[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:14

Hallo!

Jean wat naar!!!

Chub, das een boel centjes...

Nicole, gave kar!!

Ik heb zooooooo'n rare dag gehad! Het begon met een collega van mij die naar huis werd gestuurd wegens wangedrag. Ook morgen komt ze niet werken, maar heeft ze wederom een gesprek. Dit gaf natuurlijk een rare sfeer op kantoor.

Vervolgens werd ik gebeld door mijn moeder dat mijn broertje in het ziekenhuis lag met een blindedarm ontsteking. Allemaal onduidelijkheid en mams in paniek, dus ff rondgebeld en gerustgesteld. Tijdens de lunch vroeg ik me af of mams paps wel zou bellen. Ik mams bellen: nee natauurlijk niet, ik praat toch niet meer met die man...

Ok, ik paps bellen, nieuws gebracht kamernummer opgezocht etc en bemiddeld. Zowel paps als mams gaan vanaaf naar het ziekenhuis, dus dat word leuk. Paps neemt vriendinlief maar niet mee...

Lisje schiet er dus even bij in vandaag, gelukkig kon ik Mera nog net op tijd bereiken en heeft zij haar even gevoerd.

Vanaaf nog naar Silas en dan maar een beetje op tijd het bedje in want ik ben wel een beetje moe...

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:15

willen jullie de foto zien?

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:21

ik zou hem graag zien Jean, doe maar per pb of niet?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:25

Ik ben ook wel benieuwd naar de foto ja...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:26

Ik wil ook wel een foto zien, kun je niet een link plaatsen, dan hoeven de gevoelige zieltjes onder ons het niet te zien?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:30

ik wil hem ook wel zien jean

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:33

Laatst bijgewerkt door Jean op 20-10-05 17:36, in het totaal 4 keer bewerkt

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:34

Wat apart.. je ziet zelfs al lichtjes wat pigment! (het zou een bonte merrie worden, zien jullie het ook?)

Ziet er wel erg sneu uit

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:36

Goedenavod allemaal!

Jean, dat is balen zeg! Ik hoop dat het niet Shirley is...

Cheveyo, hoe oud is je Rottweiler? Ik heb zelf ook zo'n knorrie hier rondlopen van bijna 7 jaar. Heerlijke honden zijn het.

Ik was gister een beetje depri, want gister was Smokey mijn shetje precies een maand dood. Echt balen. Ik wou dat hij er nog was.
Ik ben wel weer aan het kijken voor een nieuw maatje voor Tosca. Ze staat nu ook maar alleen.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:38

is wel shirley en ik weet niet of ik nu moet bellen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:40

ze zitten in turkije op vakantie komen zondag terug ik weet niet hoe laat en ik ga maandag morgen vroeg weg naar ierland

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:42

*ik had mn berichtje al verwijderd... *

Maar euhmm ships! dat is wel heel erg naadje zeg!

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:43

K*t!!!! Ik dacht dat ze zaterdag terugkwamen? Anders SMS je haar toch zaterdG dat ze je even moet bellen. Ik zal haar niks zeggen hoor als ik haar eerder zie. Ik zou nu niet bellen. Dan gaat ze alleen maar piekeren. Ze had zich enorm op dit veulen verheugd. Echt balen zeg.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 17:54

oke, kan ook zaterdag, dat hoop ik dan maar en dat ga ik zeker doen sms zaterdag, bedankt, nee zeg maar niks. bedankt

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 18:03

agossie, ik zie ook die vlekjes zitten inderdaad....

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 18:14

Wat zonde Jean, wel mooie foto's... Vind ik altijd erg interessant om te zien! Niet storen op de vakantie. Je kunt ze toch ook smsen of bellen vanuit Ierland?

Tinkermeisje ook voor je verloren shetje...

Broertje van WenK ook al Fijn dat jij wel goed met beide ouders op kunt schieten en kon bemiddelen Wendy!

Graaskorf, ik schreef ook "in verhouding" (of iets vergelijkbaars ) ben je in je eentje meer kwijt dan met 2en. Ik klaag ook niet hoor! Zo bedoel ik het niet. Maar als ik het al moeilijk heb... Hulde aan die mensen die met een gezin van één salaris rond kunnen komen!

Haal ik net Chub en haar weidegenootje Nikita uit de wei, komt één van de halstertouwen tegen het draad. Dames stonden met hun pootjes in een modderpoel
Nikita liep na 5 minuten nog te snuiven

Vanaaf geen gehandicaptenles, dus ga toch maar ff hobbelen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 18:16

Wendy das schrikken van je broertje. Hoop dat het goed gaat in het ziekenhuis tussen je vader en moeder..

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 18:42

damn want zonde van dat veulentje zeg.....
wat zullen je meiden geschrokken zijn!!
ik zo de mensen nu nog niet bellen,jze kunnen er toch niks meer aan veranderen en het zou hun vakantie behoorlijk bederven....

las ergens dat je naar Hedel gaat,ik kom ook wie weet zie ik je nog....
ga je Maandag a.s naar Ierland??? lekker....

Citaat:
Ik neem toch aan dat jouw man 350 netto per week meebrengt?! Of bedoelde je bovenstaande sarcastisch?

nee nee dat bedoelde ik niet sarcastisch hoor....
ik heb het inderdaad over netto loon
(hoe weet jij dat ik weleens iets sarcastisch zeg )

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 18:53

chubby, ja ik wacht idd, en sms zaterdag vraag of ze me wil bellen als ze thuis is, nou ben benieuwd waar ze voor jou mee komen, spannend hoor.

