hoi allemaal, heb niet echt puf om te reageren want,mijn tante had vrijdag een 20 weken echo en daar uit kwam dat het kindje niet meer leefde(kindje is dan ongeveer 20 cm)dus is gisteren het via een gewone bevalling ter wereld gekomen er zijn heel veel foto's van gemaakt voor later wat ze hebben nog 3 kinderen.ze hebben het in de koeling in het van ziekenhuis gelaten en vrijdag in de begrafenis.Dus vandaar dat ik geen puf heb om te reageren
Lucy_1
Geplaatst: 21-10-09 19:45
Nee joh.... Vind het echt zo'n ukkie.... Maar wel een schatje...
Las trouwens nog iets over APK...... Onze auto ging vandaag en helaas werden we gebeld door de garage (dat betekent meestal niet veel goeds....) De distributieriem moest vervangen worden, de ruitenwissres (dat wisten we), de remschijven voor en de remcilinders moeten gereinigd worden. Nu was het zelfs vandaag niet klaar en kunnen we hem morgen pas ophalen! Hebben nu wel netjes een leenauto mee gekregen. Maar dit gaat ons zo'n €950,- kosten...
grid
Geplaatst: 21-10-09 20:01
bijna 1000 voor eigenlijk allemaal van die simpele vervangingen
Hier wiellager kapot maar is weer gemaakt
en Ravien sterkte voor je tante
nathalie en Puck zowat naast elkaar bij M & F
Hobjes Mam van een bokker
Haha loïs ja zo ziet een echte shet eruit die geen (ini)mini is Juist leuk een shet "aan de maat"
Janet succes met rechtsbijstand enzo!! en met Sem naar school wat leuk nog speciale reden of ??
Carola naar bos geweest
ben idd wel trots op hoe de bak er nu uitziet (nu ook zo houden ) Ennuh Ikke nu leuke dingen voor mijn profiel aan t maken (toch saai alleen thuis...)
moyra
Geplaatst: 21-10-09 20:05
Lucy_1 schreef:
Nee joh.... Vind het echt zo'n ukkie.... Maar wel een schatje...
Whaha, Grid, vind deze shetten leuker dan mini shetjes eigenlijk, nouja, het heeft allebei wel wat
Om alvast een beetje in de Kerst stemming te komen Bandit Fionnuala Shari was het er niet erg mee eens dat ze een kerstmuts op kreeg Ranja vind het allemaal wel best, die ging ook gewoon door met eten En big butt, oftewel Fionnuala die de honden gaat pesten
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 21-10-09 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn auto rijdt weer.... 80 euro kwijt en eigenlijk nog niet in orde... heb nu geen reservewiel en 1 band id slecht, dus moet daar nog even voor naar de sloop.... hmm kost ook weer geld he.
Zaterdag is er een hengstenkeuring en jubileumdag van het NSvT. Wij gaan naar de HK.
Ow Mirjam, niet erg dat we na de HK gewoon wel naar huis gaan? We zijn toch geen lid verder
mnkortleve
Geplaatst: 21-10-09 20:50
Grit Hijgende spoek in bed.
timokyana Dat is zeker balen zeg.
D_Travis Travis vond het dus wel erg lekker. Echt een boeve koppie.
grid Balen dat je je auto 2 dagen kwijt ben. Zo werkt het afspenen in de natuur ook ze worden weggestuurd tegen de tijd dat er een nieuw veulen komt. Ziet er strak uit die bak. Zou die kruiwagen dan nog wel normaal te tillen zijn?
Schimpje Wel handig dat er een stop op zit. Sneu voor de merrie dat ze zo lang met pijn heeft gelopen, gelukkig wel een veulentje gekregen.
Trea Grote schoothonden. Leuke pics. Niamh the bitch.
Boncho Lekker in het bos gereden. Valt tegen zo'n APK
_janet_ Hopelijk komt er wat uit.
Lucy_1 Het is voor mijn doen erg kort geworden ik kan me niet herrinneren dat ik het ooit zo kort heb gehad.
Nathalie83 Ziet er lekker druk uit, zal vast heel gezellig zijn geweest.
Puchje Ook naar het concert geweest.
Ravien Jeetje wat erg voor je tante.
Resi_lover Leuke kerst foto's.
Mallow Lekker aan de frietjes.
snowdon Gelukkig rijd je ato weer wel snel op zo'n wiel uit je zult zien dat je straks een keer zonder staat. ff kijken hoe het weer is ander blijf ik nog even hangen ik kom wel weer thuis, ben eigenlijk wel benieuwd naar de show van Chuck en Qannick.
Vandaag een hoop gedaan, ik ben sloper, electricien, bakker, huisvrouw, timmerman geweest. Boven een hok afgebroken nu kunnen we om de trap heen lopen.