Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:
Leonoor schreef:Goedenavond!
Ellie, wat leuk die foto's!
Ik heb niet meer meegelezen meiden/heren in dit weekend, ik ben officieel afgedraaid!
Heb vanmiddag parcoursje 1 meter gesprongen met Silas
http://www.youtube.com/watch?v=PS0G8yT9 ... ata_player
cp112 schreef:Even snel, morgen lees ik even bij, ga nu slapen
[ Afbeelding ]
Met haar mooie hartje![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
HijadelaLuna schreef:Zozo, straks doet Caily met moeders hetzelfde onverklaarbare als met dochters; vriendjes worden. Zou dat wel hilarisch vinden
Superweekend
[ Video ]
[ Afbeelding ]
Zoon Shenco,ben er zaterdag in volle galop vanaf geknald, niks aan over gehouden, was wel ff schrikken, hij verstapte tijdens n sprintje, ik zat scheef, wou me recht trekken, maar zadel schoof schever, hij schrok daarvan en gaf een bok. Was wel keigaaf, hij kan heerlijk HARD!
[ Afbeelding ]
Shienna (v. Tosca) en Yarah (v. Collin vd Gorterstraat). Yarah kan elk moment bevallen van een veulen met als vader Deaglan SvG.
[ Afbeelding ]
Heb nog véél meer, vandaag hele middag bij de Gorterstraat gezeten, ook alle merrie's gezien, allemaal prachtpaarden! Ze hebben nog drie, inmiddels volwassen, dochters van Collin lopen, en er zijn al twee veulentjes geboren, dus was heerlijk genieten. Zeker met dit weer erbij!
Helaas geen tijd meer voor Ramona, baal verschrikkelijk, maar er reden geen treinen rondom Den Bosch dus kwam daar haast niet weg. Bussen ingezet, ja, uhuh. Regelen kunnen ze zoiets schijnbaar niet, wat een chaos
elliecuijk schreef:ah das sneu jolanda.een dood veulentje is zo jammer,na al die maanden wachten.
zelf vindt ik het hartstikke mooi dat ik het 1 keer heb mogen beleven(bevalling,opgroeiend veulen),maar zou het niet meer willen(zal ook lastig gaan met eros).Ik vindt dat je er bewust mee bezig moet zijn,en moet gaan voor een veulen wat ook echt goed is.gelukkig gebeurt dat in de meeste gevallen wel,en zijn de fokkers uitermate tevreden met het resultaat.
ik geniet wel van de zijkant mee,met dat jonge grut.net zo mooi.dit jaar zal er op stal ook geen veulen komen,volgend jaar worden er misschien weer een paar merries drachtig via embriotransplantatie,zodat de sportmerries gewoon door kunnen gaan.
vandaag wel even op eros gezeten ,maar niet lang.eros was een beetje druk(zelfs weer een paar drafstappies perongeluk),en er waren nog een paar in de bak.Ik voelde me daar niet prettig bij,en had het idee dat ik teveel moest opletten wat de anderen deden.voelde me een beetje onrustig daardoor.baal wel een beetje,maar denk wel dat t verstandig is geweest niet door te gaan.
Juulxx schreef:Sorry dames ik ga morgen helemaal bijlezen,, ik heb nu zon hoofdpijn!
Maar wil toch even snel een fototje plaatsen van roos vandaag XD
[ Afbeelding ]
Ik ga plat!
Tot morge dames!
elliecuijk schreef:nee klopt,maar ik vondt de situatie iets te lastig om voor mijn gevoel veilig te kunnen rijden.anderzijds die paar onverwachte pasjes draf gingen uiteindelijk wel goed(wel na afloop een bonkend hart van de schrik)en ik ben er niet afgedondert