Lord natte dames 
Grr ruif ziet er ook goed uit
maya
Tk lekker gereden
O arjan --> vallen gaat echt zo snel nog niet hóór en volgens mij is Snow echt wel een leuk leerpaard
Leon --> al lekker aan het denken en dromen over land
Hier voerden we ongeveer per 2 tinkers 1 dikke plak voordroog (van die grote vierkante pakken) per keer dus da's denk ongeveer evenveel als jij nu
Verder zou ik idd ook als het kan alle zijdes goed omheinen (wel heb ik een voorkeur voor donker breed lint tegenover van dat opvallende witte brede lint dan valt het nl zo op enzo
zie dat hier soms in omgeving en denk dan echt pff wat lelijk omheind
)
bubblegum ...
en prada ook weer aanwezig 
Weet men trouwens dat er nu ook in bepaalde gevallen subsidie beschikbaar is voor het mooi "inpassen" in het landschap
http://www.landschapsbeheer.nl/admin/fi ... asp?id=350 wie weet iemand hier die er gebruik van kan maken ?!
Vandaag trouwens weer heerlijk gereden en niks gemerkt van voorspelde storm en hagel enzo
was lekker weer
Verder komen er binnenkort diverse nieuwe mensen/ paarden op stal ... ben benieuwd
hopelijk allemaal leuke mensen
anders jagen we ze gewoon weer weg
--> het is net zo leuke sfeer enzo dat moet natuurlijk wel zo blijven
...
Vanaf januari zit de stal dan notabene bijna vol
da's dan bijna 30 stuks (+ dan nog ca 8 van eigenaresse) --> tja t is weer winter , in het voorjaar vertrekken er meestal weer een aantal 
Van de eigenaars hoefde het niet persé vol dus het was lange tijd stabiel, maar nu gingen er een paar en komen er dus ineens via via steeds meer mensen voor terug en tja zolang er nog plek is zeggen ze natuurlijk geen nee
Hoop blijft het dus wel nog lekker rustig en gezellig
(duimen jullie mee
)
en O waren mijn nieuwe rijlaarzen maar vast binnen 
Vandaag trouwens ook nog ff naar dorp gegaan (winkels open ivm sinterklaas) en notabene erg goed geslaagd met kleding
ook nog met korting
eindelijk weer wat leuks/ nieuws in de kast voor mezelf
--> koop veel vaker iets voor Say of John 
Heb geld teruggekregen van mijn baas ivm school die ik gevolgd heb, dus heb ff wat extra's waar ik wat leuks mee kan doen