[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:55

Als ik John en Trea lief aankijk :o
We hebben nog een 2 p trailer op stal, die mogen wij gebruiken, die hebben we ook opgeknapt.
Mijn combootje kan die niet trekken en ik heb mijn E achter B nog niet..... Kan ik wel gaan halen, maar dan nog heb ik geen auto die het boeltje kan trekken. Ik las toevallig net iets over een Hippisch koudbloeden evenement in Velden bij Venlo, dat lijkt me dan ook wel heel gaaf om daar te starten! en dan hebben we ook de Tinkerdag in Grave nog. Dus daar mag onze stalhouder niet starten en moet ik op eigen houtje naartoe :D Of hij moet wat vlekjes maken en wat sokjes en links en rechts wat extra haar fabriceren bij zijn paardje!

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:57

foto Dagmar?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:57

Dan maar alvast oefenen met John en Trea lief aankijken :D .

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 22:58

Ben ik heel eventjes weer :D

Mooie foto's gezien van pebbles! Haar hoofd valt niet zo op als haar mooie karakter :D Ze ziet er erg lief uit!

Vince op de foto, gedwongen en wel :P hihi mooie hoor :D

Arme kleine stoere shetlander zijn ballen kwijt. arm ding staat er sullig bij hihi, hopen dat hij snel bijtrekt!

Vandaag ben ik hard aan het werk geweest :P Lees: Anderhalf uur staat wassen :P Pallieter was zoooooo vies dat ik er toch maar aan moest geloven, hij is door de wasstraat heen :D En als je het dan doet dan doe je het goed. En nóg is hij niet helemaal schoon maar schoon genoeg :P

Na een wasbeurt ziet meneer er zo uit :D
zijn sokken heerlijk afgeschuurd in het weiland, het is altijd al niet veel hoor over de hoef, maar nu dus nog minder :P
Afbeelding

mooie koppie, kijk zijn manen :D
Afbeelding

Daarna weer ingevlochten, zijn voorpluk ook even wat ik echt vreselijk vind staan maar hij was er zo mee aan het schuren doordat hij nog een beetje nat was :P Nu maar even in de vlecht dan kan hij morgen weer los. Samen met vriendje tinker bo op het land:
Afbeelding

En hier zie je goed hoe lang zijn vlechten nu al zijn :D Ben er echt mega trots op!
Afbeelding

Nu ben ik dus écht bekaf, ga lekker naar me bedje morgenochtend vroeg weer naar stal

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:00

Grit schreef:
Dan maar alvast oefenen met John en Trea lief aankijken :D .

Ow dat doe ik al heeeel vaak hoor! Het zijn schatten!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:02

En daar mag je ubertrots op zijn! wat een plaatjes!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:07

Knappe Pal!! En hij heeft echt al een flinke haarbos!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:09

wauw onwijs gave plaatjes zeg!!!!! knappe pal!!!!

ja heb wel amar staat op mijn mobiel en die kan ik op eht moemtn enit aansluiten want de computer ziet hem niet ofzo

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:10

Veel he :D hebben we ook goed voor gespaard in die 3 jaar!
Ik gaat nu echt :D

Weltrusten!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:13

truste!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:21

Truste!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:27

ik ga ook eens.. heb koppijn.. blegh

trusten!!!!!!!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:28

He bah Dagmar! Lekker slapen, is het morgen misschien wel in je kussen getrokken en heb jij er geen last meer van! Truste

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:29

Ga ook naar mijn mandje! truste!

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:29

erg mooie foto's voorbij zien komen!!

zo en toen was er weer een dagje om..
donderdag 14.00 is het zover!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 23:53

Kom ook weer eens uit de meeleeshoek :+
Mmm heerlijke foto's weer :+: En zielige Dundee :(:) Hoop dat ie het je snel vergeeft janet..

Ben vanmorgen weer bij Jelliemonster geweest := Echt waar hij z'n haar vandaan haalt weet ik niet maar het blijft er maar uit komen.. alleen onder z'n manen laat het maar niet los en dat begint hem te jeuken.. Heb echt halve bus antiklit op gespoten en ook nog wat cowboy magic.. hoop dat de manen dan wat minder gaan klitten met schuren.. morgen nog maar ff langs denk ik... anders leg ik er ff wat vlechten in voor paar dagen.. misschien dat het dan los laat..
Heeft er hier misschien iemand ervaring met shetten die hun wintervacht maar niet kwijtraken??

Morgen weer rijden op Athosja :D heb er echt weer zin in :P ga dan ook poging doen haar staart te wassen.. die ziet er echt niet uit..
Ga nu me bed opzoeken.. was weer lange dag zo.. trusten allemaal!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:06

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap :Z

Was gisteravond een latertje..... Chayenne had geen zin om naar huis te gaan :n

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:35

Morgen de grote dag voor Sandra! *\o/*
Is ze nu wel thuis Leon??
Hobbus is ook nog steeds heftig aan het verharen...... raakt zijn jasje ook niet snel kwijt :(:)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:46

goeiemorgen!! nog 1 nachtje slapen andra :) hihi

Oei leon das balen.. maar wel gelukt dus??

ik heb ervaring met een kleine minishet die maar neit uit zijn vacht wilde komen, die hebben we elke dag gerost, ook met zon metalen borstel zeg maar. Viltstukken weggeknipt, na een tijdje zag hij er super uit.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:47

Dundee nu een je-weet-wel hengst :(:)

Mooie Vince en Pallieter *D

Foto's van Eefje kan ik niet zien mijnalbum is niet bereikbaar wegens onderhoud ...

