[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonte

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:01

Nou ik ga het ook weer eens proberen
* Sjoe, gecondoleerd en sterkte

* Debo welkom. ik ga er dus nog een concurrent bij krijgen en wat voor 1
Volgens mij wil Lien gewoon mooie foto's van Tommie
Veel plezier met Tommie

* Spetter, ik hoop dat de bloeduitslag goed is.

*
Citaat:
Het is zo leuk om andere mensen blij te kunnen maken met iets!!
Bitten Cheveyo, je knapt dus lekker op dat je weer aan het werk wilt.
Hele mooie kar is het. Zie Kit er al voor lopen

* Jean, jammer van dat veulen

* Wendy voor je broertje. Hopelijk knapt hij snel weer op.

* Chub spannend op je werk. ben benieuwd hoe het afloopt.

Verder weet ik het niet.
Weten alle Zeelanders dat de foto's van de keuring al op de site staan????
Ben nu met Etten-Leur bezig Lekker op tijd he

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:20

Citaat:
Wow Roos, een poppie 202..... vertel

en bedankt jellie haha, 202, nounou doe maar 102 he haha
poppetje is beetje jong, maar hij leek me ouder...
heeft al op fig gereden, ook los, is lief, vriend van goede vriendin van me, achja we zien wel, hij vroeg al of ik van het weekend wat leuks met hem wilde doen haha

mamauba, haha gaf hem alleen ff een kus op zn mond hoor, haha maybe morgen meer, was ff niet zo'n initiatiefnemer haha

chubby, haha idd jellie maakt er weer wat fraais van
superho*r wordt ik nu haha

cheveyo, hihi volgende week vrijdag kan ik niet geloof ik, is mn zus jarig
en werken weer, succes maar
super karretje zeg!

mazzelmeid, heerlijk ritje gehad met shak, lekker hoor

vasthi, fijn dat het met die patch goed gaat, en vanaaf lekker theater, leuk hoor!

pellie, hihi ik dacht al dat je morrie bedoelde, raar weer, haha we zullen wel gekke heksen zijn
maar leuk dat je t eens gaat proberen

FK, geweldig dat halster!

ingrid, lekker gemend, en misschien vanaaf wat leuks doen, met een vriend, wat voor vriend

myrddin, gefeli voor maghnus!

graaskorf, slordig met die medicijnen idd, balen zeg...

tarmine, leuke jeanie foto's

jean, jeetje zeg, die foto's, echt erg...
kan het wel zien op zich, mooi eigenlijk... maar heel zonde

tinkermeisje, sterkte nog met het verlies van je shet, weet hoe het voelt je paardje te verliezen net een maandje geleden, pff
voor mij alweer 2 jaar geleden maar soms heb je er nog last van he...
sterkte

ik ben vanaf vanochtend tot nu net met paardjes bezig geweest
eerst lekker een tijd met fig en andere paardjes op stal aan het oefenen geweest
toen met een vriend mee naar zijn huis, paarden etc allemaal dvds gekeken an parelli, edward gal en laurens van lieren ja ik snap me ook niet meer nu
ging nog niet helemaal lekker allemaal met me, huilbui weer, achja, zal wel overgaan
zo kamer weer opruimen want door alles heb ik de zooi de hele week maar in de hoek gegooid
poppetje 102, ja wat moet ik erover zeggen, jullie zeggen vertel vertel vertel haha hij is 16 eigenlijk, wel veel ouder in doen en laten, ouder dan poppetje 101 en die wordt bijna 22 haha
maarja, zie wel, t boeit me allemaal ff nie zoveel, wil gewoon ff plezier en rust hebben haha

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:23

Jean; wat erg van dat veulen.. bedankt voor het plaatsen van de foto’s, het is echt al een heel paardje, en inderdaad een bonte… sterkte hoor! Je meiden zullen wel flink geschrokken zijn!

WenK; sterkte met je broertje, schrikken hoor!

Dobbel; sterkte met de hoofdpijn!

Jeeeuuh Etten-Leur foto’s! Ik ben heel benieuwd, Mariel!
Beter laat als nooit toch?

Succces met poppetje 102! En leeftijd maakt imo helemaal niks uit

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:35

Nicole, echt een mooie wagen. Wat een bekijks zullen jullie daarmee hebben!

