[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:59

Ik was 'slechts' uitzendkracht Bloos!

Hmmz mijn vriendje komt zo thuis en hij belde dat hij bij de Mc stond Vingers aflikken
Neemt een McFlurry mee!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:00

Is het echt zo erg? Bij ons zijn er altijd mensen die best (hoop ik, haha) goede adviezen geven en er best veel van weten. Wij hebben ons apparaat trouwens niet bij de Welkoop gekocht hoor.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:01

Ik ga morgen in elk geval even langs de BoerenBond. Naar dat ik me nog kan herinneren, moeten er in elk geval informatieboekjes liggen. En vragen kan geen kwaad, dus ik ga ze gewoon even uithoren (of uittesten?).

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:01

Lekker MCFlurry! Je word maar weer verwend! Tong uitsteken

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:12

Heerlijk Leon! Eet smakelijk!

Vinden jullie ook niet dat Banbay zo'n schattig Vingers aflikken kwijlstaartje heeft? Wat voor kleur zou hij nu worden denken jullie? Hij heeft al heel wat grijze haartjes in z'n vacht, dus misschien wel schimmel?
Afbeelding
Afbeelding

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:15

Wat een snoetje is Banbay! Heerlijk mannetje Ja
Hij heeft inderdaad al een behoorlijke staart zeg! Hoe dik gaat hij wel niet worden als hij volwassen is? Haha!

Een Mac Flurry, hmmm Lekker! Vooral met m&m's er doorheen gemixed.

Ik heb me toch een vervelende verslaving, Chocopinda's Clown Ik kan er maar niet vanaf blijven Bloos

Biancaa

kom net ook van de ma af, ohhhh wat heb ik daar een hekel aan. Maar ja die kleine vent wilde het graag en hij had het wel verdiend na gisteren. Het enige wat ik daar lekker vind, is de warme chocomelk Tong uitsteken

nou Leon wat een zooitje bij jou zeg Knipoog Wel goed op Snowdon letten hoor, als ze het eenmaal door hebben dan blijven ze aan de gang.
Het is trowuens al bijna de 31ste he, dus bijnaaaaaa je paardje thuis *LOL*

@ Marleen tjee wat erg zeg, ik heb hier ook 2 honden maar die doen neit zoveel. Ik heb wel een kat die de cavia's wil opewten, die bijt ook echt in ze. Nu staan de caafs naast de verwarming (wel hoger hoor) en zij zit dus op de vensterbank de hele dag te gluren... De andere (asiel)kat die is als de dood voor de caafs terwijl hij wel de honden aanvliegt, maf beest dus hihihi

Hier verder zijn gangetje, kleine verliest wel aardig wat bloed uit zijn oortje, als het morgen nog zo is, dan bel ik voor de zekerheid de polikliniek even. Zo voor het weekend vind ik dat soort dingen toch wel eng. Vandaag eindelijk weer naar Noa geweest in 4 dagen, pffff wat heb ik haar gemist zeg en zij mij ook! Ze liep als een hondje achter me aan en legde steeds haar hoofd in mijn nek en blies dan zachtjes met haar neus. zooooo lief, ben gewoon verliefd op mijn eigen paard Lovers
Het was weer tijd voor de hoefsmid, het was hoog nodig al zijn haar hoeven echt keihard, de hoefsmid zei ook dat ze hoopte dat het veulen net zulke hoeven kreeg, dan zat het wel goed Haha! Als verrassing was Dianne (Teuntje111) meegekomen, wat ik erg leuk vond, ik had haar al een poosje niet meer gezien. Ze vonden beide Noa zo goed opgeknapt, ze ziet er echt een heel stuk beter en fitter uit en straalt ook echt. Als het zo blijft, denk ik dat ik haar toch nog een keer laat dekken. Maar dan moet ze niet heel erg gaan invallen. Ze hebben ook beide foto's gemaakt en die zal ik dalijk even plaatsen, ik sta er ook op en normaal hou ik daar niet zo van, maar deze zijn erg lief...

Nu kids op bed gooien, ben al laatttttt

Biancaa

oh nog ff hoor, wat is Banbay een schatjeeeeee gaaf die witte staart!!!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:16

Ik ga me er even mee bemoeien, ik heb laatst een stroomapparaat aangeschaft bij de Agradi van AKO, kostte me € 89 en geeft enorme opneukers heb ik gevoeld hahahahaa
Mijn vriendin heeft zo'n klein halfrond dingetje van agragi ook rond die prijs en werkt super, maar dat zijn dus wel netstroomapparaten.
Gallagher is overigens ook een heel goed merk.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:17

Bianca, vervelend dat je zoontje's oor blijft bloeden.
Noa 4 dagen niet gezien, heerlijk he, om dan even te knuffelen. Kom maar op met de foto's!!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:18

Wat een schatje die Banbay! Zou het een soortje bruinschimmel kunnen worden?

Nogmaals sterkte met de kleine Bianca! Wat lief van Noa! Ze had je inderdaad gemist!
Als ik een paar dagen niet kom is Amy niet te genieten.. Clown

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:20

Ja, bruinschimmel zou kunnen, ben erg benieuwd. Over een paar jaar weten we het.

Als ik Mirthe een paar dagen laat staan is ze ook heel pittig. Dan moet ik zeker niet eerst even met Max of Banbay gaan knuffelen, dan vliegt ze je zowat aan. 't Is echt wel een kreng af en toe. Maar nu Mees ook steeds meer met haar doet valt dat wel mee gelukkig.

