Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was niet zo druk..
Zou het dan echt niet kunnen houden..
Klinkt als een pijnlijke ontsteking, hopelijk knapt ie snel op.. 

Mixje is wauwie! 
Niet leuk! 

anders vinden ze me niet zo lief in loz 
Haarbal schreef:Zijn hier mennende-tinker-bokkers die verstand van menwagens hebben? Ik heb een aanbod om Pride te ruilen voor een menwagen voor Sheek, maar ik heb totaal geen idee van de waarde van die dingen... :S
En wat zou Pride moeten opbrengen?

Was best gezellig hoor..
Maya schreef:Haarbal schreef:Zijn hier mennende-tinker-bokkers die verstand van menwagens hebben? Ik heb een aanbod om Pride te ruilen voor een menwagen voor Sheek, maar ik heb totaal geen idee van de waarde van die dingen... :S
Verstand wil ik niet zeggen, maar ik ken wel redelijk de waarde van diverse soorten wagens. Wat voor soort wagen is het?En wat zou Pride moeten opbrengen?
Doortje en Mix mag je vaker showen hoor
John moet ook 's ochtends nog werken maar is niet zo ver dus zijn er wel rond 15u denk ik 
Lucy balen ... da's de reden dat ik er (nog) niet aan begonnen ben
Rom dat heb ik dus ook want natuurlijk mijn fijnste rijbroeken mee dus nu al ingepakt anders ga ik ze idd gebruiken en dan wordt het weer last minute wassen dat schiet natuurlijk niet op 
Haarbal persoonlijk vind ik een houten 2wielige kar niet handig in bos heb vroeger met shetje gemend die eerst zo'n kar had maar da's behoorlijk hobbelig
daarna een geveerde 4 wielige met van die soort crosfietswielbanden gekregen, mèn wat een verschil

Verrichtingen e.d. gingen harstikke goed wonderwel... Was doorweekt van stresszweet, maar voor mijn gevoel ging het goed....
Lucy_1 schreef:Maya... commentaar was dat ik "brutaler" moet rijden... Was te aardigVerrichtingen e.d. gingen harstikke goed wonderwel... Was doorweekt van stresszweet, maar voor mijn gevoel ging het goed....
Stom commentaar... je moet wel je plaats op de weg opeisen, maar je moet ook rustig genoeg rijden... Lekker handig weer. Ik werd gek van mijn examinator omdat ik niet bij elke zijrit (waar niks aankwam, én ik zat op een voorrangsweg) niet het gas losliet maar gewoon doorreed
Is vrij normaal, al heeft hij nog wel een behoorlijk hoge temp...
lucy ja denk iedere keer
moet t echt een keer gaan doen maar stel het steeds uit pff die examenstress
ennuh jij was toch niet zoveel ouder dan ik
pallieter maar is idd normaal 's avonds wat oploopt ...
Grr nu al moe dat wordt nog wat ... succes vast! maar als het geboren is is het al de moeite waard geweest
nog ff tv kijken en dan slapen