ja dat zou wel leuk zijn Puck! ben wel beneiwud naar hem
Resi_lover
Geplaatst: 03-06-09 17:32
Halloe, heb alles bijgelezen, maar bijna niets onthouden
Oeh, Angela, GEFELICITEERD
arme dundee
Travisje nog ziek
Bianca een weitje met stal
Knappe Pall
en Chayenne weer thuis
En verder......Tja, hier gaat 't opzich wel
ellieellende
Geplaatst: 03-06-09 17:37
Tjeetje Dagmar, wat een ellende! idd hopen dat het na morgen goed komt!
We hebben net het olijfje weer gezien!!! Ziet er allemaal prima uit, de volgende keer dat we hetje gaan zien is als het geboren wordt...... dat duurt nog lang poe poe!
ja heel verevelend.. vooral voor hem.. mag wel avn geluk spreken dat het net nu is nu ik even zonder werk zit, anders had ik het nooit gered om zoveel bij hem te zijn. Maar goed ik vind het maar niks zo.. Hoop echt dat hij er gauw van af is..
Heeft ie er veel last van? Hij kijkt op je foto's meestal wel erg vrolijk toch?
D_Travis
Geplaatst: 03-06-09 17:48
hij heeft er eigenlijk helemaal geen last van voor zover ik aan hem merk, hij is hartstikke topfit, bokt, springt, rent, vliegt door het land, is altijd vrolijk en lief. Maar ik ben bang dat het gebloed en gelek neit ophoud en dat hij er dan alsnog last van krijgt. Hij heeft nu geen koorts, en ik hoop ook dattie dat niet krijgt.
Het lijkt me gewoon niet gezond dat een wond na een dikke maand nog lekt. En omdat er iets zit wat ik neit kan verklaren ben ik bang voor een fikse ontsteking. Iedere dag cubarmix (AB) lijkt me namelijk ook niet gezond, en voor mijn gevoel heeft hij dat nu eigenlijk een week voor niets gehad.
Maar ik wacht het morgen wel af...
Een andere ruin had het zelfde, zelfde dag gecastreerrd, daar hebben ze alleen veel sneller een stuk weggesneden en dat beest is nu helemaal in orde en wordt nu net beleerd.
ellieellende
Geplaatst: 03-06-09 17:53
Fijn is het allemaal niet nee, maar het is wel prettig te zien dat Travis er zelf (nog) niet al te veel onder lijdt. Komt vast helemaal goed meis
Puchje
Geplaatst: 03-06-09 17:59
Nou, een Bazooka update.
Zo komtie op me af gegaloppeerd (balkje ligt in de track "Paddock Paradise" en ze kunnen er ook ómheen... Voor de critici )
Heb even zitten twijfelen, maar vind het wel erg gezellig in het Centraal Tinker/Cob Fokkerij Topic. Zou het erg leuk vinden om ook alle andere verhalen, naast het fokken, van andere tinker liefhebbers te lezen. Ik denk dat sommige me nog wel kennen, heb wat jaartjes geleden ook mee geklets in het tinkertopic van toen. Als jullie het natuurlijk ook gezellig vinden?
Toch nog even voorstellen: Ben nu 20 jaar, bijna klaar met met opleiding tot banketbakker en heb dan ongeveer 2 maanden vakantie waarna ik ga werken. Al heel wat jaartjes heb ik Sylke, een lieve merrie van rond de 14 jaar. Sinds anderhalve maand de moeder van Avelyn het schattigste en tegelijk stoerste veulen Vorig jaar heeft Syl een doodgeboren tweeling gehad na 8 maanden dracht (ondanks 3 keer scannen) Raven en Evan. Over 2 kleine weekjes ga ik met Avelyn naar de keuring in Someren en ik ben erg benieuwt wat ze daar van haar vinden. Als jullie nog andere dingen willen weten hoor ik het graag! En dit zijn Syl en Avelyn
ellieellende
Geplaatst: 03-06-09 18:03
welkom 'terug' zou ik zeggen! Het is hier ook wel heeeeel errug gezellig hoor!
Ow! en Bazooka heeft een heeeele hoge aaifactor hoor!
