Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fjordkootje schreef:Koot en ik zweren juist bij de Old Mac's. Wat deden ze bij je vriendin d'r paard?
. Er zijn tegenwoordig vullingen voor he, of heeft ze die al geprobeerd?fjordkootje schreef:Tjee, dan is de maat dus niet goed, maar daar zijn jullie al achter. Er zijn tegenwoordig vullingen voor he, of heeft ze die al geprobeerd?
http://www.oldmacs.nl/Inzetstukken.htm
Jellie schreef:Heeft hij dan zulke grote voeten dat hij die Marquis niet past? Morrie van Smurf past ze ook...
Ingrid, lekker uitgemaft

desillies schreef:heb B op Z afgebeld,ga nu volgende week Zondag,kan dan ook gelijk naar een veiling vanallerhande paardenspul
jouw bedahchte reden 1; verwondingen, begrijp ik niet,waarom zou een hengst verwondingen toebrengen op de keuring terwijl merries en ruinen dat niet zouden doen (want die mogen wel met ijzers op de keuring verschijnen)
reden twee is wel een goeie maar dan nog vraag ik me af of dat dat bij ruinen en merries niet geeft.......
silas schreef:leonoor: moest wel lachen om Biggels, die ging kijken bij lonan of daar niet wat te drinken te halen viel........ziet blijkbaar nog niet het verschil tussen een hengst en een merrie....ahahahahaaa
Maar dat is toch geen Victoria? Dacht niet dat daar ook een kinderbankje op zat? Van wat ik zie, is het iets anders...
Voor de zomer Amanda op ijzers, in de winter blootsvoets, en ze doen het allebei uitstekend met een gewone smid
Momenteel ook, hoeven zijn perfect qua lengte en vorm, alleen de straal zou bijgesneden mogen worden, vind het alleen zonde om daar alleen de smid voor te komen... 
Vanochtend kamer weer eens opgeruimd, wat een ruimte krijg je dan weer

desillies schreef:de hengsten moeten idd blootvoets worden voorgebracht,waarom zou dat eigenlijk zijn??
Dat hadden we in 1e instantie al zo gepland maar ze hielden zich zo goed...

. Wel balen dat ze op de keuring niet aan mogen..
)
, moet nog even warmlopen
en anders wordt t longeren. Ik hoop dat t morgen lekker weer is, dan gaan we naar t bos met Fant en Teck
*)
Debo schreef:Bonte, leuk dat je hier ook zit! Wist niet dat je zo in de tinkersfeer zat.. (wat wel te verwachen was met je nickname als bonte natuurlijk)
Mariel (Bonte) is zelfs mede-oprichtster van het Nederlands Stamboek voor Tinkers! hehe snowdon schreef:Debo schreef:Bonte, leuk dat je hier ook zit! Wist niet dat je zo in de tinkersfeer zat.. (wat wel te verwachen was met je nickname als bonte natuurlijk)
Mariel (Bonte) is zelfs mede-oprichtster van het Nederlands Stamboek voor Tinkers! hehe
Had ik nog niet gedaan... Hoe vaak ga je Tommie trouwens doen?

Heb nu het nieuws gedaan (stom kreng gooit de volgorde zelf om, dus dat klopt ook niet) en met de FAQ van NL is af, ga zo het Engelse deel doen... Mijn lijstje met wat de website-maker moet aanpassen groeit iig gestaag...
--> http://www.ehs.be/nederlands/