[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:18

Vlinderhondje Ja
Afbeelding

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:28

wat een snoepje Lachen
maar is ook een klein ras dus die worden al wat ouder.
Wat sneu zo dement Ach gut

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:30

Hondje van m'n moeder is sinds haar 8e echt 'oud' (Shih tzu x maltezer), Daphne is nu 12,5.

Schildpadjes gekocht in Belgie en verhuisd naar friesland, wat een trip voor die beesten Haha!

Ik zie ze vaak zat in de winkels Ja Altijd even bij kijken Bloos Blijf er een zwak voor houden.
(waarschuwing, ik sta niet in voor de gevolgen van daden in onze vroege jeugd Clown)
Wij hadden vroeger roodwang, Tommie en Timmie! Timmie was van mij, Tommie van mijn broer. Tommie hadden we als eerste, of nuja.... m'n broer had er 3 en er overleefde maar eentje uiteindelijk. Toen Tommie alleen bleef en wat groter werd, is hij verhuisd naar de vijver. Daar waren we opeens kwijt.... en toen hadden we twee kleine schildpadjes in huis. Timmie en nog 1 die niet oud is geworden. Een jaar na de verdwenen Tommie, kwam er opeens een grote roodwangschildpad aanlopen, die vonden we bij de poort Clown Dit moest en zou Tommie zijn en volgens de kenners was dit ook wel een grote kans, dat die een 'ommetje' had gelopen gedurende het jaar, incl de winterslaap uiteraard Huilen van het lachen
Toen was Timmie ondertussen groot genoeg en hebben ze samen in de vijver gezeten, waarin ze meerdere jaren overleefd hebben. Op een gegeven moment overleed mijn vader en de vijver was echt zijn ding, die werd toen dus een beetje verwaarloosd en toen we gingen verhuizen vonden we een nog levende grote schildpad, waarschijnlijk Timmie (schatting nav de grootte). Maar deze is samen met de kippen naar een kinderboerderij verhuisd toen.

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:35

jeetje wat gaat t weer hard,ik kan t ook niet bijhouden.

Goed nieuws...tinker doet t goed,ze klinkt alleen nog een beetje reutelent op de longen,wat ik raar vind want ze hoest niet??geen koorts meer... Haha!

zometeen komt de smid,gaat t fjordenmonster op ijzers zetten,dan gaan we t even aanzien,over 2 weken weer na laten kijken en dan verder.Dus er is nog hoop.

Nathalie welkom Doei!

Siet...toppie van je huis...en shetjes...en schildpadden.Daar heb ik ook nog een verhaal over..mijn man wilde ook schildpadden,had van een vriend van die grote(20 cm)gehad,en niets tegen mij gezegd,ik hoefde niet zo,dus op een gegeven moment vraagt mijn dochter aan hem of ze bij de schildpadden mocht kijken in de vijver Verward ok,dacht ik dan moeten ze wel naar binnen in de winter,dus groot terarium gekocht,gaan we later kijken,schildpadden verdwenen...helemaal kwijt,ik snap er nix meer van.Er kwam wel later een hele vette reiger voorbij vliegen Nagelbijten / Gniffelen Bloos!

Ik wil ook halsloze bolletjes...alleen gaan mijn konijnen maar niet dood...alles al geprobeert Vork Hamer

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 13:52

Gelukkig dat de kerst er bijna aankomt Haha! Vork

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 15:14

Pff wat gaat het weer hard hiero....

Welkom Nathalie, naamgenoot en ook nog vlakbij

Cavia's zijn zeker leuk, heb meer met konijnen Lachen (vlaamse reuzen) Dus eefje doe mij je konijnen maar Tong uitsteken

Wij hadden een mechelse herder die 15 geworden is. Maar meestal worden rashonden niet zo oud geloof ik. Als je een wil hebben die oud wordt, moet je een helemaal onherleidbare hond kopen, maar goed, daar kan natuurlijk ook altijd wat mee gebeuren. Heb nu nog 2 Rodesian Ridgebacks. 1 van net een jaar en 1 van bijna 8. Die wordt ook al grijs Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 15:18

veel hondenbezitters hier Lachen
zal een goede match zijn paarden en honden Lachen

Ik ga naar het werk, tot morgenavond Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 15:26

Paarden en hónden wel, maar een hondje als Kiki heb je niet veel aan hoor ROFL
Ze is heel lief Ja en makkelijk, maar verder niet bijzonder sociaal of speels. Ze is absoluut niet bang voor paarden, dat dan wel weer. Dus in die zin is de combinatie wel een match, maar verder.. het is niet dat ik haar mee kan nemen als ik ga rijden ofzo Nagelbijten / Gniffelen
Doe ik wel met onze stalhond, die gaat vaak mee. Komt hij er ook nog eens uit, en het is wel gezellig. Dat is een kruising waar o.a. een St. Bernard inzit, zit wat van een herder in, ditjes en datjes.. Hij is gróót en stoer. En leuk om mee te nemen naast je paard *LOL*

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 15:28

leuk al die dierenverhalen! Ik heb geen hond, ma die van berdien vind ik heel leuk! Ik heb 2 katten, ook leuk!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 16:18

whaha, nog een shettie erbij, Sita...... Haha!
aaah, een vlinderhondje Bloos

shar_ianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:08

Leuke foto's van Silas Vingers aflikken Hij ziet er goed uit! Ik vind wel dat jullie wat arroganter en stoerder mogen gaan zitten en al helemaal met zo'n TOP paard onder je kont!