Lien, heb je toch maar naar me geluusterd? Nee hoor, ik weet dat je 't liever zonder ijzers zou doen.

Leo en Dobbel, dat doe ik ook wel eens. 1 para 500 met coffeïne en 1 ibu 400 samen doorslikken. Heb ooit 's horen waaien dat die twee stoffen elkaar versterken. Werkt bij mij altijd perfect!

Jean, wat zonde van het veulentje en voor de moeder en jullie ook natuurlijk. Misschien raar om te zeggen maar ik vind de foto's heel bijzonder. Sterkte voor jullie.

Superroos, iets leuks doen is wel een heel ruim begrip, hè

Debo, ik had al over je gehoord van Lien. Leuk dat je bij Tommie een beetje je ei kwijt kunt.

Zo, heb ik ook weer 's gereageerd ipv alleen maar meelezen.
Nu ga ik , beetje rare week gehad. (Stief)dochter opgenomen in ziekenhuis met Guillan Barré Syndroom. Iemand hier ervaring mee misschien ???? Is wel wat over te lezen op Google maar da's toch meer algemeen en patiëntenvereniging vond ze "vet hysterisch" . Naja, volgende week komt ze naar huis en dan zal ik eens op zoek gaan naar mijn verzorgende kant (indien aanwezig) want die heeft nog wel een paar maandjes verzorging nodig en aangezien Raymond (mijn man, haar papa) dan weer aan het werk is zie ik de bui al hangen

Edit: Bonte, je hebt mooie foto's gemaakt in Vlissingen!!!!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:36

Baileys schreef:
Edit: Bonte, je hebt mooie foto's gemaakt in Vlissingen!!!!!

Ik hoorde niets, dus dacht ik dat jullie ze nog niet gezien hadden

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:37

xingridx schreef:
Wijze les van Jellie

Er staan je iig leuke kadootjes te wachten Van die oorbellen had je volgens mij ook al verteld maar dat was ik al weer vergeten Je hebt er iig een leuk dagje van gemaakt.

Chev, gaaf dat die wagen zoooo subliem was Ik hoop dat je pa het wilt!

Graaskorf, dat is echt balen van die apotheek

Chub, t was vanaaf dressuur

Leuke foto’s van Jeanie.. een soort Flanna maar dan met voorpluk

Mazzel, dat is idd wel gezellig op pension. Zo heeft t zijn voor en nadelen maar wij hebben het er super naar ons zin dus al zou ik de mogelijkheid hebben om Flan bij huis te zetten dan deden we t echt niet. Lekker gelest? Ik had indertijd ook zo’n gezellige rijleraar, dat ik t bijna jammer vond toen ik slaagde Hmmmmmkjam, pannenkoek

Jean, wat poedersuiker dat een merrie haar veulen heeft verworpen Ik heb even gekeken naar de foto’s maar dat ziet er wel apart (of hoe moet ik t zeggen) uit zeg.. Jan wilde t niet zien (weke ziel )

Wenk, beterschap met je broertje..

Tinkermeisje

Dobbel, balen van je hoofdpijn… Wel fijn dat de vloer ligt! En gezellig met Silas

Leonoor, mogen hengsten op de keuring dan geen ijzers onder?

Hihi Roos, ik liep wat op de zaken vooruit T klikt iig goed met 202

Beel, beterschap voor je stiefdochter... nooit van gehoord...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:40

baileys, sterkte met je stiefdochter, ik ken het niet, kan je kort uitleggen wat het inhoudt...
thanx voor je pb nog laatst

jellie, 202 voor jou dan ok haha

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:45

Citaat:
Zo, heb ik ook weer 's gereageerd ipv alleen maar meelezen.
Nu ga ik , beetje rare week gehad. (Stief)dochter opgenomen in ziekenhuis met Guillan Barré Syndroom. Iemand hier ervaring mee misschien ???? Is wel wat over te lezen op Google maar da's toch meer algemeen en patiëntenvereniging vond ze "vet hysterisch" . Naja, volgende week komt ze naar huis en dan zal ik eens op zoek gaan naar mijn verzorgende kant (indien aanwezig) want die heeft nog wel een paar maandjes verzorging nodig en aangezien Raymond (mijn man, haar papa) dan weer aan het werk is zie ik de bui al hangen

jeetje, wat naar. Ken het syndroom niet, sorry
Maarrugh, je hebt echt wel een verzorgende kant hoor!