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:29

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:49

desillies schreef:
Ik ga me er even mee bemoeien, ik heb laatst een stroomapparaat aangeschaft bij de Agradi van AKO, kostte me € 89 en geeft enorme opneukers heb ik gevoeld hahahahaa
Mijn vriendin heeft zo'n klein halfrond dingetje van agragi ook rond die prijs en werkt super, maar dat zijn dus wel netstroomapparaten.
Gallagher is overigens ook een heel goed merk.

Deze prijs bevalt me wel Clown
Agradi dus... Pling
Thanx!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:06

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:15

Goedemiddag!
Gisteren vergeten te vertellen dan Prada nu op de voorkant van me voet stond. Zondag aan de achterkant en nu voor.
Helemaal blauw dus. Maargoed!
Lekkere dag was het. Wel een ruzietje met me vriend. Maar was even chagerijnig. Jaja maandelijkse dingetjes weer..
@ Marleen; Wat rot zeg! Tja het blijft toch jachtinstinct he?
Wat een lieve foto's Lovers
@ Wisky leuke foto's!
@Bianca ; T zit ook niet mee he Ach gut Succes!
@ l0rdJ ; leuke foto's!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:25

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:34

Ik heb net een beslissing gemaakt.. Ik liep er al een tijdje mee rond.. Maar ik ben er over uit..
Amy word dit jaar nog niet gedekt.. Ik wil teveel op rijtechnisch gebied en ik ben nu zo lekker op weg dat ik dat eerst er uit wil halen. Ik kan een klein prutsje daar niet bij gebruiken..

Misschien later.. Amy is nog maar 11.. En als ze ouder is (jaar of 17) kan ik haar misschien nog eens laten dekken.. Ze heeft al vaker een veulen gehad dus dan kan dat nog wel.. Lachen

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 00:13

@Sita een goede beslissing hoor, je moet doen wat je hart je ingeeft. Als je nu zo lekker aan je band werkt moet je dat doen.

@Lordj Wat een ontzettend mooi ding is en wordt dat!!! Hij ziet er echt super uit hoor. Is er echt 1 waar je trots op kan zijn. Lekker van genieten hoor! Ook de foto's van Lord zijn er eindelijk, ze zijn echt supermooi!!

@pradaatje dank je wel hoor, ben het wel gewend dat dingen niet lopen zoals ik wil Knipoog Jij hebt ook lekker mazzel, kan je nog wel lopen met je voet? Wel in de gaten houden hoor, anders even foto's van laten maken. Misschien dat er een klein botje is gebroken ofzo, je weet maar nooit!

@Leon van schrikdraaddignen heb ik geen verstand hoor, hoop dat het je lukt om er wat meer te weten over te komen, want het is niet leuk als je paard telkens ergens anders staat.

Nou mijn foto's, ze zijn wat minder van kwaliteit. Ze zijn al erg klein naar me opgestuurd en met uploaden wordt dat niet echt beter Verward

Afbeelding
Het is liefste de foto die ik tot nu toe heb. Ik heb hem als bureaublad achtergrond staan. Hou helemaal niet om op de foto te gaan maar deze vond ik toch wel errugggg leuk

Afbeelding
Achter op haar kont, boeit haar niet, daar heeft ze juist een heel lekker plekje waar ze dan gek gaat staan doen Knipoog

Afbeelding
Haar ehhh bescheiden buikje van onderen. Haar buik hangt dus echt naar beneden. Dianne heeft het veulen echt onwijs zien en voelen bewegen, was wel een geruststelling voor me...

http://www.mijnalbum.nl/Foto=6VWYKJYK
Een paar in links anders wordt het zo veel. Noa vindt alles best, zolang ze maar kan eten Tong uitsteken

http://www.mijnalbum.nl/Foto=LQIKLU8E
Jaaaa eindelijk wat tepels

http://www.mijnalbum.nl/Foto=RWUAEYBT
lekker kauwend

Afbeelding
Hmz Dianne wat doe jij daar nou onder???

Afbeelding
ohhhh ik zie het al Tong uitsteken

Nou zijn ze leuk of niet Lachen

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 01:41

Zo ik heb weer even bijgelezen op de late avond (of vroege ochtend) wat een verhalen weer zeg.. we beleven wel vanalles met onze tinkers en honden enz... ik ben gister even met king op buitenrit geweest, maar meneer werd een beetje jolig van de wind Tong uitsteken dus toen ben ik maar weer terug gegaan en heb ik em in de bak nog even laten galopperen... en even een stukje in een redelijk droge berm... maar goed ik ga nu mijn bed maar eens even opzoeken! tot morgen!

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:20

leuke foto's biancaa

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 09:41

wat is Banbay een schatje zeg
echt super leukie

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:31

goedemorgen: mooie foto's bianca en die van banbay zijn ook zo lief Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 10:36

Biancaa schreef:
@Sita een goede beslissing hoor, je moet doen wat je hart je ingeeft. Als je nu zo lekker aan je band werkt moet je dat doen.

Ik ben op het moment hard op weg om Amy western te gaan starten.. We staan nu zo goed dat we eind dit jaar er klaar voor zullen zijn om zonder falen aan de slag te gaan.
Als ik haar laat dekken ben ik een half jaar kwijt doordat het veulen erbij loopt + plus nog een half jaar in totaal aan zwangerschapsverlof en conditie na de bevalling opbouwen.. Dat vind ik toch wel wat.. Daarom ga ik eerst de sport met haar in.. En als ze met 'pensioen' mag kan ik er altijd nog een veulen van fokken.. Lachen

Hele leuke foto's trouwens! Echt lief!

marielle787

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 12:19

Hoi,
Ik ben hier nieuw!
Ik had een vraagje aan jullie..
Heeft 1 van jullie peesbeschemers voor jullie tinker?
Want dan ben ik benieuwt of die er eigenlijk wel zijn en welke maat jullie dan hebben?