Hmmz mijn vriendje komt zo thuis en hij belde dat hij bij de Mc stond
Neemt een McFlurry mee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kwijlstaartje heeft? Wat voor kleur zou hij nu worden denken jullie? Hij heeft al heel wat grijze haartjes in z'n vacht, dus misschien wel schimmel?

Ik kan er maar niet vanaf blijven
Wel goed op Snowdon letten hoor, als ze het eenmaal door hebben dan blijven ze aan de gang. 
Als verrassing was Dianne (Teuntje111) meegekomen, wat ik erg leuk vond, ik had haar al een poosje niet meer gezien. Ze vonden beide Noa zo goed opgeknapt, ze ziet er echt een heel stuk beter en fitter uit en straalt ook echt. Als het zo blijft, denk ik dat ik haar toch nog een keer laat dekken. Maar dan moet ze niet heel erg gaan invallen. Ze hebben ook beide foto's gemaakt en die zal ik dalijk even plaatsen, ik sta er ook op en normaal hou ik daar niet zo van, maar deze zijn erg lief...
desillies schreef:Ik ga me er even mee bemoeien, ik heb laatst een stroomapparaat aangeschaft bij de Agradi van AKO, kostte me € 89 en geeft enorme opneukers heb ik gevoeld hahahahaa
Mijn vriendin heeft zo'n klein halfrond dingetje van agragi ook rond die prijs en werkt super, maar dat zijn dus wel netstroomapparaten.
Gallagher is overigens ook een heel goed merk.

Succes!
Jij hebt ook lekker mazzel, kan je nog wel lopen met je voet? Wel in de gaten houden hoor, anders even foto's van laten maken. Misschien dat er een klein botje is gebroken ofzo, je weet maar nooit!

dus toen ben ik maar weer terug gegaan en heb ik em in de bak nog even laten galopperen... en even een stukje in een redelijk droge berm... maar goed ik ga nu mijn bed maar eens even opzoeken! tot morgen!
Biancaa schreef:@Sita een goede beslissing hoor, je moet doen wat je hart je ingeeft. Als je nu zo lekker aan je band werkt moet je dat doen.