Prada denk maar zo de anderen uit je klas moeten dat ook
en idd gewoon ergens tussenin gaan staan en enthousiast bewegen dan valt t niet op
TK
stoere les gehad
LEON SUCCES!!
Sita
fijn dat ze zo'n vertrouwen hebben
en Blackstar hopen dat beslag goed helpt !! misschien aluminium omdat dat lekker licht is en (bewegelijk) zo de benen niet meer belast ?!
_Bonte_ idd iedereen heeft elkaar hier "leren kennen" door verhalen over je tinker te typen en verder wat medeleven te tonen als ff iets niet meezit enzo, heb er ook nog maar een paar in het echt gezien
dus gewoon lekker meekletsen als je zin hebt
Bubblegum --> paardjes nu lekker een privéwei
Pff gister ruiterbewijsles was weer irri, maar ook lachen
had voor de 2 proefexamens die we gedaan hadden bij elk maar 1 fout dus hoef alvast niet te leren
wel denk ik dat ik voor de 2 nieuwe proefexamens meer fout heb maar mag 7 fout hebben van de 35 denk dat ik daar wel binnen blijf
Daarna nog lekker gereden
, maar het regende behoorlijk dus gingen we allemaal in binnenbak waren we ineens met 4-en in binnenbak
Druk voor ons doen
Say moest dus ook ff wennen dat ze "ingehaald" werd enzo dus beetje onrustig af en toe maar ook fijne stukjes wijken gedaan en galop is de laatste tijd echt súper de súper
verzamelen/ voltes verkleinen enz enz allemaal geen probleem alsof ze het al jaren doet
Moet nu weer aan de gang