ik begreep dat er een advertentie op internet stond ofzo
Pradaatje
Geplaatst: 27-02-09 22:06
Ja maar ik heb dus geen naam niks... Ik kreeg een bericht hier op bokt. Met : Staat Prada te koop? Ik heb informatie opgevraagd over paarden, en daar kreeg ik Prada bij, alleen hier heet ze Jade. Dus ik terug gePBt, met de vraag van naam van die stal en de advertentie. Als ik me mail gaf zou ze hem mailen. Heeft ze dus gedaan, en er staan foto's in van Prada met dressuur springen en gewone foto's. Ze wil/weet ze naam niet ( geven ). Het is een handelaar in de buurt van Eindhoven, en dinsdag gaat ze dus bij 'Prada' kijken.. Ze reageert nu nergens meer op, en ze is offline. Ik denk dat ze weg is.
Ik denk ( hoop ) dat dit een zeer flauwe grap is..
Weten jullie trouwens nog dat een vriend van mij vorig jaar is overleden aan een scooterongeluk? De jongen die reed heeft gister zn straf gekregen... 240 uur taakstraf en 3 jaar rijontzegging, en 2 jaar voorwaardelijkse straf van 4 maanden cel.
Net thuis van mijn werk en mijn bonte cavia dood aangetroffen. Ze zat er vanmorgen al niet lekker bij. Wel sneu Ze was 5 en is gelukkig niet ziek geweest.
Ik ga morgen met Ilse naar een kliniek hier in de buurt. Ze heeft al sinds vorig jaar bij inspanning wit schuimig snot uit beide neusgaten en ik hoor ze in rust vaak ademen, net zoals neusverkouden mensen klinken.
Al 2 keer een kuurtje met slijmoplossers gehad en dat deed eigenlijk niets, laatst nog de DA erover gebeld, die hield het op een allergie, moest het hooi nat maken. Maar dat maakt eigenlijk geen verschil en toen ze van de zomer geen hooi kreeg omdat ze meer dan genoeg aan het gras had had ze het ook. Ze is absoluut niet ziek geweest, ze heeft nooit gehoest, maar ik wil gewoon uitsluiten dat er niets engs zit, zoals poliepen of wat dan ook. Je zou jezelf toch voor de kop slaan als ze straks wel ziek wordt.
In die kliniek kunnen ze eventueel ook een scopie doen, dan weet je gelijk wat meer. Misschien is het gewoon een sluimerend koutje wat met een AB kuurtje op te lossen is. Maar vind het stiekem toch wel spannend.
Resi_lover
Geplaatst: 27-02-09 22:45
jeetje, dat heeft idd lang geduurd, Joyce Arme caaf
Net thuis van mijn werk en mijn bonte cavia dood aangetroffen. Ze zat er vanmorgen al niet lekker bij. Wel sneu Ze was 5 en is gelukkig niet ziek geweest.
Deze DA heeft alles rond Ilse haar dracht ook begeleid, normaal heb ik een andere DA, maar die hebben niet de apparatuur en accomodatie voor dit soort onderzoeken.