Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Voor de critici
) 

Kascha is vanmiddag hard gevallen. Ik had d'r staart een poos in de biotex laten weken en lekker gewassen, even gelongeerd, en heb toen een eindje over straat gelopen. Toen we terug gingen over onze steeg kwam er net een enorme vrachtwagen aan, Kascha versnelde iets, en gleed toen uit over de klinkers. Ze viel recht op haar knieën en bovenlip, zitten flinke schaafplekken. 't Zal er wel raar uitgezien hebben, ze stond gelukkig meteen weer op. Hopelijk gaat ze niet stijf lopen ervan... vond het echt zielig, de lip bloedde flink. Is nu wel gestopt, heb er maar wondspray opgedaan...
Wat ziet dat er leuk en ontspannen uit! En wat istie eigenlijk groot he, jij lijk helemaal niet groot zo op hem.

ben ook wel benieuwt naar kai irl
gelukkig luisterd ze thuis heel erg goed aan het touwtje. kortom, we zullen het zien
moet je van ver komen?
wel ver rijden.
met je mooie meissies 

voor mijn vriendin die wil al heel lang een hondje en nu heeft ze dr 1 op het oog. dus gaan zo even kijken
Zal je wel ontmoeten in someren met je knappe dames! Heb je wel al eens op de HK gezien meen ik! Mocht je handen te kort komen en ik ben er kan je het altijd vragen, geen probleem om even een bokker te hulp te schieten 
Ik ben blij dat het allemaal zo ontspannen gaat is echt een opluchting het kan zo anders gaan!
Hij is cool!