Ben weer thuis..
Eerst vanavond Amy gereden.
Het was een beetje wisselvallig half uurtje.. Het waaide toch wel best aardig en ik kwam de bak in en ze begon al schrikkerig te doen. Rustig ingestapt, alles was eng.. Paar keer wegspringen enzo. Vond het maar raar.
Daarna gelijk goed aan het werk gezet, ze liep heerlijk ontspannen de knabbelen.. Wijken, SB, alles ging wel lekker. Terugrijden en weer wegrijden. Niks aan het handje. Zowel rechtsom als linksom niet.
Geef ik haar weer even lang, begint ze weer schrikkerig te doen.. Oke, dan niet uitpuffen, weer terug aan het werk. Weer niks aan de hand. Superlekker drafje eruit gereden. Galop gelaten voor wat t was. Ze had zo goed dr best gedaan. Daarna uitstappen en weer dat rare gedoe.. Snap dr niks van..
Maar ja, tzal wel loslopen. Later toen ik de bak uitliep waaide het hek dicht schoot ze weer weg..
Nja.. Het zal wel over gaan, maar vind t maar raar..
Buiten is ze ook zo schrikkerig, waarschijnlijk is ze toch heel erg onzeker op de een of andere manier, als ik er naast loop bij t wandelen zoekt ze ook echt steun lijkt t, ze doet dit namelijk nadat we toen in de sloot beland zijn.. 
Daarna naar t zwembad.. Lekker fanatiek geweest.. Dus ik zal mijn beweging wel gehad hebben. 
Wat gaaf dat je roundpen bijna af is Marleen! Ben benieuwd als hij klaar is, snap dat je zin hebt om het nu allemaal gelijk af te maken! 
Gecondoleerd Janet..
Wat fijn dat Boncho zijn been verbeterd.. 
Ai ai Leon..
Dat is echt niet prettig zo'n schok.. 
Dan maar 2 Nijntjes.. Is niet anders.. 
Amy is ook 'bang' voor stroomdraad.. Alleen kan ze dan wel hard rennen he? Vraag maar aan Maya en Martinique..