Citaat:
Leonoor, mogen hengsten op de keuring dan geen ijzers onder?

Nope, of het moet opeens veranderd zijn. Lijkt me stug overigens, maar voorheen was het niet toegestaan

Bonte, sorry, had het ook nog niet gezegd Foto's zijn super! Zag wel dat ik wat aan mijn dikke reet moet gaan doen. Heb link naar andere deelnemers etc gestuurd

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:48

IL, sorry, ja jij komt.

Maar ben toch nog meer op maandag gericht, haha

Ja ik wilde de foto's plaatsen zodat jullie het konden zien, is heel sneu maar wel interessant

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:49

Ik heb er ook geen ervaring mee, Baileys!
Sterkte voor je stiefdochter in elk geval!

Jellie; dan is het inderdaad wel gezellig als je een leuke rijinstructeur hebt! De mijne is ook wel aardig hoor, maar meestal ben ik zo bezig met het verkeer enzo dat alles langs me heen gaat
En super dat je het zo naar je zin hebt op pension.
Als ik welleens van roddelen & ruzie hoor op pensionstallingen, ben ik altijd heel blij dat de mijne bij familie staan. Maar gezellig buitenrijden, nog wat drinken na het rijden en elkaar meehelpen met de verzorging zit er niet in..
Ik zou ze héél graag thuis willen hebben, maar dat zit er helaas gewoon niet in
paps en mams willen niet naar duitsland verhuizen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 20:54

WenK nog sterkte voor je broertje! Baileys ook met stiefdochter en die verzorgende kant heeft toch elke vrouw?

Pensionstallingen, tsja het kan erg gezellig zijn.. alles heeft zo z'n voor- en nadelen!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:00

wenk, beterschap met je broertje

bonte, mooie foto's weer hoor op je site!

zo lekker paradise hotel kijken, kamer weer opgeruimd en schoon bedje, ff strijken nog en dan ken ik me bed in

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:09

Mazzel, gelukkig is tot nog toe de sfeer bij ons heel leuk. Er zijn er enkele die ik iets minder graag mag maar goed daar heb ik niets mee te schaften Iedereen praat met iedereen.
Gewoon slijmen bij je pa en ma

Vanavond lekker gereden. We moesten op Noman en Flanna. Noman is al een poosje geen lespaard meer maar de buurman is op vakantie dus hij mocht meelopen in de les. Jan krijgt er snel last van zijn rug op en ik vond t altijd leuk om op te rijden dus ben ik op Noom gegaan en Jan op Flanna. We moesten beide poetsen en opzadelen. Was nog even haasten omdat Noman's zadel singelloos was.

Toen we te paard zaten vertelde onze instructrice dat Flanna en Tinky vanmiddag zo gek deden in de wei dat ze er zelf bezorgd van werd. Ze gingen nog onderuit en Tinky zelfs wel 3x... Verder waren ze steeds met 4 benen los en deden een soort van tikkertje. Ze vertelde ook dat er steeds automobilisten stonden te kijken Die vonden dat wel mooi Ik baalde dat ik er niet bij was met mijn cameraatje

We hebben lekker gedresseerd. Eerst veel aanwijzingen gekregen met het losrijden van de paarden. Daarna steeds wat dingetjes geoefend uit dressuurproefjes. Ook nog galop en dan flink terug rijden daarin. En daarvoor juist nog middengalopoefeningetjes. Ook nog lekker geweken.

We kregen nog goede tips. Flan wordt nu af en toe te actief met haar achterbenen. Dat beent ze voor niet bij en dan maakt ze in de stap wel eens een struikelpas...

We hebben de paarden een poos uitgestapt en nog een tijd op laten drogen voor we de deken erop konden doen. Nog wat lekker gegeven, want ze hebben we hard gewerkt.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:13

Jellie schreef:
gedresseerd

Gedressuurd, Jel

Gedresseerd = met commando's etc..

