Vanmiddag vond ik mijn 2 monsters samen in 1 mand, zo schattig:
Sem mijn kruising teefje, en Poekie de huis-tuin-je-weet-wel-kater
nog een zwart-wit
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WO6OZBEA
En dit is Freddie, de kat die wij sinds een paar weken hebben:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cheveyo schreef:Sita, wel overwogen keuze van veulen/starten. Kan later ook nog wel dat veulen.
Mijne loopt trouwens een stuk fijner op een shank, wel met rechtmondstuk en geen correctional of boog. Maar op zijn menbit reageert hij ook beter dan op de gebroken bitten. Hij is er zelf erg content mee.
schrok daar echt van. 
Maar jij hebt een heel vriendelijk bit voor Noa..
Nu dus niet meer bitloos, daarom schreef ik het zo. Maar zoals ik al zei, de communicatie is nu super, dan maar liever met bit als elkaar frustreren en elkaar tegenwerken.
, het enige extra zijn de scharen (as far as I know).. Het is maar hoe je met de shanks omgaat, zachte rustige hand is heel belangrijk (altijd eigenlijk).
.
Als je de exacte situatie kent is het echt heel bizar en zowel ik, Arjan, verzorgster als boer denken dat er opzet van mensen in het spel is.
Dus nu staat er een minimale hoeveelheid stroom op de draad. Die we vandaag overigens overal goed bevestigd hebben en gecontroleerd overal. Ook de wei weer iets ingekort en gewoon extra draad. Het is voor 1 nachtje, hopen dat dat genoeg is tot morgen. Ze kunnen nu helemaal niet in de wei, alleen in paddock en bak. Op hoop van zegen dus dat het goed gaat! grrr schreef:He bah, wat een vervelend idee, dat mensen misschien expres je dieren loslaten! Je zou de neiging krijgen om elke minuut te gaan kijken! Hoop dat het nu met het beetje stroom gewoon over is, en allemaal loos alarm is. En anders, dat je erachter komt wie er denkt zo leuk te zijn! Misselijk zeg!
Hij moet gewoon een stroomdraadje spannen voor de ingang..
Vanuit de schuur kan je de inloopstal in, andersom niet als de deur dichtzit.
Dan weet ik wel wie, maar bewijs het maar eens.