Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) wat wel de klachten gaf en dat kon komen door een verstapping of verdraaiing. Ze gaan nu het gewricht inspuiten en ze moet 10 dagen op rust met medicatie. Eigenlijk boxrust maar ze mocht ook op een stukje land van 6 bij 6..Citaat:Baarmoederkanker is de meest voorkomende vorm van kanker bij het konijn. Of een voedster wel of niet heeft geworpen speelt geen rol. Leeftijd is de bepalende factor voor het krijgen van deze vorm van kanker en 50 tot 80% van de voedsters ouder dan 4 jaar kan er uiteindelijk aan lijden. Rasverschillen lijken ook van belang, maar veel is hier nog niet over bekend. Bij toename van de leeftijd treden er langzaam voortschrijdende veranderingen op in het slijmvlies van de baarmoeder, o.a. een afname van de hoeveelheid cellen en een toename van bindweefsel.
Mijn meidennijn heeft een aantal nestjes gehad bij haar fokker maar pfoe he die 2 zijn een partij verliefd (wel jeweetwelrammetje hoor)...
)

Ha,ha,mijn dochter heeft een Baardkonijnvrouwtje,is dat wat?
Komt even spieken, blijf je plakken hier?

Mag ook wel na meer dan een week xD 

zag hem daar al helemaal staan! Zijn stal is trouwens ook superschattig haha.
en Tjo is binnekort Los Ballos
Nog twee nachtjes slapen, gelukkig helpen de pillen een beetje. Jammer dat je zaterdag moet werken!
. Helpt ook echt hè, je stal in vluchten
Maar Janus had mazzel. Prima gebitje, tandarts heeft niets hoeven doen. En ik hoefde ook niks af te rekenen omdat ie toch al op stal was