had heel verhaal getypt en toen kon server pagina niet vinden en alles kwijt 
ga nu wat korter doen hoor
Leon idd AGRADI
is nu geloof ik zelfs weideartikelen in aanbieding weet niet of je netstroom hebt anders 1 pakken met goede zware accu en zorgen dat draad niet op grond laat slingeren en nergens paaltje, boom of gras of zoiets raakt dan gaat die HEEL lang mee zonder op te laden
Grr --> schattige Banbay lijkt iss misschien wel schimmel of anders roan leuk
Sita --> zelfde gedachte hier
eerst rijtechnisch verder en kijken hoe we het op wedstrijden doen en daarna een keer een veulentje
Lord --> ga zo je foto's bekijken
Biancca --> zo die is al dik
(beetje té naar mijn mening
)Beenbeschermers gebruik ik eigenlijk niet voor Say (had ze voorheen niet eens om kunnen krijgen ...) heb alleen sinds kort transportbeschermers van de Lidl en die zijn gewoon maat full en passen perfect

en verder weet ik niet meer alles

Hij is nooit uitbrekerig geweest en heeft altijd flink respect gehad voor omheiningen... Boer is hem vanochtend weer wezen vangen en verzorgster is er nu. Ik ben net thuis van werk en ga nu eerst eens stroom regelen... Zucht... 

En zoals op het filmpje kunt zien loopt hij daar lekker ontspannen! Was toen heel trots hem!

. Dus ben ik bij Angela blijven eten, vriendlief heeft mij later opgehaald.
... kun je niet even gewoon die hele hoek (met dubbel lint) afzetten zodat ie niet dichtbij dat lage stuk kan komen ? dat wil soms ook al helpen 

Nouja, oefenen maar weer.
Maar dat weet je zelf denk ik ook wel.
O Mira dus nog breder
Dit weekend wordt ook alweer de klok verzet