Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kan morgen al als je wilt
zondag wordt lastig, zaterdagavond heb ik een feest van de AH met onbeperkt wijn/bier/fris. "Dat wordt kruipend naar huis Berdientjuuuuhhh"
Berdien schreef:Ik kom zo langs hoorkan morgen al als je wilt
zondag wordt lastig, zaterdagavond heb ik een feest van de AH met onbeperkt wijn/bier/fris. "Dat wordt kruipend naar huis Berdientjuuuuhhh"
Ah, ik en mijn reputatie
Maandagochtend kan ik eventueel ook nog
nee lijkt me niet slim he 

Gelijk heeft ie! Sita_ schreef:
Arjan heeft gelijk weer genoten van zijn beestjes en lekker voor de TV gezeten met een biertje!Gelijk heeft ie!
en uhh jah nieuwe TV 
een nieuwe tv
. Vanavond dus lekker bankhangen en Popstars kijken!
lus ik niet haha
Wist ik niet!

voor alle drukte nog.
@ Arjan
En geen bier???? *valt van stoel* Lust je wel wijn of mix of borrels of likeur of ben je geheelonthouder?
Leuk om iedereen ook wat meer 'gewoon' te spreken
We zijn verder erg verwend
Hebben een lekkere ijstaart gekregen van het uitzendbureau, en dan van mijn werk een mooie koeltas met logo erop en een koel-element (had ik dus geregeld
) En de vaste kern kreeg nog een persoonlijke brief met een extra bedankje (cash) en dat was echt niet mis
Vanochtend dan die Schrobbeler en zakje aardappels gekregen van de grote baas van een belangrijke klant van ons. Was speciaal voor ons drie. Toch wel leuk hoe je dan bedankt wordt
Maya schreef:@ Arjan
En geen bier???? *valt van stoel* Lust je wel wijn of mix of borrels of likeur of ben je geheelonthouder?
maar verder lust ik wel van alles hoor
, geen geheel onthouder dus!
Maya schreef:Top, dan vind ik ze wel
snowdon schreef:De wijn is weer niets voor mij haha

) 1 glaasje ga proeven, en 'm dan lekker doorschuif ofzo...
Of zijn er hier soms liefhebbers daarvan?

Leuk rood fleece dekentje voor m'n eigen schimpje geshopt, een halster met bontjes en 2 dekjes, 1 in dezelfde kleur bruin als m'n cap, voor op springwedstrijd, en een witte met paars biesje gewoon voor de training ofzo..

Arjan weer thuis en al lekker naar nieuw stekkie geweest
en zichzelf en leon getrakteert op TV
maar dat kan ik nu wel schudden nog een afspraak krijgen voor kerst 
Schimpje bonthalster voor Benson wordt ie nog meet een "penny/ barbie/ My little pony"
Verder wel genoeg mixdrankjes of zoete wijn
Op de duitse manier warm en met glühwein al krijg je dat tegenwoordig nergens meer op de kerstmarkt
hooguit met wat kersenlikeur erdoor
wat balen ... komt dat door die merrie die jullie toen ook weer snel weg hebben gedaan
nu wel genoeg lekkers in huis