Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
) en ik vind mijn familie niet leuk genoeg om er vijf uur mee door te moeten brengen (van 17.00 tot 22.00) Help?
Ook was uitgaan geweldig, naar een Jazz dingens geweest, speelde een bandje van mijn oude middelbare school, ontzettend goed! Basgitarist daarvan is weer het broertje van een bijzonder goede vriend van mij. Met hem (bijz. goede vriend
) was het érg gezellig, dat wordt nog wel wat

grid schreef:Hé Tamlin --> biotex moet je wel niet teveel gebruiken op het hele paard ivm wegwassen vetlaagals je vaak helemaal gaat wassen kun je beter een echte paardnshampoo gebruiken die de vetlaag beschermd
![]()
Maaruh als ze op de nieuwe stal mooi op droge paddock en wei kan hoef je vast niet zo vaak te wassen

Sita is kapot..
Ik ga eerst eten en daarna mijn verslag van vanmiddag doen!
, Zou je er ook eentje van Hendrik kunnen fabriceren? In mijn profiel staat een lading foto's

Heb zo heerlijk gereden, zoveel geleerd en ze was zó braaf! Ze was rustig, niet druk, liep superfijn en was gewoon Amy zoals thuis.. Alleen in de galop ging ze ff uit dr naadje, maar dat boeide me niet zo..
.. In stap en draf!
Daar had ik ook al zoveel zin in!
morge wedstrijd... ben benieuwd hoe het zal gaan.. jammer dat ik niet op snow kan
maarja zal mischien nog wel is keertje komen
voor de mensen die het niet wisten 

, ze dachten vast... al die rotte palen moeten vervangen baas! Dus hoppa 7 palen neer, konden ze net 40 cm verder gras grazen aan de zijkant. 'Gelukkig' stond daar een hekwerk van lage paaltjes en prikkeldraad (van buren) en leunde de bakrand daarop en ze zijn dus niet ontsnapt vannacht.
Morgen gaan we de middelste draad rondom (zo'n 350 meter) vervangen door nieuw lint en op dat lint sluiten we het stroomapparaat aan.

. Heb vanochtend gewerkt, en was best gaar en had koppijn. Vanmiddag maar een beetje rustig aan gedaan. Vanavond heb ik Ziggy en Dundee allebei een lekker borstel beurt gegeven. Ziggy begint al bijna in zijn zomervacht te raken. Dundee nog niet echt
, maar hij verliest al meer haren dan vorig jaar!