Goeiemorgen!
Ben benieuwd naar Tobias...
En Sita, had ik al gezegd dat ik Shania zo vreselijk braaf vind?
Keeva aan het wachten op puppies... heerlijk is dat he, maar je zult er wel druk mee zijn dan of niet?
Hier even een dilemma...
Zoals jullie weten heeft Mirthe last van losse kniebanden, en zou juist door te rijden, te werken dit weer sterker kunnen worden. Daar ben ik de hele zomervakantie al weer volop mee bezig, en iedereen ziet verbetering. Maar... de laatste twee weken is ze zo ontzettend sloom, ik zie het meer als een beetje futloos. Ik ben alleen maar aan het drijven, en zo wil ik niet rijden. Heb van de week allerlei afwisselingen geprobeerd, gefietst, gewandeld, gereden, lange lijnen, grondwerk, maar bij alles hetzelfde. We zijn een aantal weken geleden weer meer gaan voeren, ook dat helpt niet.
Nu denk ik eigenlijk gewoon dat het momenteel wat teveel voor haar is. Kiki is erg groot en drinkt nog best heel wat. Dus het liefst zou ik haar gewoon 2 maanden stil zetten, MAAR die kniebanden!!!!
Ik vind het zo jammer als het resultaat wat we nu hebben helemaal weer weg is straks en ze weer niet goed loopt. Wat zouden jullie doen?
Ik zit eraan te denken alleen nog maar 2 keer in de week ofzo een lekker buitenritje te maken samen met anderen, daar lijkt ze nog wel plezier in te hebben. (je zou haar eens moeten zien als we werken, 't lijkt nu echt een heel gevoelloos, afgestompt paard, maar dat is ze niet, dat weet ik!!!)
Maar ik voel steeds heel veel frustratie als ik wat met haar doe,