Mirjam, goed en minder goed nieuws. Maar wel fijn dat er niks knel zit. Nu een goede fysio zien te vinden die de goede oefeningen mee kan geven. Liefst een die ook wat van paardrijden weet en bereid is mee te denken
kuzznathalie
Geplaatst: 10-12-09 22:39
Goed van Grainey zeg! Met Gerjen oefenen en jij rustig aan doen he! En ik wil het ook wel weten of ze drachtig is, maar ik ga nu eerst heeeeel goed opletten of ze ook nog hengstig wordt, meestal zag je het heel goed bij haar en gooide ze haar staart bij elke aanraking in die buurt aan de kant, nu dus niet, maar VA zei, goed opletten en zo niet, dan een echo in het voorjaar. Geeft mij ook wat meer tijd om bij haar achterbenen/achterkant te oefenen. Zodat het dan ook wat makkelijker kan allemaal..
Avelyn kreupel maar ontzettend braaf wat een liever lijkt medat En leuk je canvas!! en nu wel goed
Nathalie hmm.. ik zou het nu doen, dan kan je haar er ook naar voeren mocht dat nodig zijn.. Ow zei Denise ook al ow zie dat je wss gaat wachten haha lees alles achter elkaar
Leuke kerstfeertjes allemaal.. hier eigenlijk niks, alleen wat lampjes..
Handtekeningenactie voor de zomer! Goed idee, ik zet er gelijk 4672631761651659
Super Mirjam van Grainey en de wasmachine! voor jou en voor Gerjen..
Travis en Kaya hebben gespeeld in de bak vandaag met ons, draven, galoperen, stappen, mooi op commando ging top
OOHHH VET LIEF!!! Die laatste foto is wel heeel apart, positief.. Heel leuk gedaan!
mnkortleve
Geplaatst: 10-12-09 22:52
_Rhiannon_ Welterusten.
Chanel_ Gezellig zeg. Wat een scheet.
Grit De arts die ik vandaag had had zelf ook paard gereden zei hij, maar idd je heb gelijk iemand zoeken die verstand heeft van paardrijden.
kuzznathalie Grainey is heel erg veranderd sinds Devynn weg, ze leerd snel, maar is ook net een puppy geworden Ik heb Grainey al een hele tijd niet hengstig gezien dus ik zou er niet op rekenen dat je dat rond deze tijd gaat zien. Waarom moet je aan de achterkant oefenen je kan haar beter in een opvoelbox zetten ik zou het ook niet prettig vinden als zo'n kerel in mijn kont stond te roeren. Bedoel ik niet onaardig hoor, maar ik heb Bonny nu bijna 2 jaar, maar er is geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om haar zo op te laten voelen en bovendien onze veearts doet het niet eens zo.
Mirjam, ik zal er nog ff over nadenken.. Mijn veearts (tenminste deze van de 4) doet het meestal niet een opvoelbox. Maar Balou was vorig jaar in de winter ook gewoon hengstig, dus dat wil ik sowieso even bekijken en anders bel ik gewoon even, heb nu gewoon de VA zelf gevraagd, maar het kan zijn dat 1 van de anderen er anders over denkt..