We hebben nog een 2 p trailer op stal, die mogen wij gebruiken, die hebben we ook opgeknapt.
Mijn combootje kan die niet trekken en ik heb mijn E achter B nog niet..... Kan ik wel gaan halen, maar dan nog heb ik geen auto die het boeltje kan trekken. Ik las toevallig net iets over een Hippisch koudbloeden evenement in Velden bij Venlo, dat lijkt me dan ook wel heel gaaf om daar te starten! en dan hebben we ook de Tinkerdag in Grave nog. Dus daar mag onze stalhouder niet starten en moet ik op eigen houtje naartoe
Of hij moet wat vlekjes maken en wat sokjes en links en rechts wat extra haar fabriceren bij zijn paardje! 
hihi mooie hoor 

En zielige Dundee
Hoop dat ie het je snel vergeeft janet..
Echt waar hij z'n haar vandaan haalt weet ik niet maar het blijft er maar uit komen.. alleen onder z'n manen laat het maar niet los en dat begint hem te jeuken.. Heb echt halve bus antiklit op gespoten en ook nog wat cowboy magic.. hoop dat de manen dan wat minder gaan klitten met schuren.. morgen nog maar ff langs denk ik... anders leg ik er ff wat vlechten in voor paar dagen.. misschien dat het dan los laat..
hihi
vind het nog steeds ontzettend jammer dat het nu door omstandigheden van onze kant voor jou niet uitkomt
maar nu gaan we meteen op jacht naar jury's voor dan
want er waren er genoeg die het wel leuk leek maar dus niet konden ...

, a golden foal!!
dat vond ze dus al te klein hihihi