Kan kloppen Marleen, normaal doet ze nooit wat als ze in de bak staat.. Nu was ze echt lekker fel en moest ik dr zelf niet zo aandrijven zodat ik nu eens foto's kon maken.. Heb ook nog een filmpje..
timokyana
Na een minuut of 10 stappen ging t wel.. En dan dat eerste drafje.. Nouhou... Ik viel echt voorover.. Maar na een rondje ging t wel.. Volgende keer doe ik wel mijn beugels een gaatje langer..
Iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het is nu afwachten hoe of wat. Mijn schoonzus word nu in een diepe slaap gehouden en er loopt een morfinepomp mee. Wat inhoud dat het elk moment over kan zijn. Vanmiddag hebben we allemaal afscheid genomen van haar. Wat voor mijn gevoel een mooi moment was (het klinkt misschien Raar) maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden
Ben vandaag weer naar het UMCG geweest en ik mag meedoen aan Fitnet. Dat is een online programma waar je praat met de artsen en opdrachten krijgt. Ook moeten we een aantal keer naar Utrecht komen voor onderzoek. Hoop dat ik me daarna een stuke beter voel! Ik heb ook net te horen gekregen dat ik een fanclub heb! http://fanclubshariannerosendahl.come2me.nl/ Ben wel verbaasd erover .
Mooie foto's van amy en shania, drachtige amy is nog behoorlijk lenig en jolig.
sharianne wat leuk zeg!
Ik ben iets eerder thuis dan verwacht. Vanmiddag hing er namelijk een britse kort haar dekkater in mijn hand. Hij was verdoofd, vanuit het niets pakte hij mijn hand. Ik tilde mijn hand op en de kat bleef hangen.
Naar de dokter geweest in emmeloord, tetanus prik gehad, en verder niets. Volgens de dokter was het oppervalakkig, maar ik vertrouwde het niet. Deede erg zeer. Dus net naar mijn eigen huisarts geweest, het is een hartsikke diepe beet, heb gelijk een dosis antibiotica meegekregen.
ik moet morgen gewoon, we stoppen om 4 uur en iedereen wil dan natuurlijk klaar zijn. Wil mijn collega niet in de steek laten. Ik heb nu antibiotica dus als het goed is mag het niet gaan ontsteken.
Goh Leon die foto's van die show had ik nog nooit gezien, gaaf hoor!
Heel veel sterkte voor jou, je schoonzus en de familie...
TK, vroeg op, rond die tijd stond ik al bij Ilse vanmorgen. Leuk dat je collega komt oefenen!
Welkom thuis, Arjan!!
Sita lekker paardendagje gehad, nieuwe zadel moet nog even wennen. Prachtige foto is dat van Shania Amy is goed wakker zeg!
Das leuk Sharianne, een eigen fanclub! Hopelijk werpen de onderzoeken hun vruchten af.
Auw, Janet
Ik wissel tussen Barefoot Cheyenne en Wintec 500 dressuur. Die laatste zit harder dan de BF, maar ik zit er wel netjes in. BF is echt voor buitenritjes en de laatste tijd dressuur ik eigenlijk niet.
Getver ik heb echt m'n donderdag dip, morgen half dagje werken, s'middags de hoefsmid en dan lekker 2 weken vakantie!