*begint te duimen

Ik ga naar les

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
eefje03 schreef:ik moet trouwens nog wat kwijt,Mijn nichtje(die met add en alleenstaand en jongste kind autistisch)belde helemaal over de rooie op,ze hadden haar zoontje geschorst vandaag.Hij zit op een speciale school,hij is licht autistisch en heeft nog meer "problemen".Ze mogen daar op school een sneeuwballen gevecht houden als er verse sneeuw is gevallen,dus hij begon daarmee,Dat mocht opeens niet en hij kreeg straf.Toen moest hij op een bankje gaan zitten en daar werd hij zo boos over dat hij wegliep om rustig te worden.Toen hebben ze hem met 2 volwassen mannen teruggesleurt en moest hij op t bankje.Hij ging natuurlijk uit zn kanarie,toen hebben ze hem maar met zn tweeen met geweld naar binnen gesleurt.Een jongetje van 10,en die zit daar niet op school omdat hij zweetvoeten heeft.
2 jaar geleden is de gymleraar op hem gaan zitten omdat hij naar de kleedkamer liep.Ze moeten toch gewoon met hun poten van je jong afblijven.
Pradaatje schreef:Nou mama komt bij DA vandaan.. Tanja word vrijdag geopereerd, heeft iets raars in zn lijf, een knobbeltje. En Amy, die gaat gewoon doodNieren zijn compleet misvormt.. Zometeen komt de uitslag, kijken of het nog zin heeft om haar helpen met een dieet.
Pradaatje schreef:Ze heeft zon afwijkende ziekte dat het niet te genezen meer is.. Ze heeft een week, 2 weken nog..