Als ze wat willen plaatsen over Tinkers gaan ze zelf maar op zoek naar mensen die mee willen werken.. Vind dit een beetje schooien eerlijk gezegt..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als ze wat willen plaatsen over Tinkers gaan ze zelf maar op zoek naar mensen die mee willen werken.. 

Daar kan ik me wel eens voor opgeven..
Als ze me willen interviewen komen ze zelf maar.. 

Sita_ schreef:Hebben jullie het topic gezien van de redactie van Tinkerland?
Ze doen een oproep aan mensen die mee willen helpen aan het insturen van Tinkerstukjes ed. Ze hebben vast het topic van de ontvreden abbonnee's gelezen..
Ik lees alweer niet bij, drukdruk hier 
Hij is zo schattig als hij dronken is 
Helemaal in het oud engels, echt heel erg leuk. Moet er wel veel voor lezen, maar dat komt helemaal goed. het gaat nou echt beginnen 
_Bonte_ schreef:heeft iemand misschien een ideetje , ik moet uit onze schoolregelenment een text ontleden en daar iets leuk rondmaken
Het gaat over jezelf ontplooien , nu zat ik te denken om boekenleggers te maken met een leuke slogen ( slogan is verplicht ) maar hebben jullie nog een beter idee ?

Ik heb net m'n eten op! Maar nee, niet als privekok. Hij gaat nou z'n pizza redden, ik heb een veggieburger met wortels en erwtjes gegeten
)