Misschien via de hyves van Grid?? Wij zijn nog geen "vriendjes" Ga het meteen even regelen
mnkortleve
Geplaatst: 20-10-09 23:04
O dat kan ook
Grit
Geplaatst: 20-10-09 23:10
Mirjam, ik heb je uitgenodigd
Ellen, foto zit in je mailbox
moyra
Geplaatst: 20-10-09 23:11
zo ik ben ook weer terug van de honden uitlaten en heb gelijk een berg leesstof
Bo ga ik 7 november halen hij is dan 4,5 maand oud. Had hem ook 3 okt kunnen halen maar vond hem dan echt wat te jong. Heb als eens meegemaakt dat een veulen die te jong (extreem) bij de moeder is weggehaald 25 cm kleiner is uitgevallen. Veulen was net 1,5 maand toen ik de merrie kocht en het veulen liep er op dat moment niet meer bij. Later kwam ik er achter dat een vriendin van mij het veulen had gekocht (was op dat moment nog geen vriendin ) Anders hadden we ze nog bij elkaar gezet. Via bokt kwamen we elkaar op het spoor
Bij mij op mijn hyves zijn het er niet zoveel.. Vooral mijn 3 paardjes en een aantal van pebbels met dr gips beentje
mnkortleve
Geplaatst: 20-10-09 23:28
Ik heb geen vrienden dus dat is gauw klaar. Kids ach daar moet ik even nieuwe bij zetten. Paarden JJJJAAAAAAA dat zijn de meeste kan het ook niet helpen, ik had er ruim 2000 op de computer staan van mijn monsters.
Welterusten
Grit
Geplaatst: 20-10-09 23:28
Onze dieren zijn toch het leukst Vind het altijd wel leuk om andermans foto's te bekijken.
ik bevind mij in de zelfde situatie als ellieellende Enige verschil hond mag altijd mee naar bed Deze ligt er vaker als mij. Als ik aan het werk ben ligt ze alleen maar in mijn bed. Heeft mijn moeder geen zin om de deur voor dr open te doen gaat ze mijn moeder irriteren Ze heeft tegenwoordig uitgevonden als ik naar de paarden ben dat ze ook wel lekker in bed kan gaan liggen.
In dit geval lijkt de hond dus helemaal op op de baas
whahahahaha hij is aan het grommen naar zijn spiegelbeeld! Hij komt nauwelijks in de slaapkamer en nu ziet ie zichzelf in de passpiegel! boos dat ie is!
Truste Mirjam!
Grit
Geplaatst: 20-10-09 23:34
Dodge en Moyra, die het liefst de hele dag op bed zou willen liggen.
Ik lig op de bank met laptop, GTST aan. Spoek ligt nu op haar kussen bij de verwarming, maar die kan het bed ook waarderen. Spoek reageert niet op spiegelbeelden, maar het kleinste diertje wat in de verte op TV voorbij huppelt, die ziet ze en dan gaat ze blaffen en de tv aanvallen . Animal Planet kan bij ons dus niet op, kost ons een tv.
achut, waar was dat dan voor? Eindelijk een hond die dat ook doet!!! Dodge kijkt een volledige film mee af, maar als er beestjes in voorkomen, moet ik hem vasthouden, want idd, dat kost je je tv! Hij heeft laatst nog helemaal van god los meegekeken!