Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha
. Enkel ben ik sociaal niet super als ik iemand niet goed ken dus denk dat voor mensen die mij niet kennen ik wat uitstraal waardoor ze zelf niet komen en online op dat vlak gaat het terug super moet even vertrouwen krijgen maar daarna kan ik openlijk praten
.
Je hebt vast punten van jezelf die je wel mooi vindt, begin daar al eens mee dan.
Leonoor schreef:De enige manier om daadwerkelijk op een goede manier een relatie in te gaan is door eerst van jezelf te gaan houden.
maar het is absoluut veel beter en gezonder!
.
voor Dott!
venten... Hé! Weten sommige zelf wel wat ze willen
heb ook heel wat meegemaakt en in de grond geboord geweest tot ik zoiets had van nu is het genoeg geweest nu stop ik met zoeken dat diegene mij maar zoekt
Enn dat heeft hij gedaan, en hij bleek dichterbij te zijn dan ik dacht
ik kende Jeroen al van mijn 12de maar wou hem nooit zien als mijn 'vriend' omdat hij een maat was van mijn broer. Maar uiteindelijk bleek dat we beiden zonder dat we het van elkaar wisten met datzelfde gevoel zaten
nu snap ik ook al een hele tijd dat mijn relaties voor Jeroen gewoon geen relaties te noemen zijn.. Geduld dus en soms is niet zoeken beter dan zoeken