Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimley schreef:Whoehoe vandaag met mousey uitgestapt langs de weg!Stalgenootje met haar pony aan de hand mee. Phoe wat vond ze het spannend.. flink doorstappen om toch voorop te lopen haha gekkie
Flinke mist! Zicht was 200 meter ofzo, dus we zijn niet te ver gegaan
Daar voor nog even lekker gereden, dus we hebben het goed afgesloten
Ik ben zo blij met dit paard, en zo trots op haar
[ [url=m/nFDf54.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/davwAY.jpg]Afbeelding[/url] ]
goed gevoel geeft dat. ik ben ook al een paar keer met nikki naar buiten geweest een klein rondje. zelfs alleen al. ze geeft nergens om. als oud en nieuw is geweest. dan wil ik datwat meer opakken en uitbreiden. vanmidag madam even gelongeerd

missanita84 schreef:Gefeliciteerd Mandy!!
E rest ook met hun behaalde punten!
Kimley rijden is niet zo heel belangrijk toch. Op d grond ook genoeg te doen.wel balen overigens van je zadel

Kimley schreef:missanita84 schreef:Gefeliciteerd Mandy!!
E rest ook met hun behaalde punten!
Kimley rijden is niet zo heel belangrijk toch. Op d grond ook genoeg te doen.wel balen overigens van je zadel
Nee maar het is nu wel flink balen omdat we nu net aan het doorrijden zijn begonnen dus er nu eigenlijk even doorgepakt moet worden.. maar helaas is niet anders
Zeker, ik moet altijd al veel grondwerk maar even een rondje rijden vind ik toch ook wel heel leuk..

Knappe Xaf!
Knappe Cas ook weer 

had je inderdaad heel mooi vroeg je huisje schoon 

Huisje staat nog bomvol met dozen en dingen, maar we moeten nog een aantal kasten aanschaffen voor we alles kunnen plaatsen, dus het blijft nog even zo tot we alles in huis hebben. Maar het begint er al steeds meer op te lijken zo. Helaas ben ik nog steeds niet fit, en vriendlief wordt ook wat minder, dus we doen rustig aan. Ik moet deze week wel veel werken, dus hij is dan grotendeels in zijn uppie bezig, maarja alles op zijn tijd (hij werkt voornamelijk thuis). We hebben nog geen internet, dus ik reageer weinig hier, maar als ik reageer probeer ik zoveel mogelijk ook op jullie allemaal te reageren