Foto's heb ik ook nog niet, gemaakt door mijn mama, maar die moet met stiefpapa naar een vogelfestival dit weekend
Kort verslagje dan! Kyara is allereerst een stuk beter gehumeurd maar weigerde de trailer op te lopen. Weer iets nieuws. Op de heenweg viel het wel mee.
Op de parkeerplaats bij strand alles uitgeladen en gezadeld. Beide dames stonden als blokken stil en de veulens keuvelden er wat omheen. Ilona op Kyara, ikke op Lynn. Ilona maakte Kyara meteen duidelijk dat er geen tijd was gedonder en dat hielp geweldig, want ze heeft geen stap verkeerd gezet! Lekker door het bos, dollende veulens erbij en zo de overgang over. Compleet vlekkeloos. Ook het water in ging stukken beter dan vorige keer. Lynn kan wel een bokje geven als het haar niet aanstaat King besloot dat er gevochten moest worden met de golven die steigerde en bokte door de zee. Lekker paar keer sprintje getrokken, heerlijk zicht die veulens die de merries gewoon inhalen. En toen Marja achterop bij Kyara gezet en terug gekeuveld richting trailer, weer door het bos. Vermoeide mama's en veulens weer afgezadeld en na wat discussie met Kyara stond alles weer prachtig op de trailer.
Het weer werkte geweldig mee, waardoor we optimaal genoten hebben, voor de laatste keer in het 4-tal, aangezien Lynn en King morgen naar huis gaan...
Dan mogen Kyara en Eowyn nog een tijdje bij Baggio op de wei
Leonoor weer lekker naar het strand geweest, klinkt super!
En een dikke mama-to-be, arm ding.
En Janet weer terug van vakantie! Vertel! Foto's!
En nog geen foto's van Tobias
Ga zo even boodschappies doen, en dan vanmiddag naar stal om Miska weer in de sebacil te zetten en om vier uur heb ik les.
Vanavond dus date met ex-collega, heb hem al een jaar niet meer gesproken maar we smsen regelmatig. Hij wist na een half jaar Ierland ook nog gewoon wie ik was en dat ik in Ierland had gewoond Ik ben benieuwd, het moet eerst maar eens doorgaan, dat is nogal een heikel punt bij ons
Gelukkig is Peet goed gearriveerd. Dat is heel fijn. Die kleine gaat het vast leuk hebben met Kailey!
Berdien: Ik heb nu nog geen zin en tijd om een verslagje te schrijven. Maar komt heel snel!
Heb vanmiddag lekker pannenkoeken gegeten. Mijn moeders had aardbeien. Dus aardbeien met pannenkoek en slagroom gecombineerd. Heerlijk!
Heb Ziggy en Dundee ook een borstelbeurt gegeven. Wat zagen ze eruit zeg na twee weken niet te zijn geborsteld. Manen in de knoop. Wilco had geen tijd gehad om ze te borstelen. In de eerste week dat ik weg was hag hij namelijk 90 uur gewerkt.