Sita heeft al een hele Shetten verzameling Dromen

Nieuwe meekletser. Welkom! Knipoog

Berdien eindelijk je scriptie ingeleverd Slim

Wij hebben een langharige cavia genaamd Kiko die lekker met ons konijn in een enorm hok rondhuppelt (lees: paardenstal). Onze hond Kaya is nu 9 jaar en nog spring levend. Zij is een Bull terrier.
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de psycholoog. Morgen moeten we er wéer heen voor een afspraak met de fysiotherapeut.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:05

TK: Je hondje wordt oud... plaats eens foto's? Wij hebben een bouvier, die worden meestal wel wat ouder rond de 13 jaar. Dus hoop haar nog jaren te hebben, is een schat van een boef...

Net lekker gereden, wat was ze weer heerlijk actief. Wel nog niet helemaal rad, maar moet toch maar weer doorrijden.

Ze hapt de laatste tijd veel, een beetje op een speelse ondeugende manier, maar wordt het wel zat. Hoe leer je dat af? Zouden jullie gewoon een flinke mep geven?

Nog 1 dag werken, dan vakantie!!!!!!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:48

Doei!

Wij hebben geen hond.. No Cheer Vind het heel jammer..
Mijn broer heeft 2 Border Collies, waar ik wel eens op pas..

Verder vind ik Franse Bullies erg leuk, en nog wel meer rassen..
Later wil ik graag 2 Berner Sennens.. Lachen

Hihi, toch nog meer mensen met schildpaddenverhalen! *LOL* Grappig!

LBLGypsyCobs

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:59

Ik lees weer even globaal bij.

Welkom Nathalie!

Ik weet zo snel geen plekje Dianne, hier in de buurt staat ook bijna alles binnen.

Bij vrienden is pas ook de schildpad gekidnapt door een reiger...

Voordat de kat hier het huis overnam heb ik ratten gehad, zijn ook zo leuk.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:59

@ Naam genoot Tong uitsteken : Heb ff op je profiel gespiekt, die foto van je hond, daar lijkt ie net Scooby Doo!! Geweldig!! ROFL

Wij hadden vroeger thuis een Groenedaler (of zoiets (ook wel belgische herder)) die is 14 geworden..

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:49

nou, ik heb ook nog wel een schildpadden verhaal, wij hebben een schildpad die m'n vader voor z'n 6e verjaardag had gekregen, hij is nu in winterslaap, maar over een paar maandjes loopt hij weer in de tuin Knipoog (lees in profiel)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:07

Tk buddy komt al op leeftijd, gezien het ras van je beide honden.
Voor het stijf zijn zou ik voor de zekerheid even naar de Da gaan. gewoon even check hoe en wat.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:55

Ik heb vanavond weer les gehad! Het ging echt heerlijk!!
Vorige week ook al maar toen durfde ik nog niet te hard te juichen! Vanavond dus weer verder gegaan met waar we gebleven waren. Laag en rond rijden en dan vooral zo dat hij niet zwaar wordt in de hand. Vandaag dus weer helemaal gelukt. Zelfs in de galop ging het aardig! We zijn zoals het er nu uit ziet weer een beetje op de goede weg!! een super fijn gevoel!!

(sorry niet bij gelezen maar moest dit even kwijt!)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:57

Het gaat dus weer veel beter Carola? Super hoor!

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:59

Zoals het er nu uit ziet gaat het inderdaad weer beter! Bons en ik voelen elkaar weer een stuk beter aan! ik kan ook weer lekker tot rust komen als ik bij hem ben, een heel ander gevoel dan een paar weken terug. Toen was ik zo gehaast en gestresst dat ik zelf geen lol had in het paardrijden! Nu dus weer wel! Ben weer helemaal blij met mn mannetje!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:00

wat gaaf zeg dat het zo goed gaat!

LBLGypsyCobs

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:07

Zo weer lekker fris en fruitig (en rimpelig) odner de douche vandaan.

Schildpadden kunnen toch best oud worden Lois Nagelbijten / Gniffelen

Fijn dat het rijden zo lekker ging Carola!
Ik heb ook een beetje moeten leren onthaasten, ik kan soms bij Ilse zijn, zonder dat ik echt bij haar ben zeg maar.
En dan let Ilse ook niet echt op mij, logisch natuurlijk.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:09

Ik knap altijd enorm op als ik 's avonds na het werken erg moe ben, en toch even doorzet en even buiten lekker wat doe, bijvoorbeeld rijden. Kom ik echt tot rust, heb ik niet het gevoel dat ik veel moet eisen, en dan gaat het vaak vanzelf heel goed.

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:12

ik kom me ook maar is melden bij de tinkerklets
heb niet alle 172 pagina's gelezen, maar we zijn wel een beetje bij nu Haha!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:13

Ik heb altijd een wirwar van gedachten aan het eind van de dag (heb ik eigenlijk heel de dag).
Ik kan dan echt een half uur borstelen aan Ilse, zonder dat ik echt Ilse aan het borstelen ben, beetje lastig uitleggen.