Dan snap ik het nog steeds niet hoor, het zal wel aan mij liggen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 10-12-09 21:34
Ik ben het slechte weer zat, ik wil zomer en wil nu een handtekeningen actie voor de zomer houden
Eevee
Geplaatst: 10-12-09 21:35
Oooohhh ik denk weer veeeel te moeilijk, daar heb ik wel vaker last van
Ik doe ook mee
Eevee
Geplaatst: 10-12-09 21:37
Ik ga weer, thee drinken op de bank met de voetjes op tafel
Grit
Geplaatst: 10-12-09 21:37
Hier is de mijne Denise; I.R.
Helaas Petra, vanuit hier geen foto's. Nul komma nul kerst in huis. We zijn 1e,2e (en 3e) kerstdag toch niet thuis, oud&nieuw vieren we bij vrienden en daarnaast ben ik te lui om het alleen voor ons tweeen te versieren Ik doe het wel met deze boktsmillie
Gezellig al die kerst plaatjes Hier geen boom dit jaar met die kleine kat, die springt overal op en in
Ik doe ook mee denise met de handtekeningen actie
ringelberg
Geplaatst: 10-12-09 22:16
goeieavond
nou ik heb echt een zwaar dagje gahd, Eerst kwam er op mn werk een vrouw met terminale kanker ,toen een vrouw die in aug haar man is kwijtgeraakt,die ik overigens goed kon,toen iemand die in aug haar dochter is kwijtgeraakt van 35 aan kanker en toen nog een vrouw met terminale kanker,ben dr ff helemaal klaar mee.
Daarna heb ik 6 stallen uitgemest,met een laag vlas/strond/pies van 30 cm,zit nu op de bank uit te puffen....
en ik heb t zo druk dat ik niet eens tijd heb om mn haar te verven,laat staan mn huis te versieren....sorry voor de ego
Ik ben met Gerjen in het ziekenhuis geweest voor zijn ogen er neigd er 1 naar lui en dat moeten we gaan oefenen/trainen.
Ik ben voor mezelf bij de neuroloog geweest, verwijsbrief vergeten lekker slim maar goed ik werd geholpen. Er zitten geen zenuwen klem hij denk toch dat het een spierkwestie is en dat is met een strak trainingsschema wel te verhelpen, alleen bij de 1 gaat het wat vlugger dan bij de ander dus het kan weken maar ook jaren duren voordat ik er vanaf ben. Paardrijden was niet zo'n goed idee, maar ik denk dat ik dat mijn andere oor uit laat gaan.
Nu het goede nieuws van vandaag, mijn wasmaschine doet het weer hij heeft een aantal dagen bij de koelmotor gestaan en er was schijnbaar niets aangetast.
Ander goed nieuws ik heb Grainey haar hoeven uitgekrabt en heb daarna de vijl ter handen genomen en dit ging super niks geen reactie gehad. Ik ben geen hoefsmit dit was puur voor het oefenen ik heb wat scherpe randjes weg gevijld meer niet.
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 10-12-09 22:27
Inge
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 10-12-09 22:28
Goed van Grainey en je wasmachine En die spieren en Gerjen z'n oog komen vast goed