Draaakje, Wlkom terug wat is je echte naam Edit, al gevonden in je Profiel
grrr
Geplaatst: 03-06-09 18:38
Kascha is vanmiddag hard gevallen. Ik had d'r staart een poos in de biotex laten weken en lekker gewassen, even gelongeerd, en heb toen een eindje over straat gelopen. Toen we terug gingen over onze steeg kwam er net een enorme vrachtwagen aan, Kascha versnelde iets, en gleed toen uit over de klinkers. Ze viel recht op haar knieën en bovenlip, zitten flinke schaafplekken. 't Zal er wel raar uitgezien hebben, ze stond gelukkig meteen weer op. Hopelijk gaat ze niet stijf lopen ervan... vond het echt zielig, de lip bloedde flink. Is nu wel gestopt, heb er maar wondspray opgedaan...
Welkom Draakje, ik hoop je in Someren te ontmoeten. Heb jij trouwens al wat meer van de keuring gehoord, tijden enzo?
Bubblegum: Travis z'n zakie is dus nog steeds niet in orde....
Bazooka... moet altijd lachen als ik foto's van hem zie!
Annique!!! Wat ziet dat er leuk en ontspannen uit! En wat istie eigenlijk groot he, jij lijk helemaal niet groot zo op hem.
Kai is overigens behoorlijk overbouwd op dit moment, hoop dat dat niet al te erg ten nadele van hem is op de keuring.
ellieellende
Geplaatst: 03-06-09 18:44
Arme Kascha
Ga zo maar weer eens naar stal, hopen dat ze niet al te boos is omdat er weeeer zo'n vervelende meneer met een camera naar binnen moest En dan vnvd lekker lessen! Iedereen vertellen dat de baby het goed doet en natuurlijk hoe goed we het wel niet gedaan hebben afgelopen weekend!
jeetje grrr.. wat zal je geschrokken zijn. hopelijk genezen de wondjes snel. ik heb nog niets gehoord over de keuring, ben erg benieuwt naar het hoe en wat. denk dat ik het meeste vanzelf wel mee zal maken op de dag zelf ben ook wel benieuwt naar kai irl
grrr
Geplaatst: 03-06-09 18:53
't Is best eng he? Je hoopt toch dat het een beetje leuk gaat! En dat het niet regent, en de paarden zich gedragen, schoon blijven, deze keer wel gewoon trailer laden enz... Succes jij in ieder geval!
zelfde, vind het echt spannend. hoe syl zou zijn, of het inderdaad allemaal lukt met de trailer. ik weet dat ik ze daar in een klein weitje kan zetten, dat geeft rust. maar wat als avelyn het maar niets vind en of ze wel netjes mee loopt gelukkig luisterd ze thuis heel erg goed aan het touwtje. kortom, we zullen het zien moet je van ver komen?
grrr
Geplaatst: 03-06-09 18:59
Best wel, wij komen uit Putten, zo'n 2 uur rijden... Maar we maken er ook gewoon een gezellig dagje van hoor! Leon brengt Kascha en Kai voor, dus die zorg heb ik al niet, en bijrijdster van Mirthe gaat mee, m'n vriendin en nieuwe eigenaresse van Kai ook, en natuurlijk mijn man, dus wat kan er eigenlijk fout gaan he?...
ow jij hebt het goed wel ver rijden. wij hoeven maar een uurtje. kunnen mooi rustig rijden. mn ouders gaan mee en mn vriend. allemaal mensen die graag willen helpen maar ze hebben niet zo heel erg veel ervaring. (geen paardenmensen) ben erg benieuwt of het me gaat lukken, dat voorbrengen. zowel syl als avelyn worden gekeurd dus word een lang dagje, maar heb er ook wel erg veel zin in
Oh joh, als je hulp nodig hebt roep je maar hoor! Is toch ook leuk om elkaar wat te helpen. Zal jou wel niet herkennen, maar Sylke en Avelyn vast wel...
ik ga zo puppy kijken voor mijn vriendin die wil al heel lang een hondje en nu heeft ze dr 1 op het oog. dus gaan zo even kijken
A_Pallieter
Geplaatst: 03-06-09 19:26
Welkom draaakje Zal je wel ontmoeten in someren met je knappe dames! Heb je wel al eens op de HK gezien meen ik! Mocht je handen te kort komen en ik ben er kan je het altijd vragen, geen probleem om even een bokker te hulp te schieten
Groot he marleen!! Ik schrok zelf ook wel een beetje hij is giga Ik ben blij dat het allemaal zo ontspannen gaat is echt een opluchting het kan zo anders gaan!
Bazooka is echt de bom Hij is cool!
Trea
Geplaatst: 03-06-09 20:01
Welkom hier Draakje.
Tjee das wel ff schrikken zeg voor Kascha, flinke schaaf plekken dat zal wel een paar dagen gaan trekken.
Ik ga ff een foto uploaden van olijfje, kzal hem zo plaatsen.