Ik zit te twijfelen wb Tinder, ben "bang" dat iedereen bij mij op het kruisje klikt, en daar wordt ik dan depri van, dus weet niet of het wel een goed idee is.
Wat is battie?
Nogmaals heel erg veel sterkte Dott
Fijn dat het rustig gegaan is 
Bibib, ik heb ook overgewicht. En tsja ben ook niet knap. Kortom; geen man die ook maar op mij af stappen wil
Gave Kaketoe Lor!
Vind dat zulke gave beesten 
Ik heb mijn eerste dagje schapenstage gehad, was maar een kort dagje.
Om 8 uur begonnen, meteen schapen biks voeren en zodra die aan het eten waren, strooiden we de stallen op. Daarna alle beesten kuil gegeven en water etc. etc.
Toen heb ik in alle hokjes voerbakken opgehangen, zodat alles gereed is voor als er weer een schaap gelamd heeft. Daarna heb ik samen met de schapenboer planken bij elkaar gezocht en ben ik begonnen met bouten uitdraaien in de andere stal
Toen was het tijd om te eten en na het eten heb ik alle andere bouten (met op het eind nog hulp van de boer) eruit gedraaid. Verder was er helaas niets meer te doen dus ik kon om 2 uur al naar huis 
Maar morgen weer een dag.
Afgelopen weekend heb ik Feike, in een paar minuten, leren flehmen op commando.
Een van Feike zijn vriendjes kan dit ook, en ik moest en zou het Feike leren 
Nou kreeg ik vandaag een geweldige foto van een stalgenootje 
Feike samen met zijn vriendje, ze kunnen zo het circus in 

Spoiler:
Ik heb gevraagd of ik deze foto mocht plaatsen, aangezien er een stalgenootje gedeeltelijk op staat, en dit was goed
Kreeg ook een berichtje dat mijn stalgenoten in een deuk hebben gelegen om ze, nou dat geloof ik graag 
En ook dat Feike en zijn vriendje echt heerlijk aan het spelen waren, nou daar wordt een mens blij van, van gelukkige paardjes