Jean wat naar!!!
Chub, das een boel centjes...

Nicole, gave kar!!
Ik heb zooooooo'n rare dag gehad! Het begon met een collega van mij die naar huis werd gestuurd wegens wangedrag. Ook morgen komt ze niet werken, maar heeft ze wederom een gesprek. Dit gaf natuurlijk een rare sfeer op kantoor.
Vervolgens werd ik gebeld door mijn moeder dat mijn broertje in het ziekenhuis lag met een blindedarm ontsteking. Allemaal onduidelijkheid en mams in paniek, dus ff rondgebeld en gerustgesteld. Tijdens de lunch vroeg ik me af of mams paps wel zou bellen. Ik mams bellen: nee natauurlijk niet, ik praat toch niet meer met die man...
Ok, ik paps bellen, nieuws gebracht kamernummer opgezocht etc en bemiddeld. Zowel paps als mams gaan vanaaf naar het ziekenhuis, dus dat word leuk. Paps neemt vriendinlief maar niet mee...

Lisje schiet er dus even bij in vandaag, gelukkig kon ik Mera nog net op tijd bereiken en heeft zij haar even gevoerd.
Vanaaf nog naar Silas en dan maar een beetje op tijd het bedje in want ik ben wel een beetje moe...
) ben je in je eentje meer kwijt dan met 2en. Ik klaag ook niet hoor! Zo bedoel ik het niet. Maar als ik het al moeilijk heb... Hulde aan die mensen die met een gezin van één salaris rond kunnen komen!

)