Nicole, mooi die wagen zeg

Wenk, lastige situatie voor jou

Desillies, ja erg geschrokken, we hebben het 1 x eerder gehad en dat veulentje was 6 maanden, maar nu ook, alles zit er op en eraan.

Ja Hedel, als het goed is komen ze weer, hebben ze gezegd dus.

Ja, maandag naar Ierland, heb er wel zo'n zin in , Terry ook, hij heeft niet alle dagen vrij maar ik ga ook nog naar Deirdre en ik zei dat ik me evengoed in Dublin wel zou vermaken, hahaha

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:23

zo aardig bijgelezen maar te veel om overal op te reageren,

Wenk sterkte met je broertje,

Nicole gaaf hoor zo`n kar,

zaagsel vind ik zelf ook veel fijner als stro en dat gaat ook gebeuren als Lonan thuis staad, Hij staad nu ook op zaagsel,

Nou de beton vloer licht er mooi in maandag gaan ze hem nog glad maken, Ludie heeft een colega op het werk een nigiriaan die vroeger in eigen land altijd betonvloeren lechte en die heeft ons geholpen en gaat maandag ook helpen met glad maken,
Vandaag heeft mijn vader ook het eerste schot klaar gemaakt ziet er echt mooi uit zal morgen een foto maken als ik het niet vergeet,
Iemand vroeg hier hoeveel stallen ik zou krijgen nou het worden er 3 en een klein zadel kamertje een stal gaan we gebruiken voor hooi opslag.

Verder is vandaag Silas bij Biggels en Lonan wezen kijken was erg gezellig vond ik, Ze heeft ook even op Lonan gereden en zag er goed uit,

Heeft er iemand hier tips tegen hoofdpijn ik wordt er de laatste dagen echt gek van zal wel in combinatie zijn met mijn slechte slapen,
Als het maandag nog is maar eens een bezoekje aan de huisarts brengen,
Laatst bijgewerkt door dobbel op 20-10-05 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:24

Jeetje Jean, wat rot van dat veulen! je meiden zullen wel geschokken zijn! Allemachtig! En ik zou idd ook tot zaterdag wachten.
Sterkte ook voor de nieuwe eigenaren! En de merrie natuurlijk
Vind de foto's overigens erg mooi en interessant, dank je wel!

Chub, ik schrik ook wel even van dat bedrag hoor! Netto zou het al bijna 2 keer zoveel zijn als wat ik verdien (op papier).
En daar kom ik ook van rond!!
Het is echt wel te doen, alleen moet je wel op elke cent letten en prioriteiten stellen.

Des, ijzers onder Tommie. Dat had ik niet verwacht Maar je argumenten ervoor zijn meer dan logisch en duidelijk.
Ik zou het ook wel willen bij Baggio voor het rijden maar doe het met het oog op de keuring juist niet. Omdat ze er dan weer af moeten en ik merk bij Baggio dat hij toch een tijd na het beslaan wat gevoelig loopt.

Nicole wat een gave kar!!!!!

Wen, idd rare dag. Vond je dat bemiddelen nou niet rot?

Verder geen nieuws hier, lekker vakantie aan het vieren.
Als iemand nog weet waar ik aan stijgbeugelriemen voor mijn westernzadel kan komen, hoor ik het graag!!

Dobbel, een goed maar heftig middel. Paracetemol 500 mg oplossen in water en tijdens opdrinken ibuprofen 400 mg innemen. Werkt bij mij altijd!! Sterkte!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:28

paracetamol oplossen o hoe krijg je het weg zeg, ik heb nu al 2 ibroprufen van 400 in een keer ingenomen dus 800 bij elkaar en als het over 2 uurtjes niet miden is doe ik dat straks nog eens ook al is het slecht, Maar bedankt voor je tip had er nog niet eerder van gehoord,

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:35

dobbel schreef:
paracetamol oplossen o hoe krijg je het weg zeg, ik heb nu al 2 ibroprufen van 400 in een keer ingenomen dus 800 bij elkaar en als het over 2 uurtjes niet miden is doe ik dat straks nog eens ook al is het slecht, Maar bedankt voor je tip had er nog niet eerder van gehoord,

het smaakt ook niet echt lekker natuurlijk, maar het werkt wel! ook goed tegen kiespijn, weet ik uit ervaring
antigrieppillen in de winkel zijn ook combi para/ibu in verhouding 1/0,4

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 19:49

Dobbel, je kunt steeds 2 paracetamols tegelijk innemen en dit mag 4 keer per dag. dus in totaal 8 paracetamols per dag. Iboprufen werkt bij mij nooit zo, maar dat is persoonlijk. Beterschap!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 20:01

Jean schreef:
chubby, ja ik wacht idd, en sms zaterdag vraag of ze me wil bellen als ze thuis is, nou ben benieuwd waar ze voor jou mee komen, spannend hoor.

Nicole, mooi die wagen zeg

Wenk, lastige situatie voor jou

Desillies, ja erg geschrokken, we hebben het 1 x eerder gehad en dat veulentje was 6 maanden, maar nu ook, alles zit er op en eraan.

Ja Hedel, als het goed is komen ze weer, hebben ze gezegd dus.

Ja, maandag naar Ierland, heb er wel zo'n zin in , Terry ook, hij heeft niet alle dagen vrij maar ik ga ook nog naar Deirdre en ik zei dat ik me evengoed in Dublin wel zou vermaken, hahaha

Vergeet je niet dat je eerst nog wat anders leuks hebt!