Psst Ellen 11 oktober hebben we in aanvraag voor indoor koudbloedenwedstrijd ;) vind het nog steeds ontzettend jammer dat het nu door omstandigheden van onze kant voor jou niet uitkomt :(:) -O- maar nu gaan we meteen op jacht naar jury's voor dan :j }> want er waren er genoeg die het wel leuk leek maar dus niet konden ...
Of heb je der dan al op verlof staan ??

Wassen wil ook wel eens goed helpen bij die bolletjes wol ;)

Ah leuk en spannend Sandra je Tinker komt morgen alweer *\o/*

snowdon schreef:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap :Z

Was gisteravond een latertje..... Chayenne had geen zin om naar huis te gaan :n

O pff leon wat balen -O- :(:)

Hier zo hele dag cursus :Z en morgen ook :O

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 08:52

Goede morgen!

Balen Leon, is het uiteindelijk we geukt?

Mooie pallieter zie ik voorbij komen, wat een lange vechten zeg.

Kan de foto's van Pebble niet bekijken.

Dundee vind mij niet meer lief... Wat heb ik hem aangedaan.
Met veel moeite heb ik hem kunnen pakken vanochtend, gelukkig had hij zijn halstertje nog om... Zelfs mijn moeder kan hem niet meer knuffelen, terwijl hij zo knuffelig altijd was.
Hoop dat het goed komt vanavond.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:01

ahh die dundee.. hij is boos.. ach dat trekt vanzelf wel weer weg denk ik hoor!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:12

Ja, Chayenne staat weer lekker thuis gelukkig :j
Is voor ons thuisgebracht.... we reden met twee trailercombi's terug. Ze wilde absoluut niet in onze trailer, wel in de grotere trailer zonder laadklep die wij niet mogen rijden. Auto mochten we ook meenemen, maar we mogen de combi ook niet rijden :+
We zijn dan ook super dankbaar voor de geboden hulp.... en schaam me dood voor die mutsefluts. (She better be in foal :( , a golden foal!! }> )
Huurtrailer heeft schade, dus uit het werk daar nog even voor weg.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:16

Goedemorgen iedereen!!

Leon wat balen dat ze niet mee wilde, ze vond die hengst veeeeeel te lekker hihihi Nu duimen dat ze drachtig is!!!

Janet ahhhh hij is gelijk beledigt, komt vast wel goed hoor. Het is gewoon een shet met karakter toch.

Angela geslaagd voor haar rijbewijs gefeliciteerd!!!

Succes met je cursus grid.

Welkom Sandra gefeliciteerd met je tinkertje en leuk dat hij morgen al komt *\o/*

Mooie foto's van Pebbles, Pall en tobias (en oudje uiteraard).

Natalie vandaag lekker rijden, veel plezier!

Verder ben ik het weer kwijt hoor :o ben ff een paar dagen bezig geweest. Ik heb de tekst voor onze trouwkaart geschreven en de voorkant van de kaart ontworpen. De voorkant moet ik nog even verder bekijken, daar ben ik nog niet helemaal tevreden over.

Ook heb ik gelijk bij een paar stallen en weides gekeken en nu heb ik dus een leuke gevonden *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ik krijg een heel stuk voor Noa alleen met schaapjes en lammetjes. Die mevrouw was zo aardig, ze vond het stuk waar Noa op stond veel te klein en ze heeft tegen de boer die de grond van haar huurt gezegd dat ze een stuk terug gaat nemen zodat ze genoeg zou hebben...

Het stuk wat ze nu zou krijgen zou al even groot zijn als de helft van Cecile haar weide _O- dat vond ze dus al te klein hihihi

Verder heeft ze een klein stalletje, op zich zou ik die niet huren, maar daar kan ik Móhr inzetten als ik zou gaan buiten rijden (ze heeft geen bak ofzo) Maar nu zei ik, kan ik die niet huren in de winter dan hoef ik ook geen winter stalling meer te zoeken, ze moest er erg om lachen en zei "je hebt ook wel je bekkie bij je he" Daar zou ze nog over nadenken. Mw. heeft altijd zelf een paard gehad maar kan omdat ze op leeftijd is, zelf niet meer thuis houden. Ze is tuin architecte en maakt zelfs nu nog tekeningen (en ze is al in de 70 ofzo). Ze rijdt nog steeds paard maar dan in Wassenaar, ze zegt dat haar paardje dan klaar staat en dan hoeft ze zelf niet meer op te zadelen. Maar ze mist toch wel het paardje aan huis, dus misschien krijg ik dat ook voor elkaar ;)

Nu zit ik alleen met vervoer, van die mw. kan het zondag al, maar dan kan mijn normale vervoerder niet :( Ik ga nog even bedenken hoe ik dat ga oplossen...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:02

Gelukkig! Chayenne weer home safe! Niamh is eigenlijk een schapie op de trailer, maar toen ze weg moest bij Garish was het serieus ook een hele discussie.... Ze sloeg zelfs naar het lijntje wat we achter haar door hadden gespannen! Nou dat was de eerste keer dat ik Niamh zag slaan naar iets anders dan een vlieg:-)
Bianca! Wat een goed nieuws allemaal zeg! Eindelijk.

Ja Grid, ik baal er ook van dat ik niet mee kan doen hoor!! Leek me zo super gezellig! Maar ja, Omaatje is ook belangrijk! Echt super dat er ook een indoor versie komt!! Geen idee in welke conditie ze dan is? Ze is dan net over de helft van haar dracht, Als ze het nog trekt, doe ik zeker mee! Maar dat is nu natuurlijk nog moeilijk te zeggen.

Ik ga maar eens een beetje doorwerken, eind vd middag komt de VA scannen!!