Nee maar je hebt wel gelijk, maarja het is gewoon zo verd*mde moeilijk na al die jaren
Grappig Dott, en wat leuk dat jullie nu samenwonen! En je hebt gelijk hoor, relaties zijn moeilijk
Ik praat op internet meestal makkelijker dan in het echt Totdat ik op mijn gemak ben en dan ratel ik aan 1 stuk door (sorry Jane ), maarja daar heb ik een smoes op, die ook nog waar is, namelijk; Ik heb een hoop in te halen
Jep hier ook als ik iemand online vertrouw of het dan een man of vrouw is (val enkel op mannen maar heb het dan over gewone vrienden) dan klets ik er in het echt ook al snel op los . Maar als ik nog iemand leer kennen online dan sta ik er wel op om vrij snel eens af te spreken hoor dat wel want je begint een beeld te vormen en als die gene daar dan niet aan voldoet is dat wat teleurstellend . En het feit 't kan online klikken maar in irl niet.
Dott
Geplaatst: 27-01-15 20:27
TurboTinker schreef:
Gewoon schijt aan hebben en mensen irl.ontmoeten.
Btw. Wie doen er mee aan de tinkerdagen leusden juni?
Ik niet. Heb een nep tinker
Mira283
Geplaatst: 27-01-15 20:35
Dott schreef:
TurboTinker schreef:
Gewoon schijt aan hebben en mensen irl.ontmoeten.
Btw. Wie doen er mee aan de tinkerdagen leusden juni?
Ik niet. Heb een nep tinker
Ik niet dan moet ik Pip pokon voeren en beschilderen. Gaat niet lukken
Ik durf juist niet af te spreken, geen vertrouwen in mannen (je hoort genoeg rare dingen), ben altijd bang dat ze op me afknappen en ik enorm tegenval en daarbij heb ik nog een klap van die stommerd van laatst.
Ik doe ook niet mee met de Tinkerdagen, heb ook een nepperd (En we zijn er nog lang niet klaar voor)
Ik doe ook niet mee in Leusden. Maar ga wel proberen om te komen kijken. Misschien is Storm dan vergenoeg dat we een simpel proefje kunnen rijden. Zou best leuk zijn. Heb nog nooit een wedstrijd gereden. Dus wie weet hahaaa.
Nouuuu ik moest naar de tentoonstellingsruimte gaan voor uitleg, ik doe een project mee waar je een plek in Hasselt kiest uit een lijst en die plek fotografisch weergeeft als "smaak" en dat wordt dan tentoongesteld. Maar ik dacht dat het volgende week pas was. M'n foto's waren wel al bekeken en 4 van de 5 waren al goedgekeurd, heb dus alleen de uitleg van de curator gemist dus niet zcht gespijbeld
Wat een regenweer maar het is me dan toch gelukt om alles weer proper uit te kuisen Geeft achteraf toch altijd zo'n goed gevoel! Straks naar de dokter met mijn hand, denk dat ik een ontsteking heb in mijn pees ofzo. En dat uitkuisen heeft er natuurlijk geen goed aan gedaan
Dott
Geplaatst: 28-01-15 18:15
Oh das naar. Al lang last van?
Ik heb vanmiddag Zac even gereden. Hij had nogal last van spierpijn geloof ik, eerst alleen maar bokken voor ie wilde aandraven. Mal peerd!