Met de paarden met oud en nieuw? Balou heb ik vorig jaar buiten gelaten, ben zelf om 12 uur wezen kijken, ze was alleen wat kijkerig, maar vond het niet heel eng. Dit jaar staat ze waarschijnlijk op stal.
mnkortleve
Geplaatst: 10-12-09 23:03
kuzznathalie Geen flauw idee het gordijn zit dicht.
Nathalie, sluit me aan bij Mirjam en Dagmar. De kans is groot dat het voor niks is. Maar nu blijf je twijfelen en dan lijkt mij de winter nog lang duren.
Mooie kat Chantal! En hele mooie foto van je paardje
Dagmar, wat een lieverdje
Bij ons blijven ze los bij Oud&Nieuw. Tot dusver altijd goed gegaan. Ik hoop alleen dat de grond niet bevroren is, voor het geval dat ze toch druk worden.
hier ook mijn handtekening! e.l. x heul veul! hahaha
bah boeven actief hier in de buurt dus....
Allemaal kerstsfeer foto's gezien. vuurwerk.... Hoe erg ik er zelf van schrik, Niamh wordt er niet warm of koud van, kan gewoon buitenrijden op oudjaarsdag bij wijze van.... Vorig jaar was ze ook de enige die languit lag te snurken volgens de stalhouder..... Dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken, de hond compenseert het dan weer helaas.
Ahhh Dagmar, wat een poepie is het he? doet ie t goed?
vnvd de smid geweest voor Hobje, Niamh en Enya. Daarna clinic gehad op de rijvereniging, erg gezellig en toen vroeg ze welk paard als wissels kende, zei ik dat Niamh dat erg veel oefent (op de wei)
Nu maar door naar bed, ben een bietje moe.... truste allemaal
Met oud en nieuw blijven Ziggy en Dundee, zoals het hele jaar, gewoon buiten. Als ik ze opsluit worden ze juist gestresst. Nu gaan ze naar het vuurwerk kijken. We gaan ook altijd Carbiet schieten tegen de paarden wei aan, en Ziggy en Dundee genieten van het hele spektakel mee.