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:21

jellie = dresseerder, geweldig meid haha
je bent lekker bezig he
ook foutje met tellen bij mij al haha

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:23

maargoed, lekker gereden dus en flan uit dr dak gegaan op de wei, t is dr ook 1
als fig gek heeft gedaan op de wei loopt ie echt niet meer zo hard met mij drop haha

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:33

Komt door be eh de biertjes die ik op heb Gedressuurd vind ik niet klinken Ik gaf t paard ook commando's

Flan liep ook niet meer zo keihard, Roos

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:34

Broertjelief vind zichzelf in ieder geval zielig genoeg, hij mag namelijk niet eten... En normaal eet hij een maaltijd of 7 per dag (sportdieet)... Hij mocht vandaag 1 kopje boullion en 2 kopjes thee... Arm jong... Hij zei: Waag het niet om me uit te lachen! Ikke: Wrom? je kan nu toch niet schoppen... Vond ie niet zo lief van mij...

Paps en mams gingen wel. Paps heeft vriendin thuis gelaten en kwam wat later, mams ging op zoek naar tandpasta en ik heb haar eerder mee naar huis genomen. Ging best dus...

Nee, leuk is anders, maar 't is niet anders. Mams is nogal gevoelig daarmee, dus ja...

Ach, broerlief mag morgen weer mee naar huis, hij zal morgen eerst kijken of een vriend van hem wakker te bellen is om hem op te halen, lukt dat niet dan pik ik 'm ff op... Hij baalt wel echt dat ie nog een nacht moet blijven, hij wilde al weer bij zijn vriendin gaan slapen....

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:37

Jean schreef:

Ach, 't diertje. Zo'n beestje is al bijna helemaal af. Je ziet inderdaad al pigment. De boer liep laatst ook met een kalfje wat rond 4 1/2 mnd (draagtijd koe 9 mnd) verworpen was. Ook nog helemaal kaal, en die had ook zichtbaar pigment. 't Gekke was dat er bij dat diertje, een vaarsje, geen geslachtsopening te vinden was.
Balen Jean

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:41

Sorry, maar ik heb niet echt bijgelezen... Jullie hebben teveel gekletst, heb nog wel de foto's gezien..

Jean, dank voor de moeite, vind dat toch interessant om te zien... Verder heel erg veel sterkte... lijkt me wel moeilijk om dat zelf te vinden... Hoe zijn de toekomstige eigenaren eronder?

Baileys, ken het niet, heb het even opgezocht, en dat lijkt me best rot om te hebben... Veel sterkte voor je stiefdochter he!

Bonte, geweldige foto's trouwens, echt! Zitten een paar hele mooie bij van Isa haar hoofdje, super! Verder heb ik beetje gescrolld, waren er echt teveel...

Ik ben vanmiddag naar stage geweest voor 3,5 uur (desillies, ik vergeet het niet, echt niet!) ging op zich best aardig, maar was naderhand wel moe.. spieren van rug en nek, en lichtelijk hoofdpijn. Daar baalde ik echt goed van.

Vanavond even op Amanda gezeten, mag vast niet (heb wijselijk niet gevraagd), maar heb nu al bijna 3 week niet gereden, dus even voor 5 minuutjes zonder zadel gezeten... was heel fijn. Klein stukje draf, maar toen werd mijn hoofd zwaar, en begon de cap te drukken, dus toen er maar weer af, en cap ook af... En weer op naar geduld...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:43

Teveel om bij te lezen maar voor iedereen die het nodig heeft een .
Zit nu weer helemaal in het werkritme dus gewoon minder of zelfs bijna geen tijd om intensief op tinkerpraat alles bij te kunnen houden.

Gister naar walibi world lekker in een paar 8 banen gezeten .Ik heb wel gedacht dat ik ging hemelen tijdens deze ritten. Wat een sensatie zeg de Superman en de Goliath .

vanavond les gehad ging eigenlijk super .

jean dat arme veulen hoe heeft de merrie hierop gereageerd ?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:49

Maya rustig aan nog he!!!!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:50

baileys, sterkte

Jellie lekker gereden dus weer, super.

De merrie keek even achterom toen ik het weghaalde maar vond het prima, ze was ook eerst heel erg opgezet, maar is nu weer gewoon van vorm, eigenlijk ingevallen, ben haar extra aan het verwennen

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:54

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 21:54

Jemig Jean wat vreselijk zeg...sterkte