Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar moest daar even aan denken nu ik dat van Tommie las.
maar je hebt vast de beste keuze gemaakt voor tommie en jullie kunnen idd weer fijn de weg op. 
Nu nog openmaken...
Cheveyo schreef:Zoo das een beslissing!
Liep hij voorheen dan niet gevoelig op het harde?
Ze staan samen in een weitje. Mocht het gaan stortregenen voor zij ze om 16.30 uit de wei haalt, dan worden ze er door een andere stalgenoot die er de hele middag is! 
Leuke 'deal' met die vriendin. Leuk dat jullie een sintthema doen!
, daarna 4 pagina's tinkergeklets doorlezen.
Was wel leuk, de dame stopte tot 2x toe bij de uitgang van het bakje, met een smoel van "zo, nou is 't genoeg"
Betekent dat ze net als Koot een eigen wil heeft. Ze reageert op alles een stuk gevoeliger dan Kootje. Naast haar op de grond lopen en naar de zijkant van haar lijf wijzen laat haar al heel netjes zijwaarts lopen. 't Is een lekkere meid. Bijgaand een foto met haar mintgroene halster. 
Tr*t
): dan ga ik de sponsoring van ons bedrijf voor Indoor Brabant dus helemaal regelen. En ik vermoed dat ik dan wel aan tafel zit met Anky in november
)
Chubby schreef:Enorm bedrag inderdaad (wel bruto he)! En het is niet eens genoeg vergeleken met wat ik nu verdien![]()
En als ik het eens bereken, dan red ik het daar dus maar net van... Ik snap dan ook echt niet hoe andere mensen dat doen... Ik ben niet eens een big spender (ga niet uitgebreid shoppen, ga niet uitgebreid stappen...)

We kennen elkaar al van DPZ, 't mooist vind ik de foto's van je zusjes 

Ben bezig een domeinnaam erbij te neemen, dan ga ik daar mijn verslagjes opzetten.
) en van Marianne krijg ik een kaartje voor MOnty Roberts, als die in november in Belgie is of zo

gewoon een afgeladen kar met boodschappen met merendeel alleen maar verjaardagsspullen, dan moet mn vader de 'normale' boodschappen nog doen

je gaat hard
maar alles goed gegaan 

Citaat:oooooohhh bruto,oke dat scheelt een flink stuk

. Maar als jij nu thuis woont en wellicht alleen kostgeld moet betalen, geen kosten van auto, wat doe je dan met de rest van je geld? als je Chub ook nog de winter door geholpen moet hebben???
Maar dit bedrag heb ik nu nog lang niet hoor! Ik moet echter in mijn salaris wat ik vraag de kosten van een auto meerekenen en mijn bonus (8%) verrekenen en mijn cursussen meerekenen...