Hunt.(zolang ik nog niet met mijn eigen kanjers kan lessen, les ik 1x per week op de manege)
de 1e keer gingen we scheef helaas, maar de tweede keer was het super.
Ik moet alleen beter op mijn kont blijven zitten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hunt.

en idd gewoon ergens tussenin gaan staan en enthousiast bewegen dan valt t niet op
stoere les gehad
dus gewoon lekker meekletsen als je zin hebt
had voor de 2 proefexamens die we gedaan hadden bij elk maar 1 fout dus hoef alvast niet te leren
wel denk ik dat ik voor de 2 nieuwe proefexamens meer fout heb maar mag 7 fout hebben van de 35 denk dat ik daar wel binnen blijf
, maar het regende behoorlijk dus gingen we allemaal in binnenbak waren we ineens met 4-en in binnenbak
Druk voor ons doen
verzamelen/ voltes verkleinen enz enz allemaal geen probleem alsof ze het al jaren doet

en lief met Nienke samen

(zo weer even een villetje nemen
)
Maar ik knip alle haren af die over de hoef heen groeien, en het onderste stuk van de sokken. Ze trapt er namelijk op, en ik vind het lelijk, je moet de hoeven gewoon zien
Sokken borstel / kam ik zo af en toe eens uit, wordt de mok erger, dan was ik met betadineshampoo en verder niks bijzonders

door de krul (ging natuurlijk meer krullen na t knippen
) leken er dus ineens lelijke happen uit dus nu kom ik er niet meer aan met een schaar of zo