Vanmorgen heb ik even Kanyana gelongeerd, want ik wil haar toch weer gaan rijden. Ik deed haar deken af en ik kon mijn ogen niet geloven ! Jeeh wat is zij aan het uitzwaren zeg!! Ze begint al richting het Cob type te gaan. En haar sokken beginnen eindelijk te groeien Ze heeft nu niet meer van die kleine plukjes hangen..
Zometeen Gryf en Umara even rijden. Umara loopt zó ontzettend goed! De eerste keer dat ik op haar zat was het een en al spanning en liep ze alleen maar met haar neus in de lucht en nu loopt ze nageeflijk en lekker op haar eigen benen. Heb echt niks in mijn handen! Ohja ze kan ook al wijken Pfff... en dat binnen 5 dagen
Ilse heeft gelukkig 'alleen maar' een allergie, stiekem hou je toch rekening met enge dingen als dampigheid, COPD etc. Ik dacht dat het echt in de neus zat, dus toen ze zei dat ze wat in de longen hoorde, schrok ik me rot, maar ze kon me gelukkig gerust stellen. Behandelen gaat nu niet ivm de dracht, dus stofvrij houden en ze heeft op wat wandelen na zwangerschapsverlof. Als het veulen een paar weken is en ze nog snottert dan krijgt ze een prednisolon kuurtje. Volgens mij vond Ilse het uitstapje wel gezellig, zelfs 2 rondjes rond het gebouw draven deed ze netjes (ik haast kapot en aan het zuurstof ).
Wil je een huis gaan kopen Maya?
Wat goed dat jullie je oma nog zo helpen met alles, Janet. Leuk dat Ziggy in een boek komt!
Marleen op autojacht.
Chantal niet helemaal lekker Vind het wel grappig om te lezen dat die motor 20 km/u terug begrensd is, net of het dan niet zeer doet als je onderuit gaat Wel een gaaf ding.
Ik hoop dat je via dat topic wat wijzer wordt, Joyce.
Hier zijn we met Whis en bijrijdster Saskia naar het strand geweest. Was voor Whis bij ons de eerste keer (onder de man). Nou ze kwam uit de trailer en die neusgaten die snoven al whahaha. Maar ze is super lief geweest, maar wel sterk whahah Ik heb hele gave foto's zal ze zo eens uploaden.
denise gelukkig maar zeg. Valt weer mee dus, maarja iets waar je wel altijd rekening mee moet houden.
Mijn oma woont naast ons, we hebben twee huizen op het erf. Wij brengen eten, brengen haar naar bed, en halen haar uit bed. Wassen enzo doet de thuiszorg. Mijn ouders zijn nu een weekendje weg, dus doen mijn zusje en ik het. Anders zouden ze nooit weg kunnen.
Wat gaaf Peet, ben benieuwd naar foto's.
Ik heb net Ziggy gewassen, alleen benen en de onderkant van zijn buik.
Ik weet nog niet hoe ik dat volgende week ga doen, met de wedstrijd, Guus moet wel schoon, maar kan em niet wassen, want kan hem niet opstal zetten... Denk dat ik met een emmer warm water de ergste vlekken weghaal vlak voor we weggaan, zweetdekentje op in de trailer en hopen dat hij zo een beetje toonbaar is
Ik ga nu eten en daarna met Guus naar de manege, als hij de trailer in wil. Zal even kijken of er foto's gemaakt kunnen worden.
heeft die handelaar dat paard ook te koop??? snap het niet helemaal
Sita_
Geplaatst: 28-02-09 18:41
Nou.. Ik heb mijn auto hoor.. Donderdag gaan we hem ophalen.. Hij reed super, zag er super uit en was helemaal niet zo laag als we gedacht hadden.. Viel me 100% mee, kan iig de drempels hier gewoon nemen.. Het is gewoon een sportief uiterlijk, dus niet zo sterk getuned en weet ik veel wat.. Zitten ook sportstoelen in en een sportpook-ding.. Maar dat wil ik wrs. veranderen, maar het werkt allemaal prima..
Daarna bokker Minka opgehaald en naar huis gereden, op naar de paarden. Shaantje gereden, ze liep wel lekker vond ik.. Alleen kweet niet of dat er zo uit zag, iig hebben we een beetje lollig gereden.. Daarna nog even Amy gepoetst, even zonder zadel 'gehobbeld', en daarna nog met dr gespeeld.. Ze begon me helemaal uit te dagen en gek te doen..
Marleen en Maya's ouders ook op autojacht, hier moet Hotze nog een nieuwe auto.. Wrs. word het een lease (op naam van t bedrijf) Kia Sorento of sportage, iig iets in die richting.. Een goede degelijke trekauto, maar waar je ook mooi mee voor de dag kunt komen..
Petra lekker met Whis naar het strand geweest, leuk ook voor je bijrijdster dat ze dit kan doen.
Mijn oma woont op een uur rijden, vind ik wel eens jammer. Waar Ilse allergisch voor is, is lastig te achterhalen. Gelukkig staat ze altijd buiten, heb ik rubber in de stal ipv strooisel en het hooi maak ik nat. Om stof uit te sluiten kan ik eigenlijk niet veel meer doen, of ik moet haar in de stofvrije ruimte op m'n werk stallen , maar of dat nou een leuk paardenleven is.
Ziggy gewassen, wanneer komen ze voor dat boek, Janet?
Leuke foto's Annita, en tot morgen!
Gefeliciteerd met je auto Sita!
Ik heb net Ilse haar vlechten eruit gehaald, beetje kroes effect Verder lekker gepoetst, ze haart ontzettend uit.