Pff wat een dag, heb me de hele dag zorgen gemaakt of poekie.
Hij was er vannochtend niet, normaal is hij er altijd. Ik vanochtend geroepen en gezocht in de schuur enzo. Nog geen Poekie. Net kwam ik thuis, poekie was er nog steeds niet. Hij is in die 8 jaar dat wij hem hebben nog nooit 1 dag weg geweest, zefs niet een ochtend of een middag. As je hem roept komt hij altijd.
Wilco zei dat hij dacht poekie gehoord te hebben vanochtend. Dus heb net alle kasten, de kelder en de bad kamer na gekeken. Als laatste trek ik de slaapkamer deur van mijn zusje open, en zie iets roods eruit glippen, dus Poekie had de hele dag opgesloten gezeten.
Heb hem flink geknuffeld. Want na een uur geen andacht te hebben gehad, begint hij al te miauwen, laat staan een hele dag. Hij kom met zijn 8 kilo tegen mijn been op om geknuffeld te worden. Hij rende naar zijn voer bakje toe, en schrokde alle brokjes op. Die arme ziel, zijn hele leven draait om eten. Laat staan dat je dan een hele dag geen eten hebt gehad.
ben blij dat hij weer terug is. Onze lieve rare poekie beest
ja gelukkig wel, ben meer een honden dan een katten mens. Maar poekie is een hond in een katten verpakking. Zou dat beest echt missen als hij er niet meer is.
Ik heb een nieuwe wedstrijdjasje Geen witte rijbroek.... die waren echt veeel te duur, wil gewoon een betaalbare van harry's horse ofzo. Wel nog handschoentjes en een ander bit voor Guur meegenomen, hij had een enkel gebroken maar dat vind ik nare bitten
Hoi hoi , kan jullie even niet bijhouden hoor maar iedereen een dikke knuf xx
cp112
Geplaatst: 27-02-09 21:47
Ja volgende week zondag 1e keer FNRS deze zondag even naar de manege om te oefenen.
Onze trailer is dus binnen!!! En weet je wat nou het leukste is. Deze uitoevering die wij hebben, de starline Diamond en dan de XL versie in alluminium, is nieuw op de markt, wij hadden de onze besteld, en de dealer kreeg hem toen binnen, 2 dagen later kreeg hij een mail van de Atec, nieuw in het assortiment, heeft hij ze gebeld dat hij die dus al had staan, ja zeiden ze, dat klopt, dat is de allereerste. Ze vonden wat wij gekozen hadden dus dusdanig goed dat ze er een aparte uitvoering van gemaakt hebben, zijn er inmiddels alweer 33 meer van verkocht vond ik wel grappig
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 27-02-09 21:48
Ik kom me ook weer even melden
Ik heb niet echt bijgelezen, beetje druk gehad.
Sita_
Geplaatst: 27-02-09 21:53
Ik ben ook niet bijgelezen..
Maare, ik wilde even melden dat ik net van een Bokker te horen kreeg dat ze het TV stukje tot in Frankrijk heeft gezien. Het word namelijk uitgezonden bij Regioned en dat word ook in de wintersportgebieden uitgezonden..