Net naar stal geweest.. Tussen dr buien door Amy dr sokken gewassen. Daarna helemaal uitgeplozen op korstjes ect. En ja hoor, 3 hele gemene plekjes op 1 achterbeen.. De andere 3 benen zijn helemaal 'vrij'. Ga er toch de DA even naar laten kijken Woensdag.
mooie buikfoto's Herkenbare staat van paddock.... K*Tweer
Zo Tobias leeft zich heerlijk uit op z'n botje, katten liggen in twee verdiepingen op de zitzak en wij... wij komen ff een beetje bij van de slapeloze nachten achter de pc hihi
haha puppie lekker druk bezig geweest dus vannacht.
Sem heeft een beetje uitvloeiing, maar ze is niet loops en hoort ook niet loops te worden. Ze heeft ook geen gezwollen vulva. Ze is niet ziek, heeft geen koorts. Dus wachten nog even af, maandag maar even naar de DA.
Tobias is léuk . Ziet er uit als een heerlijk ondeugend mannetje
Amanda en Dewi in hun privé-zwembad . Hier valt het gelukkig reuze mee, sinds hubbie de paddock gefreesd heeft blijft ie best droog eigenlijk. Wel grappig, ik kijk nu heel anders naar Dewi, nu ik haar "live" gezien heb . Vond het al een mooie merrie, maar nu .. .
Hier nog alles rustig, qua pups. Alles ligt klaar, maar mevrouw is nog niet zo ver
Nee, niet krantzindelijk, wel redelijk benchzindelijk Hij is gewend om in een bench te zitten van de laatste weken samen met z'n broertje. In de bench hij laat goed van zich horen als hij dus iets moet doen...
Hier : AUW!!!! Net een gemene trap van Kiki gehad... Elke keer als ik wat met Mirthe gedaan heb en haar in de wei zet, duwt Kiki me heel lomp aan de kant en gaat drinken. Je kan haar dan ook echt niet terugduwen, ze is bezeten van mama's melk. Dat gebeurde nu een paar keer, tegen bijrijdster had ze zelfs lelijk gedaan. Dus ik nam m'n zweep mee, vastbesloten me niet aan de kant te laten duwen... Gaf haar dus 1 mep, geen reactie, nog 1, nog 1 en toen kreeg ik een keiharde trap in m'n buik. Had effe geen lucht meer, en kon dus niet reageren... Heel hard Mees geroepen, die hetzelfde riedeltje met haar deed, en haar een flinke schop onder de kont verkocht. En dat hielp, ze bleef keurig uit onze buurt... maar pfffff... valt wel effe tegen...
Voor degenen die dit zielig vinden, ze gaat dan echt superlomp en niet respectvol met je om, dus ik moest er gewoon wat aan doen...