:

:wave:

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 17:48

Goeiemiddag

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 18:04

Zo, was beetje chagrijnig, maar een heerlijk verfrissend ritje met Banbay door het bos heeft me goedgedaan. Wel heel veel blubber... en 6 keer over een spoor (ja, is nu eenmaal de kortste route) wat niet werkte en dicht bleef... maar met zo'n stoer paard lukt dat prima!

Tk, ik val niet op dat soort honden, maar 'k vind ze zo samen wel heel leuk!

Anita... :(:)