Pfff, ga je even rijden, een paar blz erbij. Gelukkig met (bijna) allemaal leuke berichten en foto's
Was wel lekker rijden toen de zon weg was, maar voor Vince nog te warm. Zweet liep eraf . Hij zit ook al in zijn zomerrui en krijgt weer dikker haar. Zag op de foto's van de puzzeltocht wel allemaal mooie schone niet zwetende paarden. Was Vince behoorlijk bij uit de toon gevallen , onthouden; ook voor dit soort dingen je paard wassen.
Dagmar; weet je al meer over de plekken bij Diaz.
Spannend Eva, maar wel leuk
En Maartje misschien al een koper bij wie het goed voelt!
Zometeen komt op 6 wat over de vecht- en schietpartij bij dat feest.
D_Travis
Geplaatst: 23-08-09 22:19
We moeten begin deze week met haar naar de veearts toe, ook om een andere reden en dan kunnen ze gelijk even kijken. Dus hopelijk weten we dan meer..
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-09 22:31
Ik ben hier onderhand lek gestoken, ons huis zit vol muggen
Nog even ee paar foto's van Lord X En Tollie nog even
Morgen boeken alweer ophalen.... en dan begint het Dinsdag weer
pff morgen komt waarschijnlijk mijn contract binnen, en deze week ook de informatie over ons huis. en misschien dat ik binnenkort ook al zekerheid heb over sylke. zou wel fijn zijn hoor, loop nu echt af en toe even over.
Alleen......... Hij woont een beetje te ver.................
mnkortleve
Geplaatst: 23-08-09 23:24
kuzznathalie Wat een luxe je laten bedienen.
grid Dat hij ontsnapt is niet niet zo erg hij zoekt gewoon een groener sprietje gras, maar wat wel kl*te is dat hij de draden sloopt om bij dat andere gras te komen.
_janet_ Leuke pics.
_Rhiannon_ Lekker poepjes geschepd.
l0rdJ Nog meer mooie pics.
draaakje Lekkere paarden dag gehad. Ben benieuwd hoe het zal lopen.
snowdon Op ander paard, gelukkig wel een geslaagde dag gehad.
D_Travis Ook een leuk dagje gehad. Hopelijk niets ernstigs.
Mallow Spannend.
grrr Jammer dat het eng is om zo te rijden wie weet bied je hulp uitkomst.
Grit Lekker gereden.
Resi_lover Die 1e foto is wel erg gaaf zeg doet me veel aan Bravour denken.
TinkerVlot Als het aan mij ligt komen we weer. Nieuw paardje ????
Pradaatje Jammer dat hij ver weg woont.
Hier luie zondag gehad. Kalveren voeren, draad verzetten, koeien vangen, draad repareren, nieuwe isolatoren plaatsen, paarden vlechten, paarden eten geven Morgen kids weer naar school ik ben benieuwd of ik ze uit bed krijg. Nu ga ik zelf op 1 oor liggen.
ringelberg
Geplaatst: 24-08-09 00:37
Goeienacht Klaas Vaak is hier weer niet geweest,volgens mij zit ie in de kroeg
Leon,ik weet nog niet waar ik logeer,ik heb t zelf niet geregeld.T is in ieder geval iets waar wij slapen en waar ook de paarden staan.Dus ja,met de paarden.Ik heb er helemaal zin in,en t mooiste is,ik krijg t van hubbie voor mn verjaardag.En Leon,we moeten eigenlijk wel meeten ja
Joyce enge avond achter de rug,is weer zo jammer
Eva bijna Clover ontmoeten.
En potentiele kopers voor Sylke.
En Mirjam heeft een houdini
Zo weer bijgelezen,ga maar proberen te slapen,de honden zitten me al de deur uit te kijken"gaat dat mens nou nog niet naar dr nest"
Voor iedereen die ik vergeten ben,sorry,Klaas staat voor de deur.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 24-08-09 06:57
Goedemorgen!
Sorry niet meer bijgelezen, had hier een gezellige avond met ene Klaas. En nou komt ie hier niet zo vaak, dus dan moet je even bijkletsen. Op een gegeven moment kijkt hij op zijn horloge en schrok, hij moest nog naar Inge