Heerlijk een dag vrij..

Was lekker met Amy aan het werk, had net besloten er nog een kwartier tegen aan te gooien toen het ineens ging hozen.. Paard op de rem, naar de regen en wind gekeerd en gewacht totdat t over ging.. Maar t ging niet over en mijn bodywarmer begon door te lekken..

Dus maar omgekeerd en al dravend naar binnen gegaan..
Wel jammer.. Was echt heerlijk bezig..
Hoor je echt heel vaak.
Ben toch maar gaan rijden, kreeg een heel sip smsje of ik écht écht niet wilde komen
Dus maar gegaan.
en verder het pad afgelopen. Daarna was Jessie natuurlijk helemaal over de zeik, en maar drammen en zeuren en zeiken. Ze wilde voor de IJslander lopen. Prima, dan loop je er voor. Nee, ik wil er náást. Er achter. Er voor. Er naast. Er voor. Aaarggghhh Svala is eng eng eng *zoef* WAAR is Svala? *zoef weer terug*
Slooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom!
Ik word daar zo nijdig van, probeer me echt in te houden, maar kan het al 2 dagen niet echt met haar vinden.... 
en was niet moe te krijgen.
heb nu geen internet in mijn huisje dus das best irritant! Het duurt ook nog eens ruim 2 weken voordat het aangesloten is dus een heeeele tijd zonder bokt.. Stom gedoe bij die ziggo..

Hij vind het zo ontzettend leuk om te doen. Hij zei wel dat hij nu pas in ziet wat er allemaal komt kijken bij paardrijden en vond het wel erg vermoeiend, wat zal die spierpijn hebben vandaag